ליברמן תוקף: "השפלה במקום הרתעה" - סרוגים

ליברמן תוקף: "השפלה במקום הרתעה"

יו"ר ישראל ביתנו שר הביטחון לשעבר תוקף את המדיניות שמוביל נתניהואותה מכנה חוסר אונים מול טבעת החנק המתגבשת בצפון, בדרום וביו"ש: "הירי על 4000 חוגגים בשדרות סטירת לחי מצלצלת"

author-image
ליברמן תוקף: "השפלה במקום הרתעה"
  צילום: הדס פורוש, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן ממשיך לתקוף את נתניהו על הירי לעבר שדרות. בפוסט שכתב בפייסובק הוא מאשים: "הירי על 4000 חוגגים בעיצומו של פסטיבל בשדרות היא סטירת לחי מצלצלת"

לדברי ליברמן, "האיראנים הוכיחו שהם שולטים בחמאס ובג'יהאד האסלאמי. אין ספק שהירי על 4000 חוגגים בעיצומו של פסטיבל בשדרות היא סטירת לחי מצלצלת למדיניות הכניעה לטרור ("הסדרה") וקריסת הקונספציה וההרתעה הישראלית".

עוד באותו נושא

מטוסי קרב תקפו בעזה, אספקת הדלק נעצרה חלקית

ליברמן מכנה את התגובה לירי על שדרות, "תגובת הדרדלה של נתניהו", ואומר כי היא "מבליטה עוד יותר את גודל ההשפלה וחוסר האונים של ממשלת ישראל מול טבעת החנק המתגבשת בצפון, בדרום וביו"ש."

בעקבות הירי הנוסף, בפעם השישית בתוך שבוע מרצועת עזה לישראל, מטוסי קרב תקפו הלילה (שני) בסיס חמאס ובמקביל נעצרה חלקית העברת כמות הדלק עד להודעה חדשה.

בשעה 2 לפנות בוקר, חמש שעות לאחר אזעקות צבע אדום שנשמעו בעוטף עזה, לאחריהן זוהו שלושה שיגורים, מתוכן יירטה כיפת ברזל שני מהם, הודיע דובר צה"ל כי מטוסי קרב תקפו מספר יעדי טרור במתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, ביניהם משרד מפקד גדוד של חמאס.

בתוך כך, מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, הודיע הבוקר כי ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו, החליט על הורדת חצי מכמות העברת הדלקים לתחנת הכוח ברצועת עזה דרך מעבר כרם שלום עד להודעה חדשה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
צודק. ביבי העניק תמונת ניצחון לחמאס.
שמאלן רפורמי | 26-08-2019 11:09
ההבלגה הבלתי נסבלת הזאת קשורה בלעדית לנסיונו של ביבי להבחר מחדש ולהשיג מהמשתפים הסרוגים שלו עזרה במחיקת האישומים הפליליים ובמניעת חקירת האישור שנתן לגרמנים למכור צוללות תקיפה מתקדמות למצריים.