הותר לפרסום: צה"ל סיכל פיגוע של איראן בישראל - סרוגים

הותר לפרסום: צה"ל סיכל פיגוע של איראן בישראל

מטוסי קרב תקפו יעדי טרור בכפר עקרבה סמוך לדמשק בסוריה, נגד פעילי כוח קודס האיראני ומיליציות שיעיות שקידמו פיגוע נגד מטרות ישראליות. נתניהו: "לאיראן אין חסינות בשום מקום"

author-image
הותר לפרסום: צה"ל סיכל פיגוע של איראן בישראל
  תקיפת צה"ל בסוריה. ארכיון (צילום: מתוך טוויטר)

הותר לפרסום כי צה"ל תקף הערב (מוצאי שבת) באמצעות מטוסי קרב מספר יעדי טרור בכפר עקרבה דרום מזרח לדמשק בסוריה, בכך סיכל פיגוע טרור שיועד נגד ישראל.

גורמים בכירים בצה"ל אישרו כי התקיפה בוצעה נגד פעילי כוח קודס האיראני ומיליציות שיעיות שעסקו בימים האחרונים בקידום פיגוע נגד מטרות ישראליות משטח סוריה.

ממידע מודיעיני עולה כי מתווה הפיגוע שסוכל כלל בתכנון שיגור מספר רחפנים חמושים נגד מטרות ישראליות.

מצה"ל נמסר: "צה"ל נמצא במוכנות גבוהה להמשך הגנה ופעולה ככל שיידרשו נגד כוונות לפיגוע נגד מדינת ישראל ורואה באיראן ובמשטר הסורי אחראים ישירים לניסיון הפיגוע שסוכל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "במאמץ מבצעי גדול, סיכלנו תקיפה נגד ישראל של כוח קודס האיראני ומליציות שיעיות. אני חוזר ואומר: לאיראן אין חסינות בשום מקום. כוחותינו פועלים בכל גזרה נגד התוקפנות האיראנית. הקם להורגך השכם להורגו. הנחיתי להיערך לכל תרחיש. נמשיך לפעול נגד איראן ושלוחותיה בנחישות ובאחריות למען ביטחון ישראל".

מפקד הפיקוד צפון שוחח לאחר האירוע עם ראשי המועצות בגולן ובקצרין. לעת עתה אין הנחיות מיוחדות לתושבים. עם זאת, בצפון נכנסים לכוננות לתגובה סורית או איראנית לפיגוע שבצה"ל הצליחו לסכל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
תודה לך מנהיג יקר
ליאורה | 25-08-2019 0:07
חזק ואמץ רהמ
מפליא שהגנרלים מ''כחול שחור'' שותקים
אנטי אהוד ברק | 25-08-2019 6:54
ולא טופחים על שכמו של ביבי. ביבי שליח הבורא. י הי ה' עמו
2
תודה
מאיר | 25-08-2019 0:10
תודה לבורא עולם. ולראש הממשלה נתניהו ולצהל.
3
יצורים רחרחניים
אור | 25-08-2019 0:56
הערב כינה איש הצעיפים ברק את נתניהו כלבלב ומתקפל. ובכן ברק לידיעתך הכלבלב היחידי הוא אתה ולא סתם כלבלב אלא כלב אשפתות. וכן ..המתקפל היחידי זה אתה ..שהתקפלת לך באסון צאלים במסוק מרווח והפקרת למוות פצועים מגממים מיחידה מובחרת. התכונה היחידה שיש בך אפילו ככלב זה להריח כיסאות ותכונה זו מעבירה אותך על דעתך. עוד תכונה נפלאה יש בך ששוללת את כושר המנהיגות תכונה זו נקראת להסתתר בצעיף. אתה ממש מוכשר בזה לידעיעתך מר ברק אנו מעדיפים את ביבי מנהיג אמיתי שיודע לרחרח כמו כלב את האנטרסים של ישראל ויודע אפילו בלהתקפל להשיג תוצאות. ואתה....מוכשר לברוח מצאלים ולהסתתר בצעפים. מנהיג אמרנו???
4
כל הכבוד
מוטי | 25-08-2019 2:11
מגיע לך לך חיזוק ישר כוח
5
פרסום דווקא כעת, זה כדי לסייע לביבי
גדי | 25-08-2019 3:25
אחרי בריחת קולות בעקבות הפיגוע, וההבנה שביבי שמאלני וחלשוש. ימין אמיתי זה רק עוצמה יהודית שמתחזקת מסקר לסקר ברוך השם.
6
תקיפת צהל
דבורה | 25-08-2019 6:18
יישר כוח! עלו טוסו והצליחו. כולם אתכם
7
תקיפת צהל
גולן בבשן | 25-08-2019 6:20
מצוין. ה' איתכם!
8
איראן
גד | 25-08-2019 14:19
באיראן ההנהגה צריכה לפחד ביחד עם העם שלה כאשר תקיפה בתוך ישראל תגרור תקיפה בתוך איראן ולא רק מחוץ למדינה הטרוריסטית!! המנהיגים שם עם הזבובים באף צריכים לדעת זאת!!