העיתונאי חשף: זו הסיבה שהטרלתי את מפלגת נעם

נדב הלפרין עורר סערה לאחר שהתוודה כביכול בפייסבוק כי הוא עומד מאחורי מפלגת נעם וכי זו אינה אלא הטרלה. היום הוא מכחיש זאת ואומר כי זו בדיחה מרה: "לצערי זו אינה אמת, מקווה שמישהו יחשוף שנעם היא הטרלה ותו לא"

העיתונאי חשף: זו הסיבה שהטרלתי את מפלגת נעם
  קמפיין חוצות מפלגת נעם (קרדיט: PayPerLens)

מגיש ועורך בתאגיד השידור הציבורי "כאן", נדב הלפרין, שעורר סערה לאחר שפרסם שהוא כביכול ייסד את מפלגת נעם כהטרלת רשת -מפרסם היום (רביעי) הלפרין כי זו "בדיחה מרה" וכי הוא מקווה כי "מישהו יחשוף את עצמו ויספר כי המציא את נעם כהטרלה ותו לא".

בפוסט בפייסבוק כותב הלפרין:

"כאן נדב הלפרין, מגיש התכנית "אש זרה" ולכאורה מייסד מפלגת "נעם – עם נורמלי בארצנו". אתמול בנוסעי ברכבת ישראל האזנתי לראיון רדיופוני עם הרב אריה דרור, יו"ר המפלגה, שבו שב וטען כי הוא מייצג בריאות, טבעיות ונורמליות וכי השונים ממנו מהווים חלק (ביודעין או שלא ביודעין) מקנוניה נגד עם ישראל.

לפיכך, הוא סירב להסתייג מהסרטון שבו הציגה מפלגתו בכפיפה אחת את אדולף היטלר ואת נשות הכותל, שהרי אלו ואלו עומדים עלינו לכלותינו. המילים הללו הצטרפו לתחושה שהיטיב לבטא באוזני הרב בני פרל לפיה ישנו עוול בסיסי ועמוק במפלגה דתית כביכול שמצמצמת את בשורתה למאבק קולני וחד משמעי בלהט"בים, בנשים בצה"ל ובנשים בכותל".

עוד באותו נושא

מפלגת נעם היא הטרלת רשת? הפוסט שעורר סערה


26

"כלומר, חגה בגסות סביב שאלות עדינות של זהות מינית בלבד. וזה, חברים, לא נורמלי. חשתי כי יש כאן הקצנה בוטה כל כך של צדדים קיימים בשיח הדתי בישראל (שכידוע, מעצם טבעו כשיח דתי על קדושה, אין הוא יכול ואין הוא צריך להיות נורמלי), כך שההסבר ההגיוני היחיד הוא שמדובר בפרודיה, חיקוי הסוטה הצידה אל עבר שוליים קיצוניים. ומאחר ולא תתכן פרודיה שלא עומד מאחוריה איש, החלטתי לקחת אחריות ולהתייצב כבמאי הראשי.

באותו הרגע שלפתי את המכשיר הנייד וכתבתי כי "נעם" היא לא יותר מהטרלת רשת שיצרתי בעצמי.

תחילה חשבתי שעוקבי יבינו בנקל שמדובר בבדיחה מרה, אך עד מהרה גיליתי שאינספור אנשים, דתיים וחילונים וחרדים, מן הימין ומן השמאל, נאחזו בשמחה במילותי כדיווח של אמת. אפילו התקשורת רצתה לקבל את ההסבר החדש ככתבו וכלשונו.

לצערי זו אינה האמת.

נעם קיימת ומחללת שם שמיים ברבים. אבל אני מרשה לעצמי לשאוב עידוד מופלא מכך שרובנו מבקשים לברוח מן מהשפה שנעם מייצרת ולהאמין שאינה אלא שמועה סרת טעם ולא נעימה. ובכנות, בליבי עדיין מפעמת תקווה קטנה שבעוד שבוע – שבועיים יחשוף את עצמו מישהו אחר ויספר כי הוא המציא את נעם כהטרלה ותו לא. הפעם לתמיד".

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
82 תגובות - 66 דיונים מיין לפי
1
לכתבה
א | 21-08-2019 20:51
חוצפה של סרוג(ים) הטרלה על אמת לאמיתה. מספיק עם ההתייפייפות. בושה וחנפנות זה החילול הגדול.
האם נדב הלפרין הוא גר?
עידו 2 | 22-08-2019 8:05
מי יודע?
2
תותח
חזק!! | 21-08-2019 20:55
הוציא את הגזענים כמו האדיוטים שאכן הם...
3
נעם זה לא הטרלה!!! נעם זה מפלגה שמרימה על נס את שימור הציביון היהודי!!!
יהודה | 21-08-2019 21:05
לנעם יש משהו כמו אלף פעילים 50 אלף תומכים(נתון מלפני שבוע) ממוצש נוספו להם משהו כמו 100 עוקבים בטוויטר את אחד הסרטונים שלהם בפייסבוק ראו קרוב לחמישים אלף איש (רק בפייסבוק)זה הטרלה? #רק נעם
מה הקשר
יהודי | 22-08-2019 0:19
זה שיש להם עוקבים לקלפי? אני אוהב חלק מהדברים שלהם.אך לעולם לא אשים פתק שלהם בקלפי כי הם נגד הר הבית-בית מקדש
בהחלט הטרלה. אחוז החסימה 120 אלף
חחחחח | 21-08-2019 22:24
אפילו לכרסתן מטונף טוחן בורקס כמו בני גופשטיין, יש יותר תומכים.
חחח
רוני | 21-08-2019 22:19
עוד בדיחות?
4
רק נעם!!!
יהודה | 21-08-2019 21:05
נעם בשירות השמאל
האמת | 22-08-2019 18:22
הצבעת נעם - קירבת את מרץ לשלטון
5
בחייך הלפרין אחרי כל החפירות והקדיחות
המיואש | 21-08-2019 21:08
בתכנית אש זרה ברדיו מורשת, כשמגיעים לתכלס הלכה ויהדות אתה בצד של סדום ועמורה
6
סרוגים תפסיקו להיות כל הזמן נגד נעם זה מתחיל לעצבן!
יהודה | 21-08-2019 21:09
7
עוד פוץ עם כיפה
עוגי | 21-08-2019 21:13
איש בחילה
8
לאנשים רציניים מצרף את הראיון שנראה לי שהוא מדבר עליו!
יהודה | 21-08-2019 21:13
מוזמנים לשפוט! https://m.facebook.com/logged_out/watch/?video_id=582543199238830&refsrc=https://m.facebook.com/pg/NoamParty/posts/?ref=page_iteral&_rdr
9
הטרלה גרועה!
ראי צור | 21-08-2019 21:18
רצה קצת צומי
10
אוי מה היה לנו
אריאלי | 21-08-2019 21:21
אם אנחנו במצב שאנשים כמו נדב הלפרין מגדירים מה נחשב חילול שם שמיים סימן שבאמת הלכנו לאיבוד.. אנשים שכל כך רחוקים מהתורה, מדרכיה, מדברים כאילו הם יודעים בה משהו.. למען הסרת הצביעות הבסיסית, בואו נקבע שאדם שיש לו מישהי שהוא מסתובב איתה לא יספר לנו מה אומרת התורה..
בדיוק
יוסף ואחיו | 21-08-2019 23:04
טרללה כמוהו עדיף שיסתום
11
מה קורה לך נדב הלפרין?
הראל | 21-08-2019 21:21
נדב הלפרין מה קורה לך? עד לאן הגעת? מתחיל בלשקר בפומבי וממשיך בדיבור פוגעני וחסר הגיון. מפלגת נעם היא לא הטרלה, וברוך השם יש לה קהל יעד שמורכב מישראלים רבים שאכפת להם!! וכן, אבא ואמא זה נורמליות, זה לא שיח של קדושה, נכון זה גם קשור לקודש, אבל עצם ההבנה שהמשכיות העולם תלויה בזוגות בריאים ונורמליים של גבר ואישה, וזה שאתה מדבר על זה כדבר קיצוני זה מראה לאן הגענו.. מחכים לראות את נעם בכנסת!
12
איזה איש מטומטם
רותי | 21-08-2019 21:23
לפי הדיבור שלו בתוכניות רואים שהוא או חולה נפש או על כדורים.
13
הציונות הדתית הופכת למקום מגעיל
ענן | 21-08-2019 21:27
)
הציונות הדתית
א | 22-08-2019 0:15
היא לא רק מקום מגעיל היא כבר פוסט דתית ולכן גם פוסט ציונית. לא יאומן....
14
חי בסרט!!! אין על נעם!!!!!
יצחק | 21-08-2019 21:32
מצביעים נעם!!!
15
נהדר. ישר כח לנדב.
ניסים | 21-08-2019 21:36
כתב נכון וישר
לדעתך. לדעת אנשים רבים אחרים מפלגת נעם זה הדבר הכי טוב שקרה בחודשים האחרונים.
יהודה | 21-08-2019 22:13
16
לא מצביע להם אבל הגיע הזמן לשמוע את מה שהם או
חיים | 21-08-2019 22:00
אחרת מדינת היהודים תהפוך לזוועה שלא נוכל לחיות איתה. כדאי שתעיין בנתונים שהם מפרסמים ואחד היום בתחנה שבה אתה עובד- צהל שילם 5 מיליון שח עבור הפלות מרצון של חיילות. כן כן...ו40 אלף דולר לשינוי מין של כל חייל שמבקש זאת. זה מה שצריך לעשות בתקציב הבטחון?????
17
למרבה הצער נעם רציניים, וזה חבל וכואב
מרדכי היהודי | 21-08-2019 22:05
הדפוקים במוח האלו באמת חושבים שזה רעיון טוב להעמיד את עצמם לבחירה הם לא זכו, זה הכל סם המוות.
רק לנועם
אין למי להצביע | 22-08-2019 0:54
בנט ושקד הם הבעיה לא הפיתרון להרבה מאוד אנשים אין למי להצביע בנט חוטר לניתוק מהתורה
אתה רחוק מאוד מהאמת של היהדות.
מרדכי היהודי | 22-08-2019 0:14
אנחנו הנורמלים ואתם הדפוקים.
רק נועם -כי אי אפשר לשתוק
אבי | 21-08-2019 23:26
העובדה שמי שאומר את האמת של היהדות בצלילות - מוגדר כפלגן מחלל שם שמים וכדו' - זו ההוכחה הכי טובה שחייבים את נועם!!! אם נשתוק היום, נאלם ונעלם לתמיד!!!
18
סוף סוף יש ייצוג לדתיים
מייצגת | 21-08-2019 22:17
הכל התחיל מזה שהבית היהודי הכניס אליו לא דתיים והם גרמו לפילוג. הדתיים החלו לחפש להם בית מכל מיני כיוונים ומאז כבר אין בית אחד... זה המשיך בהקמת הימין החדש שגם פילג עוד ועוד.... ובסוף מאשימים את נעם. הזוי! כשאתה דוס אתה אשם. רק מפלגת נעם!!!!
19
דבריך מובנים.. אתה מפחד לאבד את העבודה...
ישי | 21-08-2019 22:21
מאחרי הפרגוד הוא יצביע נעם.. וכך יעיז פעם הבאה לדבר גם בפומבי... רק נעם!!! קצת אומץ!!!
20
רק נעם!!!
יהודה | 21-08-2019 22:26
21
עוד אחד מפירותיה הבאושים של הציונות הדתית
יהודה | 21-08-2019 22:32
בראבו.
22
כמה מגלומניה בבנאדם אחד
אוריאל | 21-08-2019 22:33
בא להקיא
23
נעם
שלומי | 21-08-2019 22:41
מי שמחלל שם שמים הוא מי שמתנגד לדרך של נעם כל מי שנותנים לגיטימציה לחילולי שבת חילול המשפחה וחילול הצבא.
24
אני בעד נועם ומסכים איתם ברוב הדברים
רובי | 21-08-2019 22:43
יחי המלך המשיח!!! יאלללה נועם תנו בראש
25
מפלגת נועם
אביחי | 21-08-2019 22:46
הקושי העיוורון של הכותב לראות ולקבל את האמת ולהבין שגם הוא כבר כבול בטעות של לא להבין את הנסיון הנורא של לפגוע במדינת ישראל דרך הרוח, העבירה אותו על דעתו.
26
נועם מחללים שם ה' ברבים ומסיבים נזק בל יתואר
עובד ה' | 21-08-2019 22:56
החברה הישראלית רק נפגעת מהפרובוקציות הרדודות של מפלגת נועם. אשר סותרת לחלוטין את המאמר דרכי דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום, קיצונים תרדו לנו מהראש!
גם לי יש חופש הביטוי.
יהודה | 21-08-2019 23:56
27
אני עוד לא החלטתי אם להצביע לנעם
מתן | 21-08-2019 22:57
אבל אי אפשר שלא להיגעל מכל שכל מאן דהו מנופף בביטוי ׳חילול ה׳׳. מי הרבנים שלך נדב? ממי למדת לשלוף את נשק יום הדין הזה מול כל דעה שלא נכנסת לעולם הדעות הליברלי הרפה שלך? והכי עצוב בסיפור- למה אתר סרוגים נותן במה לקרקס הזה? אין גבולות?
28
כל מילה בסלע
יעקב | 21-08-2019 22:58
נעם היא כמו אשה מכוערת שקוראת לעצמה יפה....אבסורד שיש מפלגה שדרכיה דרכי מדון ובוטות מבחילה שקוראת לעצמה נעם....
נעם אומרת את האמת זהו. אם מפריע למישהו זכותו.
יהודה | 21-08-2019 23:57
29
שכוייח. נועם עושים רק רע למגזר
ד | 21-08-2019 22:58
שכוייח נדב
מגזר?
א | 22-08-2019 0:18
איזה מגזר בדיוק? הפכתם להיות שייכים לקהילה
30
הוא יודע מהו שם שמים שהוא טוען
שמללים אותו? | 21-08-2019 22:59
בור ששיעבד עצמו לתרבות התקשורת
31
נועמופוביה
נדב | 21-08-2019 23:01
:0
32
נעם נוגעת במשהו חזק ולכן זה מעורר את הדיון
י | 21-08-2019 23:20
האמיתי והמהותי בבחירות האלה. בבחירות הקודמות זו הייתה מפלגת זהות עם הקנאביס, אלא שזה היה לא על מהותינו, עכשיו נעם על הדבר הכי מהותי
33
אחי תרגע מהשיח שסוטה לשוליים
מודאג | 21-08-2019 23:55
בואו נרגע מסערת הרגשות שעולה כל פעם שמישהו אומר משהו הגיוני סבבה? הגיע הזמן שמפלגה אחת שפויה תכנס לכנסת, אני מצביע נעם.
34
נעם
דן | 22-08-2019 0:08
בסד חילול שם שמיים בהגדרה , זה כאשר מדינת ישראל מחוקקת חוקים המאפשרים מעשי סדום ועמורה - וראינו מה היה סופן.. וכן כאשר תל אביב נבחרת לעיר הגאווה העולמית… אבל לא על כך ברצוני להעיר, אלא על נקודה אחרת אמיתית במאמר, באמת נכון , יש להרבה אנשים תקווה כי נועם היא עורבא פרח , סתם איזה רוח עוועים חולפת , והסיבה לתקווה זו , כי אם באמת כל מה שהיא אומרת אמיתי, זה מזעזע כיצד מוליכים שולל ככ הרבה אנשים , וככ הרבה אנשים מגנים על התהליכים ומתבטאים כאילו הם טובים ומתקדמים, בעוד שבעצם הם בובות בידי מעצבי דעת קהל, ככ קל לשחק בנו ולשטות בנו , עד שקמה נעם ומכריזה המלך ערום לכן , אני תפילה כי היא לא תהיה אפיזודה חולפת אלא יתד תקועה , עץ מלבלב שיבריא אותנו ויחזיר אותנו לטבענו.
35
חילול ה
א | 22-08-2019 0:13
שמעו נא המורים - שוטים שמורים את מוריהם(רשי) איך עמי ארצות,שוטים,הם אלו שקובעין לתלמידי החכמים מה נקרא חילול ה'? כל מה שלא נראה להם אז זה חילול ה', באמת איך תלמידי החכמים לא שאלו אותך? אתה וכל דבריך,הינם חילול ה' אחד גדול . בגלל דתיים כמוך נצביע רק נעם
36
זהו חוסר סובלנות, וליצנות - מה עם היהדות וי"ש
אסף | 22-08-2019 0:16
זו גסות, חוסר סובלנות לדיעות שונות משל הכתב, ליצנות. מי שתורה ומצוות, לעשות רצון אבינו שבשמיים, יראת שמיים ואהבת ישראל נם הדברים החשובים בעיניו - לא יכול להתעלם מהדברים החשובים ומרעננים שמפלגת נעם מדברת עליהם. אלו נושאים חשובים שהוזנחו שנים ואפשרו לגישות אנטי יהודיות לתפוס אחיזה במערכות וציבורים רבים. לא יודע מי זה ההלפרין הזה, אבל אם הוא דתי איך אפשר לזלזל בנושאים החשובים שנעם מעלה? אני מצביע למה שגדולי הדור אומרים - שזה יהדות התורה. הלוואי ונעם היתה מתחברת איתם והיו רצים יחד. כי לדעתי יש לנעם מקום בכנסת במקום חכים רבים בליכוד שמדברים על לשמור על ישראל אבל אפשרו לפוסט מורדניזם וקרן החדשה לצבור כוח
37
איש הקרן החדשה לישראל מה אתם מצפים ממנו
נעם | 22-08-2019 0:19
צריך לחקור את התופעה שהאיש כאן מייצג, תופעת ההשמדה העצמית. שטפו לו את השכל וכעת נראה שאין בו שום לחלוחית של רצון לחיות לנרמל את כל הסטיות ולתת להם לגימציה חברתית ופשוט להרוס את הכל. לא האיש שהייתי רוצה לחיות איתו. רחמים
38
אין סיכוי שתפרסמו את התגובה
אור | 22-08-2019 0:22
סרוגים זה אתר שכאילו תומך רק באיחוד מפלגות הימין . ומלכלך על כל מפלגות הימין הקטנות ..זהות עוצמה ונועם.. ואתם גורמים שהם לא יעברו את אחוז החסימה וכך גוש הימין יוקטן ותקום ממשלת שמאול עם הערבים ושאר שונאי ישראל..
סרוגים
מאיר | 22-08-2019 18:04
אכן אתה צודק ממעטים את מפלגת נועם אך היא תפרוץ דרך
39
אני לא מאמין בסגנון של נועם
שושר | 22-08-2019 0:54
אבל מי אתה נדב הלפרין ? הרב טאו מנסה להאבק בכוחות אנטי יהודיים ואתה מלגלג בוא תנסה להאבק בדרך אחרת אבל לזלזל מי אתה בכלל פטפטן אחד בתקשורת שהיא הדוחפת הראשית בזרם האנטי יהודי הזה .
40
תומכים בנעם
בושה | 22-08-2019 1:29
רק עם נעם תיהיה מדינה יהודית הוא בעצמו מבין את הכוח העצום של נעם ופשוט מפחד ממנו אז הוא מחפש להתקיל אותם כל הזמן ברגליים חרפה אומר שהם הטרלה ובסוף חושפ שהו בעצמו הטרלה
41
בדיוק כמו בתכנית שלו - מחפש צומי
ניסיתי להאזין | 22-08-2019 1:36
חוצפן, משועמם-בעליל, ומוקסם מעצמו
42
מפלגת ערב רב
דורון | 22-08-2019 1:48
אלה אנשי הערב רב כנודע
43
נדב הלפרין, נעם מציגה את הפרופיל המיתי של הדת
יוסף | 22-08-2019 3:09
הדתיים, בפרט החרדים, לרוב יודעים לשחק אותה ולהונות את החילונים, כמו הבנט שחילל והרס את מערכת החינוך החילוני ובזז, גזל משאביה, כולל בחלוקת מתנות לחבריו, פרטים ועמותות, כשסמוטריץ הודה, שכן, יש הדתה וצריך מדינת הלכה, לחזור לתקופת דוד המלך. כך, נעם מציגה את הפרופיל המיתי של הציבור הדתי, הוא האחראי לצמיחתה, כשם שהרבנים הצליחו להסית את יגאל עמיר ואת החסיד הרוצח של שירה בנקי. כשם שאברושמי הושפע מה דתיים לזרוק רימון חי לעבר מפגינים, לפצוע ולרצוח את אמיל גרינצוויג. זה ייעודה של דת, לחבל, להרוס, ל רוג, לרצוח, להשפיל, להשתלט, לגנוב, להונות, כפי שהדתיים עושים בארץ בעזרת ה ובעזרת ביבי אב
44
תצביעו למפלגות החרדים כדי לשמור הערכים שלנו
אלכס | 22-08-2019 4:56
45
הלפרין צודק והתכניות שלו ברדיו כאן מצוינות
רחל | 22-08-2019 5:34
מאזינה קבוע
46
נדב קולו של נקבה ש שלו של זכר מיץ פטל גלה לנו
גל | 22-08-2019 7:06
מי אתה
47
הלפרין פנינה אמיתית ברדיו
נחום | 22-08-2019 7:35
השיב לנעם מנה אחת אפיים
48
חבל שנעם התערוררו מאוחר מדי. אחרת הייתי מצביע
להם | 22-08-2019 8:44
כרגע הם סתם מבזבזים קולות. אם היו מתעוררים מוקדם אני חושב שחלק גדול מעם ישראל היה מצביע להם.
49
לעיתונאי נמוך הקומה ורפה האמת הפנימית:
כתב כי ימלוך | 22-08-2019 8:50
בעיניך, יש לקיים את התורה מתוך התנצלות, בהסתרה, בבושה. בעיניך כל חנופה לחילונים, לחילול שבת, לתועבות, היא קידוש שם שמיים. וכל מחאה על עבירות מפורסמות מהתורה , היא חילול ה'. ככה התחנכת, בשביל זה נהיית כתב ולא תלמיד חכם. אז יש לי לחדש לך: יש אנשים שהם לא דתיים רק כי ככה הם גדלו. לא דתיים כי החברים והמשפחה מאלצים אותם. אלא כי זו האמת הפנימית שלהם. אז להסתיר אותה זו צביעות. להתחנף לעושי רשע? זה הטמטום בהתגלמותו.
50
שאפו הלפרין
חצקל | 22-08-2019 9:20
אוהב את הבריות ומקרבן לתורה
51
עוד יפה נפש..
י | 22-08-2019 9:47
איזה התיפיפות, מפריע לך שהדתיים לא מדברים על קדושה ודברים עליונים? תפקח את העניים ותראה מה הולך בעולם! בזמן שיפי נפש כמוך מדברים הפוסט מודרנה כובשת את העולם ומפרקת כל ערך מסורתי וכל אמת מידה מוסרית. מפלגת נעם היא היחידה שצועקת על זה, יכול להיות שהסגנון שלהם קצת חריף מדי לטעמך, אבל לטמון את הראש בדיבורים על קדושה לא מעלה את הנושא לשיח ציבורי ולא משפיע..
52
נדב הלפרין אתה כל כך ליברל ויפה אפשר להקיא
יסכה | 22-08-2019 11:05
מלהגג ברצינות תהומית על זוטות שמחשיב כרומו של עולם. פילוסוף ועמקן בעיני עצמך בלבד .כמה פרובינציאלי. קטן וחסר מודעות לערכך....
53
ריבו רבנים מביא לריבוי מחלוקות ומריבות בעם.
hguy | 22-08-2019 11:06
לא קשור לנועם אבל קשור לכך שרבנים נעשים פוליטים. וככל שיש יותר רבנים ירבו המחלוקות וזאת בנוסף למחלוקות הקיימות כי כל רב חושב שהוא מייצג את אלוהים והכתובים יותר טוב מהאחרים . נוהגם לחלוק על קוצו של יוד וההשפע ה על צאן מרעיתם שרבים הולכים איתם בעיניים עצומות נותן להם כח של קוסמים על אנשים ומביא לקיצוניות ומריבות. רבנים הם שיביאו להרס המדינה וכנראה שליהודים שחיו אלפי שנים בגולה אין אפשרות שתהיה מדינה מאוחדת ועמידה.
54
נדב אחד הקולות הכי חכמים ומעמיקים ברדיו היום
נאווה | 22-08-2019 13:12
אוהבת מאוד
55
לא הטרלה ולא מפלגה
אריאל | 22-08-2019 14:20
רישום המפלגה וההתמודדות באה אך ורק כדי להעמיד את נושא המשפחה היהודית הנורמלית במרכז השיח הציבורי ותו לא
56
אני אדם דתי, ובגלל נועם אלך פעם ראשונה למצעד
יהונתן | 22-08-2019 15:29
אלך פעם ראשונה למצעד הגאווה. שה- נורמלים הדפוקים במוח האלה יהיו יותר מתוסכלים.
כן, בטח... שיהיה לך בהצלחה
יוחאי | 22-08-2019 19:05
,
57
"מחללת שם שמים ברבים"
אביתר יעקב מיכלשוילי | 22-08-2019 16:22
מדינת ישראל נמצאת בשפל לא נורמלי. צהל מממן הפלות וניתוחים לשינוי מין, בגנים עושים אבא ואבא של שבת ועוד. הם פשוט אומרים את האמת הכואבת. זה קידוש השם.
58
לדעתי מפלגת נועם נולדה מקושי להכיל
הדסה | 22-08-2019 19:02
את כל מה שמאיים על החברה היהודית המקורית, ויש בזה הרבה להתמודד בדור הזה
59
נשמע שאתה טרללה . נעם היחידה שאומרת את האמת
1234 | 22-08-2019 20:03
הבעיה שלא תעבור את אחוז החסימה אך מבחינה אמיתית הצדק שם.
60
הבחירות האלה חייבים ממשלת ימין חייב ים עוצמה
רק עוצמה יהודית | 22-08-2019 23:52
מי שרוצה ממשלת ימין חייב להצביע כף בקלפי עוצמה יהודית!!!
61
אתה טועה. נעם היא המפלגה הכי רלוונטית. אצביע
ליאורה | 23-08-2019 1:39
י
62
א פ ס. אתה לא מייצג את הדת,רק רפורמים שמאלנים
איתמר | 23-08-2019 5:33
אתם התשקורת לא תסתמו לאף אחד את הפה!
63
עיוורון הוא לא נורמלי
חיים | 23-08-2019 11:40
עיוורון הוא לא נורמלי, אפשר לבקר את דרך ההתבטאות החריפה של נעם אבל להציג אותם כסתם חבורה של שוביניסטים חשוכים ושונאי זרים היא רדודה ומראה חוסר הבנה עמוק של המצב במדינה כיום, אני מציע לכם להכנס לאתר של המפלגה ולהתרשם בלי פילטרים מעוותים של עיתונאים למיניהם, הנתונים מזעזעים והבעיה שהם מעלים היא מפחידה בממדיה. הטמנת הראש בחול היא דבר אחד נדב, אבל כאשר זורים את החול בעיני הציבור חמור הדבר שבעתיים.
64
רק נעם!
חיים | 23-08-2019 12:02
רק נעם! אומרים את האמת בלי להתבייש. מי שרוצה להציג אותם כחשוכים וקיצונים יכול אבל העובדות מדברות בעד עצמן- מדינת ישראל הולכת בכיוון למדינת כל אזרחיה ואם לא נתעורר בזמן ונצעק אנחנו עלולים למצוא את עצמינו חלילה ללא יהדות, מי שרוצה לטמון ראשו בחול זה בסדר אבל שלא יזרה חול בעיני הציבור. רק נעם נלחמת בזה ולכן- רק נעם!
65
זה קטע שתמיד התגובות הנגדיות לנעם
אהרן אי"ש | 25-08-2019 20:09
בכלל לא ענייניות, הגובה הכי גבוה של התגובות הוא אחוז החסימה במקרה הטוב. אפחד תכל'ס לא עוסק בסוגיות שהם מציבים, מה שמראה שאין באמת מה להתנגד לנעם...
66
תגובה 35
אמת | 30-08-2019 16:52
עיינו בתגובה 35. כל מילה בסלע, וללא ספק רק נעם