חדשות

תיעוד: חילוץ הפעוטה שנשכחה ברכב בבאר שבע

תינוקת כבת חודשיים שהתה ברכב נעול קרוב לשעה לאחר שנשכחה על ידי הוריה בבאר שבע. עובר אורח שהבחין בה ניפץ את אחת משמשות האוטו והוציא הילדה שפונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים 'סורוקה' בעיר

תיעוד: חילוץ הפעוטה שנשכחה ברכב בבאר שבע

מאיר רוטנשטיין, חובש בכיר במד"א סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את התינוקת בזרועותיו של בן משפחה, כשהיא סובלת מסימני התייבשות קלה. סיפרו לנו שהיא שהתה ברכב במשך יותר משעה. היא הייתה בהכרה מלאה, ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לה טיפול רפואי שכלל פעולות קירור והשגחה. העברנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבי"ח, כשמצבה קל".

כמעט אסון: צפו בפעוטה שנשכחה ברכב בבני ברק

כזכור, בשבוע שעבר, אירע מקרה דומה בעיר בני ברק לאחר שגם שם תינוקת בת שנה נשכחה ברכב וחולצה על ידי כוחות חילוץ והצלה ועוברי אורח שהגיעו אל המכונית. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפעוטה טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותה במצב קל לבית החולים 'שיבא' בתל השומר.

צפו: הורים ששכחו את הילד באוטו מדברים למצלמה

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

6
2
אנטי אהוד ברק
20.08.19

כנראה שזו ילדה מאומצת. אחרת אין להבין את הרשע ההורים למאסר