מאיר רוטנשטיין, חובש בכיר במד"א סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את התינוקת בזרועותיו של בן משפחה, כשהיא סובלת מסימני התייבשות קלה. סיפרו לנו שהיא שהתה ברכב במשך יותר משעה. היא הייתה בהכרה מלאה, ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לה טיפול רפואי שכלל פעולות קירור והשגחה. העברנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבי"ח, כשמצבה קל".
כמעט אסון: צפו בפעוטה שנשכחה ברכב בבני ברק
כזכור, בשבוע שעבר, אירע מקרה דומה בעיר בני ברק לאחר שגם שם תינוקת בת שנה נשכחה ברכב וחולצה על ידי כוחות חילוץ והצלה ועוברי אורח שהגיעו אל המכונית. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפעוטה טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותה במצב קל לבית החולים 'שיבא' בתל השומר.
צפו: הורים ששכחו את הילד באוטו מדברים למצלמה
תגובות
כנראה שזו ילדה מאומצת. אחרת אין להבין את הרשע ההורים למאסר