עורב או ארנב? צפו בסרטון שמשגע את הרשת - סרוגים

עורב או ארנב? צפו בסרטון שמשגע את הרשת

סרטון חדש הצליח לקרוע את הרשת, כשדיון נרחב התעורר על זהות החיה המוצגת בסרטון. חלק טוענים כי מדובר בארנב - בעוד שאחרים חושבים שזה עורב. האם אתם תצליחו לזהות את המוצג?

עורב או ארנב? צפו בסרטון שמשגע את הרשת
  הרשת משתגעת: האם זהו ארנב או עורב? (צילום מסך)

אחרי השמלה המפורסמת ששיגעה את העולם בדיון על האם היא צבועה בשחור-כחול או זהב ולבן, כעת הגיע סרטון חדש שהצליח לקרוע את הרשת. הסרטון פורסם על ידי הגולש הנורווגי דן קווינטנה, והעלה את השאלה: האם החיה שהוא מלטף בתיעוד הוא ארנב – או שמא עורב?

בציוץ המקורי קווינטנה כתב כי "ארנבים אוהבים שמלטפים אותם בראשם" – אך בעוד שגולשים רבים הסכימו עם קביעתו, אחרים טענו שמדובר למעשה בעורב. כתוצאה הסרטון זכה תוך זמן קצר למיליוני צפיות, ועשרות אלפי פיברוטים, שיתופים ותגובות, כשהדיון התמקד בהאם הבליטות שבראש החיה היו אזניים של ארנב, או שמא מקור של עורב.

בהמשך חלק מהגולשים אפילו נעזרו בתמונות כדי להוכיח את צדקתם בדיון, כששיתפו צילומים של עורבים או ארנבים דומים והשוו אותם לתיעוד מהסרטון. גם אז הרשת לא הצליחה להגיע לקונצנזוס על הנושא – והתמונות אפילו התקבלו בלגלוג אצל חלק מהגולשים, שפרסמו תמונות של ארנבים וכתבו כי מדובר בעורב וההפך- ואפילו העלו תמונות של חיות אחרות והציגו להם: "הנה הארנב שלי".

בסופו של דבר הדיון הרב סביב הסרטון הגיע לסיומו כאשר קווינטנה הסביר כי מדובר בעורב ולא בארנב. הכיתוב בסרטון, שאמר כי מדובר בארנב, היה אמור להיות בדיחה המתייחסת לאשלייה אופטית מוכרת מתחום הפסיכולוגיה, שבה נשאל האם האדם רואה ארנב או ברווז. לטענתו, "העפעף השלישי בשניה העשירית של הסרטון מסגיר את זה שמדובר בעורב".

האשליה המקורית מחקר הפסיכולוגיה- האם זהו ארנב או ברווז? (צילום: מתוך טוויטר)

"לא ידעתי שזה יגיע לכזו תפוצה", אומר קווינטה בראיון לאתר NEXTER. "רוב העוקבים שלי הם חוקרי פסיכולוגיה, שמכירים היטב את הארנב-ברווז, מכיוון שהוא מופיע לרוב בשנה הראשונה של לימודי פסיכולוגיה, אז חשבתי שהם יהנו ממנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עורב או ארנב
א.א.חיפה | 20-08-2019 18:00
אני אומרת שהיא מלטךת עת העורב. ראש שלו שחור בוהק ,שומני.הצואר שלו לבן עם נקודות.זה לא ארנב. עורב .אני מגדלת עורבים הבטחון זה עורב
2
לא זה ולא זה זה רון קובי
חיי | 21-08-2019 15:29
חלאה שבגלל בפה שלו אני משלם מיליונים בשנה להבטחה של החריית הזה