הליכוד בתגובה נגד ליברמן: "יצא המרצע מהשק" - סרוגים

הליכוד בתגובה נגד ליברמן: "יצא המרצע מהשק"

הליכוד נגד יו"ר ישראל ביתנו, לאחר שחתם על הסכם עודפים עם מפלגת כחול לבן, מה שמוכיח כי יקים ממשלה בראשות בני גנץ ויאיר לפיד. מיקי זוהר: "אסור לסכן את עתיד המדינה בהקמת ממשלת שמאל"

author-image
הליכוד בתגובה נגד ליברמן: "יצא המרצע מהשק"
  (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

הליכוד נגד יו"ר ישראל ביתנו, לאחר שחתם על הסכם עודפים עם מפלגת כחול לבן, מה שמוכיח כי יקים ממשלה בראשות בני גנץ ויאיר לפיד.

"יצא המרצע מהשק. ליברמן חתם הסכם עודפים עם לפיד וגנץ, זאת אחרי שהצהיר בגלוי שיתמוך בגנץ ולפיד לראשות הממשלה. מי שרוצה את נתניהו כראש הממשלה חייב להצביע רק לליכוד".

השר אלי כהן התייחס גם הוא לחתימה, ואמר: "לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב. ליברמן מוכיח שוב שעיניו נשואות לממשלה בראשות בני גנץ ויאיר לפיד. ליברמן יעשה הכל כדי שראש הממשלה בנימין נתניהו לא ירכיב גם את ההמשלה הבאה. כל קול לליברמן הוא קול לממשלת שמאל בראשות לפיד גנץ. ליברמן הסיר באופן סופי את מסיכת איש הימין שעטה על פניו במשך שנים רבות".

ליברמן מושך שמאלה? עכשיו זה רשמי ישראל ביתנו חתמה הסכם עודפים עם מפלגת כחול לבן. המשמעות היא שאחת מהמפלגות תוכל לקבל מנדט נוסף לאחר ספירת הקולות משאריות המנדטים של שתי המפלגות.

עוד באותו נושא

ישראל ביתנו חתמה הסכם עודפים עם כחול לבן


16

חה"כ מיקי זוהר אמר כי אם "יש למישהו עוד שאלות או תהיות לגבי המטרה של ליברמן? ידעו כולם: כל ימני שיצביע לליברמן נותן את קולו לממשלת גנץ-לפיד. ומי שרוצה את נתניהו והליכוד בהנהגת המדינה חייב להצביע מ.ח.ל. אסור לנו לסכן את עתיד המדינה בהקמת ממשלת שמאל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
ליברמן הציל את עצמו ומשפחתו מחקירות קשות
עיוות אביגדואר | 20-08-2019 12:46
ליברמן כנראה מניח, שפזילה שמאלה, מרחיקה אותו ואת משפחתו מחקירות קשות... אגב, הבת של ליברמן היא חרדית.
2
לי זה היה ברור
אמיר | 20-08-2019 14:17
הגיון ברור
3
הליכוד
התמים | 20-08-2019 15:19
כרגע הוא נתניהו. כמובן, אם יקים ממשלה זה יהיה עם השותפות הנאמנות הרגילות. מה נקבל ? נקבל ראש ממשלה עם תיקי שחיתות של שוחד ומירמה תלויים ועומדים, שותף לו דרעי העבריין המורשע שגם לו מחכים עוד תיקים פליליים, וחובר לו ליצמן שמגן על פדופילים וחברות הסיגריות. תומכים חשובים הם השר לשעבר חיים כץ שתיק המירמה שלו עומד להתנהל ודוד ביטן, עוד צדיק, שחשוד בשוחד ובהפרת אמונים. אכן, קואליציה לתפארת שבה חברים עוד כל מיני עבריינים דגי רקק אחרים. ישיבת ממשלה - כמוה כישיבת ראשי סינדיקט של המאפיה הסיציליאנית. ולאלה אנו אמורים לתת אימון ? כספי המדינה יהיו בידיהם, ילדינו החיילים באחריותם, העתיד שלנו כפוף לגחמותיהם ולאינטרסים שלהם. תחשבו שנית.
4
אנטיתזה לליברמן
ברוך | 20-08-2019 16:25
האנטיתזה הטובה ביותר לליברמן זה מפלגת נעם תראו את הסרטון החדש שהם הוציאו
5
מיקי זהר
רוני | 20-08-2019 16:41
עתיד המדינה?מה לך וכל גמדי נתניהו שדואגים לעתיד המדינה ,ללא השמאל או המרכז באמת למדינה לא יהיה עתיד הם הם תורמים ,חוץ מלגבב שטויות מה תרמת למדינה בביטחון? בחינוך?ברווחה?בבריאות?חוץ מלהיות עסקן סוג ז' לא תרמת לא בעבר ולא תיתרום גם בעתיד
6
יצא המרצים מהשק ביבי עבריין שדואגת לעצמו ולא
שרה | 20-08-2019 17:27
לציבור. זה לא ראש ממשלה זה עבריין.