מצבו של הפצוע מאלעזר קשה מאד, נשקפת סכנה לחייו

מצבו של הפצוע מאלעזר קשה מאד, נשקפת סכנה לחייו

בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ממשיכים גם בשעה זו להיאבק על חייו של נחום נביס בן ה-18, שנפצע קשות בפיגוע הדריסה שאירע ביום שישי בצומת אלעזר בגוש עציון. אחותו נועם, מטופלת במצב קל

סכנה לחייו: מצבו של הפצוע מאלעזר מוסיף להיות קשה מאד
  (צילום: פלאש 90)

בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ממשיכים גם בשעה זו להיאבק על חייו של נחום נביס בן ה-18, שנפצע קשות בפיגוע הדריסה שאירע ביום שישי בצומת אלעזר בגוש עציון.

מבית החולים נמסר כי מצבו מוסיף להיות קשה מאד, כשהוא מטופל בבית החולים ועדיין נשקפת סכנה לחייו. במקביל, אחותו נעם בת ה-20, שנפצעה גם כן בפיגוע והועברה שלשום מבית החולים שערי צדק לבית החולים הדסה עין כרם, מטופלת במצב קל.

כזכור, נעם ונחום נביס, אח ואחות מהיישוב אלעזר, נפצעו בפיגוע הדריסה בכניסה ליישוב שבגוש עציון, זאת כאשר היו בדרכם להוריהם להצטרף לחופשה משפחתית ביישוב בית רימון בצפון. נחום סובל משבר בגולגולת ולו פגיעת ראש קשה, מצבו מוגדר קשה מאוד והרופאים נלחמים על חייו. אמנכ"ל בית החולים שערי צדק, פרופ' עופר מרין, עדכן אתמול על מצבה של הפצועה ואמר כי "הגיעה אלינו בחורה צעירה כבת 20 שנפגעה מפיגוע דריסה. היא הגיעה במצב כללי טוב עם הכרה מלאה עם פגיעות כמו שאנחנו מכירים מפיגועי דריסה בעיקר שפשופים ופגיעות גפיים. מצבה קל עד בינוני ותזדקק לאישפוז".

המחבל הדורס, עלאא הרימי, בן 26 מבית לחם מזוה עם פת"ח והגי'אהד האיסלאמי, נכלא בעבר על יידוי אבנים והוכר כעבריין ונרקומן. מתיעוד הפיגוע, המחבל נגח בעוצמה עם רכבו שהיה גנוב בתחנת האוטובוס – וכתוצאה הרכב התהפך סמוך למקום. לאחר מכן המחבל ניסה לחלץ את עצמו מהרכב, כאשר שוטר ממחוז חברון שחלף במקום נטרל אותו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יה''ר שלפיד וליברמן יהיו כפרתו של נחום שיבריא
אנטי אהוד ברק | 19-08-2019 15:02
אכי''ר
2
סיפור הידוע על ר' אריה לוין
סיפור הידוע | 19-08-2019 17:01
סיפור הידוע על ר' אריה לוין מסופר על החפץ חיים, שבזמן מלחמת העולם הראשונה מצאה אותו אשתו ישן על הרצפה. מיד נגשה אליו כולה בלחץ, שמא נפל מהמטה או חלילה לא חש בטוב. אמר לה ר' ישראל מאיר – אין לך מה לדאוג, אשתי היקרה! אינני יכול לישון על מיטה נוחה כשבמלחמה נמצאים הרבה יהודים הנלחמים ואין להם אפשרות לישון במיטה מסודרת. סיפור דומה מסופר על האדמור מגור בעל השפת-אמת, שבזמן מלחמת רוסיה-יפן היו אלפי יהודים מגויסים לכל המלחמה והאדמור היה ישן על הרצפה עם מעיל עליו ומירר כל הזמן בבכי על גורלם של אותם יהודים. וחסידים טוענים, שכתוצאה מכך חלה ונפטר בגיל כה צעיר בהיותו בן 58 בשנת 1905. מיד כולנו נזכרים בספור הידוע על ר' אריה לוין זצל, שהלך עם אשתו לרופא ואמר לו הרגל של אשתי כואבת לנו! [בגרסא אחרת …כואבת לי!].