צפו: חדירת המחבלים שחוסלו בגבול עזה - סרוגים

צפו: חדירת המחבלים שחוסלו בגבול עזה

דובר צה"ל מפרסם הערב (ראשון) תיעוד מחדירת המחבלים אמש בגבול רצועת עזה. המחבלים זוהו וחוסלו. צפו בתיעוד

דובר צה"ל פרסם הערב (ראשון) תיעוד דרמטי מחדירת המחבלים אמש בגבול רצועת עזה, במסגרתה שלושה מחברי חוליית הטרור חוסלו על ידי הכוחות הישראלים ומחבל נוסף נפצע. זהו ניסיון החדירה השלישי שסוכל בשבוע האחרון על ידי צה"ל.

מפקד מחלקת הטנקים מגדוד 82, סגן ע', סיפר: "קיבלתי דיווח על מספר חשודים שמתקרבים לגדר. ישר הקפצתי את הצוות, ונסענו עם הטנק לעמדות ירי. שם אנחנו מבינים שמדובר במחבלים חמושים. בזכות חתירה למגע הצלחנו לסכל את האירוע הזה בצורה טובה ולשמור על ביטחון הציבור".

כזכור, האירוע החמור נרשם אמש בחצות הלילה, כאשר כוחות צה"ל זיהו קבוצה של חשודים חמושים ותקפו אותם באמצעות טנק ומסוק קרב. על פי החשד, המחבלים היו לבושים במדי ב' של צה"ל וניסו לחדור לשטח ישראל מבלי שיזהו אותם. לטענת גורמים לא רשמיים ברצועת עזה, המחבלים השתייכו לחוליה משולבת של כוחות חמאס והג'יהאד האיסלאמי.

עוד באותו נושא

3 מחבלים נהרגו בעזה, צה"ל לא הגיב לירי לשדרות


3

קודם לכן צה"ל זיהה שלושה שיגורים מעזה, שניים מהם יורטו על ידי כיפת ברזל, רסיסים נפלו באזור בית בשדרות ופראמדיקים של מד"א טיפלו ב-6 פצועים מחבלות כתוצאה ממעידה בעת הריצה למרחב המוגן. זו הייתה הפעם השנייה ב- 24 שעות שבה מחבלים משגרים רקטה משטח רצועת עזה לשטח ישראל, לאחר שבליל שבת יורטה רקטה נוספת על-ידי כיפת ברזל. בתגובה, תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל שתי מנהרות טרור בצפון ובמרכז רצועת עזה.

מדובר צה"ל נמסר כי "שתי תשתיות טרור תת-קרקעיות של ארגון הטרור חמאס הותקפו". עוד נאמר כי "צה"ל ימשיך לפעול נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו