נתניהו: "אם נצטרך - נצא למערכה רחבה בעזה" - סרוגים

נתניהו: "אם נצטרך – נצא למערכה רחבה בעזה"

רגע לפני שהמריא לאוקראינה, ראש הממשלה התייחס למתיחות בדרום והבהיר: "אם הדבר יידרש - נצא למערכה רחבה בעזה, בלי קשר לבחירות. נעשה מה שדרוש למען ביטחון ישראל"

נתניהו: "אם נצטרך - נצא למערכה רחבה בעזה"
  (צילום: נעם מוסקוביץ\פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא היום (ראשון) לאוקראינה, שם ייפגש עם הנשיא החדש וולדימיר זלנסקי. לפני עלייתו למטוס התייחס למתיחות בדרום כששיבח את חיילי צה"ל על פעולות התגובה לירי הרקטות מהרצועה, וכן אמר כי "אם יהיה צורך, נצא למערכה רחבה בעזה".

עוד באותו נושא

3 מחבלים נהרגו בעזה, צה"ל לא הגיב לירי לשדרות


3

"המשימה שלי היא לשמור על הביטחון והשקט, ואנחנו עושים את כל הפעולות הנדרשות לשם כך" אמר. "אני שמעתי אמירות שאני נמנע לצאת למבצע רחב בגלל שיקולי הבחירות – זה לא נכון. כל מי שמכיר אותי יודע שהשיקולים שלי ענייניים, אמיתיים, ושאני פועל בשיתוף פעולה מלא עם כוחות הביטחון, בתקיפות ובשיקול דעת. אם הדבר יידרש – נצא למערכה רחבה בעזה, בלי קשר לבחירות. עם בחירות או בלי בחירות, נעשה מה שדרוש למען ביטחון ישראל".

עוד התייחס בדבריו להחלטה לאסור על כניסתן של חברות הקונגרס ראשידה טאליב ואילהן עומאר לישראל בשבוע שעבר, שעוררה סערה נרחבת בישראל וארה"ב. "אנחנו מכבדים את כל חברי הקונגרס, וההנחיה שלנו היא גם לאפשר בדרך קבע ובאופן אוטומטי את כניסתן" אמר. "יש לזה רק חריג אחד – חוק ה-BDS שמחייב אותנו לבדוק את הכניסה של אנשים שתומכים בחרם".

"בזמן ההתבטאות לא היה מידע על התכנון הללו ולא היה לו"ז ספציפי. ברגע שקיבלנו אותם, בחנו את זה וקיבלנו את ההחלטה שקיבלנו" הבהיר נתניהו. "זה לא החלטה מפלגתית- זה החלטה עקרונית. אנחנו מכבדים את כל המפלגות בצורה שווה, אבל גם מכבדים את עצמנו. מי שבא להטיל חרמות עלינו ובא לכפור בלגיטמציה של מדינת ישראל, אנחנו לא מאפשרים לו כניסה.״

כזכור, מוקדם יותר היום שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן תקף את נתניהו על נסיעתו לאוקראינה לאור המצב בדרום. "שוב אנחנו ניצבים מול התנהלות מופקרת של ראש הממשלה שברגעים אלה נוסע לאוקראינה לצלם סרטי תעמולת בחירות, בזמן שתושבי הדרום הם בני ערובה למצב הביטחוני" אמר. "מה שקרה בשבוע האחרון הוא חסר תקדים. זו פעם ראשונה, למיטב זכרוני, שאחרי ירי של 3 רקטות לעבר שדרות וניסיון חדירה, צה"ל לא הגיב אפילו למראית עין בהוראה ישירה של רה"מ ושר הביטחון. זהו ראש ממשלה שנאחז בקרנות המזבח".

עוד הוסיף ליברמן כי "ראש ממשלה שבסוף החודש יעביר עשרות מליוני דולרים דמי פרוטקשן לחמאס. זהו ראש הממשלה שמנע מדיניות סיכולים ממוקדים, ובמקום ליזום ולהוביל מהלכים, אנחנו נגררים אחרי ראשי הטרור שקיבלו ממנו חסינות. בנימין נתניהו הוא פרזנטור מצויין, קמפיינר מעולה, אבל מנהיג חלש, חלשלוש, חסר מנהיגות וחסר יכולת לקבל החלטות ברגעי משבר אמיתיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
פעולה
יחיאל | 18-08-2019 17:47
שוב אותו תקליט איזו פעולה אבל אתה יודע מה אני מבין אותך זה החלטה לא קלה ה' יהיה בעזרך
2
כבר אלף פעמים שמענו את זה
נמאס נמאס | 18-08-2019 18:18
בלה בלה בלה
3
מאחז עיניים
הזבוב | 18-08-2019 18:47
ביבי היו מספיק הזדמנויות וצידוקים לחסל את החמס.מה שתעשה עכשיו(אם תעשה)כבר לא יעזור
4
אם נצטרך נצא למערכת רחבה בעזה
מכלוף | 18-08-2019 18:58
ביבי היקר שבענו הבטחות נמאס . היית חייב לעשות זאת מזמן ולא רק להצהיר לפני הבחירות. תן לבנט והאיחוד הלאומי לבצע זאת. אני עם הליכוד גמרתי. אצביע ימינה בראשות איילת שקד.
5
איזה מרגיז הליברמן הזה
רק ביבי | 18-08-2019 20:20
לא עושה כלום ורק מלכלך על כולם
6
איסתרא בלגינא קיש קיש קריא
עדיף לשתוק | 18-08-2019 22:24
מקשקש ולא עושה כלום....
7
אלוף העולם בגניבת דעת
בן הימין | 18-08-2019 23:03
כלומר עד עתה לא צריך ונסתפק בהזרמת מליוני דולרים לראשי הטרור בעזה, אולי אם ימטירו עלינו מאות טילים בבת אחת, אז אולי נצטרך, מחכה עד שיקרה אסון, חכם חלם