במקום אמי פלמור: זהו מנכ"ל משרד המשפטים החדש - סרוגים

במקום אמי פלמור: זהו מנכ"ל משרד המשפטים החדש

הוועדה למינוי בכירים אישרה את מינוי מועמדו של השר אוחנה לתפקיד מנכ"ל משרד המשפטים - עו"ד אופיר כהן. אוחנה: "הוא מוכר לי כבר כמעט עשרים שנה. יש לי אמון מלא בו וביכולותיו"

author-image
במקום אמי פלמור: זהו מנכ"ל משרד המשפטים החדש
  (צילום: גיא קרן)

כחודש לאחר שפוטרה אמי פלמור ממנכ"לות משרד המשפטים, אושר היום (ראשון) מינוי מועמדו של השר אוחנה לתפקיד – עו"ד אופיר כהן. ההחלטה על מינויו, אושרה פה אחד בוועדה למינויים בכירים.

כהן, (44) אלוף משנה במילואים, עורך דין בהכשרתו, כשבעשר השנים האחרונות עמד בראש חברת אשד ניהול נכסים, המספקת שירותים בתחום המקרקעין.  הוא למד משפטים במכללה למינהל יחד עם השר אוחנה, שם הכירו והחלה חברותם. בהמשך למד תואר שני באסטרטגיה, צבא וביטחון באוניברסיטת בר אילן.

שר המשפטים אמיר אוחנה בירך על אישורו בידי הוועדה למינויים בכירים, "אופיר מוכר לי כבר כמעט עשרים שנה ויש לי אמון מלא בו וביכולותיו. הוא בעל כישורים מגוונים, ידע רב וניסיון ניהולי שהמערכת הציבורית בכלל ומשרד המשפטים בפרט יתברכו בו. לאורך תפקידיו השונים במגזר הפרטי ובמערך המילואים הוא זכה להערכה רבה ממנהליו, עובדיו, מפקדיו ופקודיו. אין לי ספק כי המסירות, היסודיות והערכיות בה ביצע את תפקידיו תסייענה לו בכהונתו כמנכ"ל משרד המשפטים".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בהצלחה!!
עובד | 18-08-2019 11:54
מרובה
2
מינוי מוצלח
חיים | 18-08-2019 13:36
בהצלחה
3
באת לחודש?
שש | 18-08-2019 16:00
אני לא מכיר אותך. אבל אם אוחנה בחר בך,,,אז,,,, מכל מקום הגעת לחודש? למה את. חושב שתשאר הממכל כאשר ימונה שר משפטים איר? זה מה שיקרה כנראה,,,,, תכתוב בקורות חיים שלך היתי מנכל המשםטים של אוחנה במשך חודש?