3 מחבלים נהרגו בעזה, צה"ל לא הגיב לירי לשדרות - סרוגים

3 מחבלים נהרגו בעזה, צה"ל לא הגיב לירי לשדרות

כוח צה"ל פתח באש לעבר מחבלים שניסו לחדור לישראל דרך גדר המערכת ברצועת עזה, 3 מהם נהרגו. עם זאת, צה"ל לא הגיב לשורת ניסיונות החדירה והשיגורים שנורו לשער הנגב ושדרות

3 מחבלים נהרגו בעזה, צה"ל לא הגיב לירי לשדרות
  עם מדים של צה"ל (צילום: פלסטיני)

כוח צה"ל פתח הלילה (ראשון) באש לעבר מחבלים שניסו לחדור לישראל דרך גדר המערכת ברצועת עזה, 3 מהם נהרגו, כך על פי משרד הבריאות הפלסטיני. עם זאת, צה"ל לא הגיב לשורת השיגורים שנורו למועצה האזורית שער הנגב ושדרות.

אחרי הירי הרקטות שרסיסים של אחת מהן נפלו בחצר בית בשדרות, בחצות הלילה התרחשה עוד תקרית חמורה בצפון רצועת עזה, כאשר בצה"ל מזהים קבוצה של חשודים חמושים ותוקפים אותם באמצעות טנק ומסוק קרב. על פי החשד, המחבלים היו לבושים במדי ב' של צה"ל.

עם זאת, צה"ל לא הגיב לניסיון החדירה  השלישי בתוך השבוע, של חמושים ולא על ארבעת הרקטות שנורו בסוף השבוע האחרון. סך הכל, פראמדיקים של מד"א טיפלו אמש ב-6 פצועים מחבלות כתוצאה ממעידה בעת הריצה למרחב המוגן.

עוד באותו נושא

מחבלים ניסו לחדור לישראל, מטוס קרב וטנק ירו לעברם


6

זו הפעם השנייה ב- 24 שעות, בה מחבלים משגרים רקטה משטח רצועת עזה לשטח ישראל, לאחר שבליל שבת יורטה רקטה נוספת על-ידי כיפת ברזל. בתגובה, תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל שתי מנהרות טרור בצפון ובמרכז רצועת עזה.

מדובר צה"ל נמסר כי "שתי תשתיות טרור תת-קרקעיות של ארגון הטרור חמאס הותקפו". עוד אמר כי "צה"ל ימשיך לפעול נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה".

פינוי המחבלים ההרוגים מעזה (קרדיט: צילום פלסטיני)

שני תושבי שדרות נפצעו באורח קל בעת שהיו בדרכם למרחב מוגן, ופונו לבית החולים ברזילי באשקלון. אחת הפצועות, צעירה בת 29, נפצעה בנפילה שנכנסה  ריצה לממ"ד בבית בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה סיוע רפואי ופינה אותה לבית החולים עם חבלה בגפיים.

ביום שישי התפרעו אלפים במסגרת הפגנות הטרור סמוך לגדר המערכת שבגבול הרצועה. לפי משדר הבריאות הפלסטיני, 63 פלסטינים נפצעו במהלך המהומות, בהם 17 ילדים ושלוש נשים. צה"ל השיב באש חיה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
המדינה לא מגיבה!!!
רק עוצמה יהודית | 18-08-2019 10:39
בשביל שעל כל טיל נחזיר 100 טילים לא עוזר לבחור בימינה או בליכוד חייבים עוצמה יהודית בכנסת!!!
2
איזון
זובי זוברובסקי | 18-08-2019 14:35
בגין רבין פרס ברק ושרון את מה שהרגלתם את הישמעלים,חוזר אלינו עם סינוואר הנייה כנופיות הטרור הפכו לצבאות טרור קיבלו אדמה נשק מים חשמל מזומן ושאר מיני...,אפשר לעצור את אי השפיות הזה , א.ירי על להרוג כל זורק מולטוב רימון/מטען אין החזרת גופות בהיתקלות,כל מה שמניתי מעיד על כח בשכונה שלנו. ב.לייבש את עזה זה אומר ניתוק . אז נראה מה יקרה להנהגה בעזה. ל0מאל לא הספיק( מעל130שנה) וארבעים שנה ניסוי חברתי עם הנבלים הארורים שרק מקבלים ומקבלים,מחוץ לגבלותינו היו מקבלים כדור בין העיניים,הם יודעים זאתה0מאל טרם
3
חמס לא במצב. קשה
המשגיח | 19-08-2019 8:54
אתם במצב קשה אולי תעשו משהו כבר נמאס מהזיוני שכל שלכם חבורה של פושעים שולטת עלכם מעזה ואתם כל פעם ממציאים סיבות יש להם דלק מים כסף ובלונים ליום הולדת אתם חבורה של פחדנים שלא מסוגלים לקבל החלטות להיכנס בהם ולחסל את ראשי החמס וכל הפרלמט שנוצר שם מחולשה שלכם ובגלל זה תפסידו הרבה מנדטים נמאס לעם לראות את הפחד שלכם החמס וחיזבאללה מתכננים להפתיע ביום אחד את ישראל ואתם יודעים את זה ולא עושים כלום עד הבחירות אנחנו מחכים לראות תגובה ואני בחרתי ליכוד חזקק עד היום קיבלתי הרבה סיפורים מכם תתחילו לעבוד העם איתכם נ ב אים תפרקו את עזה לפני הבחירות אז לליברמן אין מנדטים כי על זה הוא בונה על חוסר התגובה שלכם.