3 רקטות לעבר שדרות; 2 יורטו, רסיסים נפלו על בית - סרוגים

3 רקטות לעבר שדרות; 2 יורטו, רסיסים נפלו על בית

אזעקת צבע אדום נשמעה ביישובים בשער הנגב ובעיר שדרות. צה"ל זיהה 3 שיגורים מעזה, שניים מהם יורטו על ידי כיפת ברזל. דיווח על רסיסים שנפלו בבית בשדרות, 6 פצועים קל

3 רקטות לעבר שדרות; 2 יורטו, רסיסים נפלו על בית
  מהומות בגבול עזה, אתמול (צילום: Hassan Jedi/ פלאש 90)

אזעקת צבע אדום נשמעה בפעם השנייה בתוך יממה, הערב (שבת) בעוטף עזה, ביישובים במועצה אזורית שער הנגב ובעיר שדרות. צה"ל זיהה שלושה שיגורים מעזה, שניים מהם יורטו על ידי כיפת ברזל.

במוקד 101 של מד"א התקבל דיווח על נפילת רסיסים בבית בגזרת שדרות. אין נפגעי גוף חובשים ופראמדיקים של מד"א טיפלו ב-6 פצועים מחבלות כתוצאה ממעידה בעת הריצה למרחב המוגן.

עוד באותו נושא

צפו: זירת נפילת הרקטה בשדרות; 6 פצועים מחבלות

"בהמשך לאזעקות, לא אותרו נפילות במרחב שער הנגב. רסיסים נפלו מעל ישוב, אין נפגעים בגוף", עודכן גם מהמועצה האזורית שער הנגב. מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך לדיווח על אזעקות צבע אדום לפני מספר דקות, זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי כיפת ברזל יירטו שני שיגורים".

עוד באותו נושא

רקטה שוגרה מעזה לשדרות, צה"ל תקף מנהרות חמאס


5

זו הפעם השנייה ב- 24 שעות, בה מחבלים משגרים רקטה משטח רצועת עזה לשטח ישראל, לאחר שבליל שבת יורטה רקטה נוספת על-ידי כיפת ברזל. בתגובה, תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל שתי מנהרות טרור בצפון ובמרכז רצועת עזה.

מדובר צה"ל נמסר כי "שתי תשתיות טרור תת-קרקעיות של ארגון הטרור חמאס הותקפו". עוד אמר כי "צה"ל ימשיך לפעול נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה".

שני תושבי שדרות נפצעו באורח קל בעת שהיו בדרכם למרחב מוגן, ופונו לבית החולים ברזילי באשקלון. אחת הפצועות, צעירה בת 29, נפצעה בנפילה שנכנסה  ריצה לממ"ד בבית בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה סיוע רפואי ופינה אותה לבית החולים עם חבלה בגפיים.

ביום שישי התפרעו אלפים במסגרת הפגנות הטרור סמוך לגדר המערכת שבגבול הרצועה. לפי משדר הבריאות הפלסטיני, 63 פלסטינים נפצעו במהלך המהומות, בהם 17 ילדים ושלוש נשים. צה"ל השיב באש חיה.

מפיקוד העורף לא נמסרו הנחיות מיוחדות לתושבי העוטף, והשגרה ממשיכה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
כביו"ש המשך הקיבעון=טרור=היעדר הרתעה.
אי=כבשת הרש ליהודים. | 17-08-2019 21:20
.
2
לא נורא. העיקר שבמעלה קדישאל ג' שקט!
יפה | 17-08-2019 21:49
לא מפילים את החמאס על מנת לא לפגוע בהתישבות בשומרון. עדיף להקריב את תושבי הדרום למען ההתיישבות ביוש. הם כאלה דבילים, שממילא ימשיכו להצביע לביבי.
עזה
אשדודי | 18-08-2019 7:36
כמה שאתם צודקים.תושבי הדרום בני ערובה של הזבל מעזה.המדינה נכנעת לסחטנות ומשלמת לחמאס על חשבון תושבי הדרום. כרגיל, היום יפציצו כמה תעלות ומבנים סתמיים, וזאת לאחר שנתנו לחמאס לפנות עמדותיהם ולהסתתר.תסריט ידוע מראש.כל הכבוד לשר הבטחון האדיר שלנו.
3
רק החזרת הישובים המפונים לעזה תרגיע הערבים.
אלחנן | 17-08-2019 23:28
הסיבה היחידה לאובדן ההרתעה היא ההנתקות והעקירה מעזה. צריך להחזיר הישובים ולהקים בלב עזה שכונה יהודית. מי שמונע את זה הם המשפטנים ובראשם שופטי בגצ. אחרי הבחירות הם ידוכאו עד עפר והשיבה לעזה תתאפשר.
4
החמאס מכניס לנו,וסמוטריץ נהנה ממנעמי השלטון
סמוטריץ דבוק לכסא | 18-08-2019 0:31
אין תגובה רצינית.