אירוע ירי נוסף: אדם התבצר בבית ופצע 6 שוטרים - סרוגים

אירוע ירי נוסף: אדם התבצר בבית ופצע 6 שוטרים

אירוע ירי נוסף התרחש בארה"ב, כאשר אדם פתח באש לעבר שוטרים שהגיעו לחפש סמים בביתו. שישה מהשוטרים נפצעו, וחמישה אנשים הוחזקו כבני ערובה על ידי היורה שהתבצר בביתו במשך שעות- עד שנעצר על ידי הכוחות

author-image
אירוע ירי נוסף: אדם התבצר בבית ופצע 6 שוטרים
  זירת אירוע הירי בפילדלפיה אמש (צילום: מתוך טוויטר)

אירוע ירי נוסף התרחש הלילה (חמישי) בארה"ב – והפעם בפילדלפיה: כוחות המשטרה עצרו אדם שהתבצר בביתו וירה לעבר שוטרים שהגיעו לסריקה בבית, זאת לאחר שהיורה נחשד באחזקת סמים. היורה נעצר לאחר קרב יריות שנמשך כשבע שעות, במהלכם שישה שוטרים נפצעו ושניים נוספים הוחזקו כבני ערובה.

במשטרה ציינו לאחר האירוע כי אף אחד מהפצועים לא נמצא בסכנת חיים, וכולם הועברו לטיפול רפואי בבית החולים. לדברי מפקד המשטרה ריצ'רד רוס, הכוחות הגיעו למקום עם צו חיפוש "כחלק ממבצע לאיתור סמים, שהשתבש לחלוטין כמעט באופן מיידי. פתאום אנחנו שומעים יריות לעברנו, ונאלצו להימלט מהחלונות והדלתות כדי לחמוק ממטח הכדורים". צוות מיוחד הוזעק למקום כדי לתגבר את הכוחות וכדי לחלץ את שני השוטרים שנכלאו במקום, לצד שלושה נוספים שהוגדרו כאסירים.

עוד באותו נושא

טראמפ על אירועי הירי בארה"ב: "זאת מחלת נפש"

בהמשך עשרות שוטרים סגרו את הרחובות הסמוכים לאירוע, ותושבי האזור הונחו להישאר בבתיהם. השוטרים קראו ליורה להיכנע, ואף הביאו את עורך דינו ששוחח בטלפון עם היורה וניסה לשכנע אותו להסגיר את עצמו למשטרה. רק לאחר מספר שעות של התבצרות היורה נעצר על ידי המשטרה והועבר לחקירה.

בעקבות האירוע נשיא ארה"ב דונלד טראמפ תודרך על הירי ושוחח עם ראש עיריית פילדלפיה ג'ים קני – שקרא לטראמפ להמשיך לפעול להחמרת חוקי הנשק במדינה. "אני קצת כועס על כך שלמישהו יש את כל הנשק הזה וכוח האש הזה, אבל נגיע לזה ביום אחר" אמר. "בינתיים אפשר להיות אסירי תודה על כך שאף אחד מהשוטרים לא נהרג באירוע הזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו