קובי מחט מגיב לתלונות נגדו: "תלונת שווא; סיוט" - סרוגים

קובי מחט מגיב לתלונות נגדו: "תלונת שווא; סיוט"

השחקן ומגיש הטלוויזיה, קובי מחט, מגיב על חקירתו באזהרה, בעקבות תלונה שהוגשה נגדו על עבירת מין בתושבת אילת, וטען כי ההיפך הוא הנכון וכי הוא נתון לאיומים מצידה של המתלוננת: "אני נתון לאיומים". עו"ד של המתלוננת: "יש ראיות שמוכיחות כי החשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו"

author-image
קובי מחט מגיב לתלונות נגדו: "תלונת שווא; סיוט"
  (צילום: משה שי/ פלאש90)

השחקן ומגיש הטלוויזיה, קובי מחט, מגיב על חקירתו באזהרה, בעקבות תלונה שהוגשה נגדו על עבירת מין בתושבת אילת, וטען כי ההיפך הוא הנכון וכי הוא נתון לאיומים מצידה של המתלוננת.

"יום קשוח עובר על כוחותינו", כתב מחט בעמוד הפייסבוק שלו, וסיפר כי "בשנתיים האחרונות אני ומשפחתי נמצאים תחת מסכת הטרדות, איומים וניסיונות סחיטה קשים. בגין איומים אלה אשר כללו איום בפגיעה פיזית באשתי הגשתי לפני כשמונה חודשים תלונה למשטרה. למשטרה הוגש באותו מעמד הארד דיסק מלא בראיות מצולמות כתובות ומוקלטות המתעדות את העבירות המיוחסות לה ואינן משתמעות לשני פנים. כמובן שמטעמי חשש לשיבוש חקירה לא אוכל לפרטן".

מחט ציין כי בית המשפט קיבל את תלונותיו והטיל על המטרידה צו הרחקה ושהייה במעצר בית. אלא שכאן רק החל הסיוט האמיתי של מחט: "לצערי, כמה ימים אחרי הגשת התלונה מצידי החליטה הנאשמת לבדות תלונת שווא נגדי ולנצל ניצול ציני את הקמפיין החשוב ביותר בעשורינו, קמפין me too. תפוח רקוב אחד, שעלול לגרום לבני אדם לאבד אמון במאות תלונות של נשים וגברים אשר סבלו וסובלים באמת מהטרדות מסוג זה".

מחט המשיך ותיאר את השתלשלות האירועים: "במשך כל החודשים האחרונים באמצעות עורך דיני פנינו למשטרה ברצון לחשוף את החומרים המרשיעים שברשותי ולענות לכל השאלות ואתמול אכן עשינו זאת. שיתפתי פעולה באופן מלא וזכיתי לחקירה הוגנת קשוחה ואנושית עד מאוד. לשמחתי, מבעוד מועד הזמנתי חופשה עם משפחתי המורחבת, אליה אני יוצא מחר וכולי תקווה שעד חזרתי, המשטרה תמצה את החקירה ואת הדין ותביא לסיומה תקופה של סיוט אמיתי לי ולמשפחתי. עד כדי כך בטוח אני בצדקתי שהגשתי תלונה בגין האיומים וההטרדות".

"אדם בר דעת שיודע שיש מאחוריו קופת שרצים לא היה עושה כן. אין כמה אמיתות חברים. יש רק אחת. והעובדות יצאו לאור במהרה. מעריך את התמיכה ומאחל לכולכם חג אהבה שמח", חתם.

עו"ד אורנת קמרון המייצגת את המתלוננת מסרה: "נדמה שהשיטה בה התוקף מנסה להקדים את הקורבן חוזרת על עצמה גם כאן ואין לי ספק כי תסתיים בכתב אישום נגדו, בידי מרשתי ובידי המשטרה ראיות המוכיחות כי החשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו ובשל מעמדו הציבורי התמהמה החקירה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מסכן נראה לי נפל קורבן
אמיר | 15-08-2019 6:12
זה תחושה
תחושה לא נכונה
עיעי | 08-10-2019 2:19
והוא לא מסכן . מי שמסכנה זאת הבחורה שהוא סירס במשך שנתיים .
2
סטטיק ובן אל תבורי
נועם | 16-08-2019 7:42
אבל הראפ של היהודים זה לא לילדים סטטיק ובן אל תבורי
3
קובי
סבה | 19-08-2019 9:47
תדרט עליהם
4
די לטרור הפמיניסטי ואירגוני הנשים
רום | 23-08-2019 16:41
מאמינה למחט יש להעמיד את השקרנית לדין היא פוגעת בכולנו
נכון, רק רונית דרור ממפלגת זהות תעשה לזה סוף.
מצדרביעי | 25-08-2019 23:43
את זה עדיין לא התחילו לחקות במפלגת ימינה, כך שבנקודה זו-בולטת במיוחד ייחודיותה של מפלגת זהות, כך שכל הגברים שלא מעוניינים שבמדינה פה כל גבר יקבל אזיק אלקטרוני ביום לידתם, וכל הנשים שאכפת להם מאפליית הגברים במדינה- מצביעים זהות...
5
אנשים הדרדרו ברוע
נראהה תלונות שווא | 25-08-2019 11:12
כמה תלונות שוואאאאאא אכזריות לשמה
6
מעולם לא היה צו הרחקה וגם לא מעצר בית
שרון | 08-10-2019 2:19
בית המשפט מעולם לא קיבל את דבריו של קובע ומעולם לא הוציא צו הרחקה . תמשיך לשקר ... הנפילה תהייה חזקה יותר .