האזינו: ההקלטה האחרונה של דביר שורק הי"ד - סרוגים

האזינו: ההקלטה האחרונה של דביר שורק הי"ד

ההקלטה האחרונה של דביר שורק הי"ד ובה ביצוע שלו ללחן לשיר 'ובכן צדיקים' מתפילת הימים הנוראים נחשפת. "כל מילה בהקלטה מראה עד כמה דביר היה חבר טוב, אוהב, מיוחד, אכפתי, כזה שנכנס ללב"

author-image
האזינו: ההקלטה האחרונה של דביר שורק הי"ד
  דביר שורק הי"ד

בני משפחתו של דביר שורק הי"ד עדיין יושבים שבעה בביתם שבעפרה, בינתיים קמה יוזמה חדשה לעילוי נשמתו – הקמת מבנה בית כנסת חדש. כדי שיוכלו להתחיל את הבנייה והשיפוץ כבר בימים הקרובים, הם יצאו בקמפיין גיוס המונים שקורא לציבור הרחב לסייע בהקמת ההיכל. סכום היעד עומד על מיליון שקלים וחצי.

עוד באותו נושא

חבריו של דביר שורק הי"ד, במיזם ענק ליום הולדתו

היום מוציאה משפחתו של דביר קטע הקלטה שנשלח לחברו אריאל שלום, שלמד איתו בישיבה בישוב 'הזורעים' והיה חברו לחדר בפנימייה בו הוא שר טקסט מהמקורות שהלחין בעצמו. ההקלטה נשלחה לפני כשלושה חודשים והיא אחרונה שהוקלטה על ידי דביר לפני הרצח.

אריאל, חברו של דביר סיפר – "כל מילה בהקלטה מראה עד כמה דביר היה חבר טוב, אוהב, מיוחד, אכפתי, כזה שנכנס ללב", סיפר אריאל בכאב. "אין הרבה חברים כאלה".

דביר שורק ז"ל נרצח בשבוע שעבר בלילה שבין רביעי לחמישי בשעה שעשה דרכו מאפרת חזרה לישיבה בה הוא לומד בגוש עציון לאחר שהלך לרכוש מתנת סוף שנה למוריו בישיבה. הוא הותקף ונרצח על ידי שני מחבלים שארבו לו ככל הנראה בצידי הדרך ולאחר מכן נמלטו מהאירוע. לפנות בוקר נמצאה גופתו של דביר והודעה נמסרה למשפחתו. בתום מאמצים מרובים של כוחות צה"ל, שב"כ ומשטרה נעצרו שני המחבלים החשודים במעשה.

ההחלטה להקים מפעל הנצחה לזכרו של דביר ז"ל התקבלה מתוך מחשבה ורצון של המשפחה והחברים הקרובים להמשיך את רוחו ואישיותו המיוחדת של דביר. אחד מחבריו סיפר "דביר היה כולו אור. כל אדם קרוב או רחוק נהנה מהשמחה והטוב שהוא הפיץ. בית הכנסת בישוב היה מקום התפילה שלו מלידתו ועד הרצחו והדבר הכי טבעי בעינינו הוא להקים היכל בבית הכנסת לזכרו".

==

ניתן לתרום להקמת בית הכנסת לזכרו של דביר שורק

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בקולו הנעים והעמוק שומעים את עוצמת נשמתו.
אני | 14-08-2019 15:23
ה' יקום דמו עצוב אבידה