מתחברת לחסידות: יובל דיין בביצוע מרגש ל"צמאה". צפו

מתחברת לחסידות: יובל דיין בביצוע מרגש ל"צמאה". צפו

הזמרת והיוצרת המתחזקת, יובל דיין ביצעה אמש לראשונה את ניגון חב"ד המוכר "צמאה לך נפשי" במסגרת מופע מיוחד לנשים בלבד. "ואוו, אין לי איך להעביר לכם במילים את התחושה", סיפרה דיין בסיום ההופעה. צפו

מתחברת לחסידות: יובל דיין הפתיעה את נשות שילה
  (צילום: Mendy Hechtman/Flash90)

הזמרת והיוצרת יובל דיין, שמתקרבת לדת בשנים האחרונות, ערכה אמש (ג') מופע מיוחד לנשים בלבד שנערך במסגרת פסטיבל מחוללות בכרמים בשילה הקדומה.

לכבוד המאורע המיוחד, החליטה דיין להפתיע את נשות שילה וביצעה את ניגון חב"ד המפורסם "צמאה לך נפשי", אותו הכינה במיוחד לכבוד הופעתה בפסטיבל.

דיין שהתרגשה מאוד לבצע את השיר, סיפרה לאחר ההופעה: "ואוו, אין לי איך להעביר לכם במילים את התחושה..מעולם לא ביצענו אותו לפני וככה זה נראה הערב בזכותכן".

צפו בביצוע המיוחד:

"הערב הזה הוא ערב של עוצמה נשית. אל מול החלטת בית המשפט שלא לאפשר קיום אירוע בהפרדה בעפולה" אמרה סגנית שר החוץ ח"כ ציפי חוטובלי שהגיעה לאירוע "הנוכחות של כולכן כאן מעבירה את המסר שאנחנו לא ניתן לעולם הערכים שלנו לאבד מהחירות שלנו".

עוד הוסיפה חוטובלי: "אנחנו בשילה הקדומה, באתר הארכיאולוגי החשוב הזה שלא מפסיק להתחדש. זאת הזהות שלנו של חיבור בין שמים לארץ. אנחנו נשמור על הערכים, על הזהות ועל היישובים שלנו. ונמשיך לחזק את אתרי המורשת דרך האירוע החשוב הזה שכולו מובל על ידי נשים".

עוד באותו נושא

"גאה להיות אישה יהודייה" | יובל דיין בראיון לסרוגים


9

פסטיבל מחוללות בכרמים המתקיים מדי שנה סמוך ליום האהבה ט"ו באב בשילה הקדומה, הצליח אמש לשבור שיא משתתפות באירוע עוצמתי ומרגש.

אלפי נשים מכל הגילאים הגיעו לאירוע העצמה נשי חגיגי ובין היתר קיימו את המסורת העתיקה – לחולל בין נופי הכרמים והשרידים של עיר המשכן הקדומה, כפי שהיה נהוג בימי התנ"ך ובדיוק במקום ובזמן שנהגו לעשות זאת בנות שילה, לפי המסורת העתיקה.

השנה הבאות לאירוע זכו גם לסייר במתחם בית המחסנים החדש שנחנך לאחרונה, וממשיך את המסורת שכל שנה שילה הקדומה חושפת בפני הבאים גילויים חדשים ומרהיבים.

את הפסטיבל הפיקו אנשי עמותת "משכן שילה" המנהלים את אתר שילה הקדומה, ביחד עם אנשי אגף התיירות במועצת בנימין, כאשר הפסטיבל היה ליריית הפתיחה לקראת חגיגות ט"ו באב בבנימין.

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, מסר: "כיף גדול לראות את ההמשכיות של הפסטיבל בהובלת אנשי שילה הקדומה ותיירות חבל בנימין, מודה לח"כ ציפי חוטובלי שכיבדה אותנו בנוכחותה ומסייעת רבות להתיישבות וליובל דיין על הופעה מרגשת ומעצימה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
מזייפת
מזייפת | 14-08-2019 13:25
מזייפת אומרת שם ה' כמה פעמים בפזמון. מזעזע ואסור. ממש לא לעניין. 'לא תישא שם ה' לשווא'!! בושה
מותר?
יהודי | 15-08-2019 1:28
אם במותר ואסור עסקינן.. האם יש היתר לשמוע שירת נשים כשרואים את הזמרת? ... אתר דתי בכל מקרה... 'לפי דעתי' בכוונה עשו אירוע לנשים בלבד והחכמים מעלים את זה לאתר ה'דתי' ישר כח.
מותר ומותר
דודי | 14-08-2019 23:15
לספרדים ולתימנים מותר לומר כמה שרוצים אלוהים.. לא כולם אשכנזים ברוך יהוה.. וכן הרב עובדיה גם פוסק שמותר לכתוב יהוה ככה במסך.. אל לא להיות עמי ארצות בבקשה לא לקפוץ סתם.. תתקדמו
2
פדיחה
משה | 14-08-2019 21:06
זיופים נוראים דווקא היא זמרת מעולה לא מבין מה זה הזיופים האלה
3
כמה חבל
יובל דיין | 15-08-2019 16:41
תברחי מהמקומות האילו כמה שיותר מהר, למה חייבים למסטל תראש לכל אחד שטיפה הבטחןן העצמי שלו בתחתונים, מה יש לך לחפש בין הדוסיות האילו שרוב עולמן עסוק ברחילוית ולהיות מאחורי הפרגוד ולהסתכל בשקיקה על הגברים ולהיות שניים כמעט רוב הזמן, אנשים גולים ומגעילים והגרוע מכל גזעניים
4
הופעה של יובל דיין
מיכל רמות | 15-08-2019 17:08
זוהי שמחה אמיתית וטהורה יישר כח אף אחת לא תשנה לנו את השמחה הזאת
5
היא קודם כל צניעות. פרט מלעצמה לא נראה שהיא
חסידות | 15-08-2019 21:37
מחוברת.
6
קילוס עצמי ל"יוצרת" נחותה
מישה | 16-08-2019 6:55
וזמרת בינונית ומטה. אם אלו האמנים בהם מתהדרים הסרוגים, מצבכם נחות גם כן.
7
אירוע המחוללות המקורי לא היה כל כך שמח
לבנה | 16-08-2019 7:21
ולא ביטא אהבה אלא יחסים עכורים בין ישראל לשבט בנימין. יש אפילו גורסים כי היה מדובר בסוג של אונס או קיום יחסי מין בכפיה. אבל כמקובל בימינו אין קשר בין עובדות לפרשנות מגויסת.
8
נהנתי מאוד ישר כוח
איילת שקד | 16-08-2019 9:51
זמרת מעולה
9
חנוכה
נועם | 19-08-2019 12:22
חנוכה חג המולד רמדאן עיד אל עדחא
10
מקסים!!
שיר | 21-08-2019 20:09
מקסים, מקסים, מקסים!!
11
למה הנגנים גברים? איפה ההפרדה
עוד הזויה | 23-08-2019 7:13
ככה זה אצל הדתיים, הפרדה סלקטיבית, מכקמים את התורה וההלכה לפי איך שנח ומתאים להם.