מנדבליט, אלשייך, שקד וסמוטריץ': כולם שמאלנים - סרוגים

מנדבליט, אלשייך, שקד וסמוטריץ': כולם שמאלנים

נתניהו והליכוד מסמנים את אויביהם כשמאל- זה עבר איכשהו כשעשו את זה למנדלבליט ואלשייך, עכשיו גם רגבים וסמוטריץ' ואיילת שקד זוכה לתואר ציפי לבני- כפיים- ועוד כפיים מדוברת ההתנתקות

author-image
מנדבליט, אלשייך, שקד וסמוטריץ': כולם שמאלנים
  צילום: נעם רבקין/ פלאש 90

נתניהו החליט ללכת שוב למלחמה חזיתית באיילת שקד, היא רודפת אותו, היא "ציפי לבני", כינה אותו בפני בכירי הליכוד והורה כך לתקוף אותה. ולא סתם ליבני נבחרה לדימוי.

רק אתמול אמרה מירי רגב כי ״סמוטריץ מתנהג כמו ילד מגודל. הוא נגרר יחד עם השמאל נגד נתניהו. מי הוא שידבר על המנהיגות של נתניהו?״ גם תגובת הליכוד לטענה של ארגון רגבים שנתניהו מנע דיון על בניה בלתי חוקית, הייתה שאלו תרגילים של האופוזיציה והשמאל. כן, רגבים- ארגון ימין אותו ייסד סמוטריץ' להלחם בבנייה בלתי חוקית פלסטינית- הפך בן לילה לארגון שמאל.

עוד באותו נושא

נתניהו במתקפה על איילת שקד: "ציפי לבני החדשה"


65

נראה שנתניהו בהחלט איבד את זה, כולם שמאלנים. ממנדלביט ועד לרגבים. הוא ואין בלתו בימין, או אולי בכלל בעולם?

נתניהו הוא ללא ספק היהודי המוכשר ביותר במאה הנוכחית, ראש ממשלה בעל הישגים אדירים, לכן הימין והדתיים תומכים בו בדרך כלל, לא בלי ביקורת כשצריך. הוא גם מוביל תפיסת עולם שמרנית- ימנית מתונה ושקולה בדרך כלל. אבל פתאום כשהרדיפה שהוא חש הולכת ומצטמצמת ואז אתה מתחיל להבין שאולי האשמות שהוא טפל על היועמ"ש מנדלבליט ועל המפכ"ל אלשייך גם כן היו האשמות שווא?

כי כשמנדלבליט שהיה מזכיר הממשלה ואיש אמונו של נתניהו (שדאג שיהיה מועמד יחיד לתפקיד היועמ"ש), הגיש כתב אישום (בכפוף לשימוע), אמרו כל מדבררי נתניהו שמנדבליט יכול להיות איש ימין, הגון וצדיק, אך המנגנון גדול ממנו ולכן הוא רצה לרצות אותו- היה טעם והיגיון כלשהו בטענה.

גם הטענה הזהה על המפכ"ל רוני אלשייך איש ההתנחלות כוכב השחר, שהפך בין לילה לשמאלני, אויב העם, גם כן ניתן היה לחשוב שהמערכת הייתה גדולה עליו, שהשיטות שהביא מהשב"כ למשטרה היו פסולות (בואו נזכור שהוא הגיע לשם לצורך ניקוי אורוות, לאחר פרשיות ניצבים שהעלו ריקבון מוסרי במשטרה- כשגל הירש נפסל- יתכן בגלל אותן בכירים) נו מילא. נראה סביר איך שהוא.

כשדובריו מסבירים למה מצביעים שמאל ומקבלים ימין כפי ספרו של ארז תדמור- שהמערכת רקובה מבפנים (ששקד אגב, היחידה שהצליחה להטות את הספינה במערכת המשפט שלאורך כל שנות שלטון נתניהו שעבר רק לא מכבר את בן גוריון- משום מה לא הצליחו כל היריב לוינים ושאר גיבורי הליכוד).

אבל האינדוקטרינציה שעכשיו מנסים בליכוד להגיד שאיילת שקד היא ציפי לבני, ובעבר כבר כינו אותה ואת נפתלי שמאל המנסה להפיל בכוח את שלטון נתניהו, זה כבר לא רציני. אגב גם לגבי גדעון סער איש השמאל הנורא זה לא היה רציני. נתניהו אוהב להעמיד לצידו כיפות סרוגות, לקרב אותם (כפי שהיה בנט בזמנו בלשכתו) ואז כשהם מעזים לקרוא תיגר ולבקר, להפוך אותם לשמאל.

אותו האיש שהצביע בעד תכנית ההתנתקות והרס את היישובים בגוש קטיף וצפון השומרון. אותה מפלגה ששברה שיא בעקירת יישובים והריסתם מימיי בגין ועד ימיי נתניהו- היא זו שמפנה אצבע המאשימה בשמאלנות אל השותפים מימין. כן מימין. ובראש הגדוד צועדת דוברת ההתנתקות, על מחזה אבסורד שכזה אפילו גדולי תאטרון האבסורד שצמח בצרפת לא יכלו לחשוב.

הנוסחה פשוטה, כשההגדרה שלך כוללנית מדיי היא מאבדת מערכה. אם סמוטריץ', רגבים, שקד ובנט שכולם יודעים שאינם שמאל מואשמים בשמאלנותם לשווא, האם אותן האשמות עלינו להסיק לגבי מנדלבליט ואלשייך?

 

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
21 תגובות - 15 דיונים מיין לפי
1
ימין ושמאל
יהודי | 14-08-2019 0:21
הפוסל את אחרים, במומו הוא פוסל.
ביבי טוען זה שנתיים כי הם שמאלניים ש''ט
אנטי אהוד ברק | 15-08-2019 9:12
בנט+שקד = שלוחי 'הקרן לישראל חדשה' להפיל את הליכוד. ואותו דבר אמרו הליכוד על סמוטריץ' שהוא ריץ' רץ'
כיפה סרוגה מטמאים את עם ישראל בשחיתות ושפלות
מתנחל אבל ישר. | 14-08-2019 11:20
שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים על בני ישראל עם קרובו.
לא בטוח שיצטרך אותה.
אביגדור שנל | 14-08-2019 10:53
כל הסיכויים שנתניהו ינסה להקים ממשלה עם גנץ ולכן הוא מנסה לרסק את אילת שקד.
Bb הרי יצטרך את איילת כדי להרכיב ממשלה, לא?
הגם איילת בשמאלנים? | 14-08-2019 0:45
או שbb מנסה לתקוף כמגננה, כי הרי ברור לכל מי יותר ימני...או שהוא בטוח שאיילת ובנט כהרגלם יסלחו לו.
2
נתניהו הוא ללא ספק היהודי המוכשר ביותר במאה ה
מישהו | 14-08-2019 8:01
נתניהו הוא ללא ספק היהודי המוכשר ביותר במאה הנוכחית???????????? מה בדיוק אתה מעשן????????????
למה אהוד ברק ובני גנץ מתקרבים
המיואש | 14-08-2019 10:15
לביבי באיזשהיא קטגוריה?
3
תתעוררו נתניהו הוא המלך עירום. הנזק הגדול ביו
א.ס | 14-08-2019 9:09
ביבי אכן הכי מוכשר בעולם לצרכיו האישיים לא של המדינה תתעוררו. באם לא יהיה זה מאוחר מידי אנו בדרך למדינת אפרטהייד בצורה מוחלטת. החברים של ביבי בעולם הם המנהיגים המושחתים אף הם. תתעוררו. זו לא הודעה פוגענית מקווה שזה יעבור את הצנזורה של הימין הקיצוני
4
ביבי
הרוזן | 14-08-2019 9:11
איך אפשר אחרת , כל מי שלא מצביע ליכוד ולא ומאמין לשקרים הוא שמלאני, פק ניוז
5
ביבי אסון למדינה
א.ס | 14-08-2019 9:15
ציבור תתעוררו ביבי אסון למדינה.
6
בוא, לא להסחף
איזו | 14-08-2019 9:17
הוא מוכשר, עם שכל וכריזמה. מעולה בתור שר חוץ ושר אוצר. בתור שר בטחון הוא בזיון לאומי. בתור ראש ממשלה הוא גרוע (יש יותר גרועים ממנו). אין לו עמוד שדרה (מושפע מהרשתות החברתיוות) אין לו ערכים והוא לא מוביל את המדינה לשום מקום. מלך הטטוס קוו. מדינת ישראל מתפתחת בגלל האנשים המוכשרים שבה למרות שביבי הוא ראש ממשלה.
7
למדינה יהודית להצביע למפלגות החרדים כדי לשמור הערכים שלנו
אלכס | 14-08-2019 9:17
8
BB
שמואל | 14-08-2019 9:19
גוואלד... גוואלד... גוואלד... תסמכו עליו שהוא כבר ימצא משהו להגיד ביום הבחירות כדי שכל החסידים מהדרום ירוצו בהמוניהם לקלפי ב - 22:00 בלילה להצביע לו. ועכשיו... הוא רק משחיז את הסכינים.
9
לא חבר אל תתבלבל
שוש | 14-08-2019 9:52
מנדלבליט ואלשייך באמת שמאל .(כלומר חברו לשמאל למימוש מטרותיו ולא בהכרח מרצון אלא מהתרפסות ) אבל לפי כתבותיך יש לחשוש שאתה בעצם שמאל (הכוונה כמו מנדלבליט)
לא הבנת כלום הא
אין לתאר | 14-08-2019 23:49
אם הוא מבקר את ביבי הוא שמאל? אז אין לך מושג מה הוא שמאל ומה ימין. ביבי עושה את זה לכולם ואנשים הולכים אחריו ומדקלמים שמאל שמאל שמאל. ביבי הוא פוליטיקאי לא אידאה. עוד חבר כנסת עם מומחיות במיתוג עצמי
10
בנט ושקד חיקוי של ביבי
זהותניק | 14-08-2019 9:58
רק זהות מציעה דרך וחזון
11
להתחיל מהתחלה
להיתחדש | 14-08-2019 10:31
אני בעד הן עם לבדד ישכון. להתחיל מהתחלה. בגלל שחשיבתי קצת מיחוץ לקופסה היגעתי למסקנה, שסיבת שיבתנו לאדמה זו קשורה בסיפור אדם וחווה. אם הייתי תקועה בכהונה לסוגיה שפשטה את הרגל מלאה מיעקב הגלותי , לא הייתי מיתחדשת. מונעים מאיתנו חודש והיתחדשות. מונעים מאיתנו להיום אנחנו. אם היה לכהונה מה לחדש, לא הייתה הופכת לזרה כל כך . מכניסה זרים וכובשים למדינה שינהלו אותנו. להתחיל מחדש. מה ניפלא נהדר. מעורר תיקווה מיכל הפוליטיקה המאוסה שנימאסה כל כך. שמשחזרת את אותו דבר מיזה אלפיים שנה. כן זה לא שיבעים שנה-אלא אלפיים שנה נוספות. במרוץ המטורף הנורא הזה. אז כמה עוד. אופק תיקווה חדשה , חלום נעורים אהבה מהסרטים .....
12
מרוב
התמים | 14-08-2019 17:18
שנתניהו הוא היהודי המוכשר ביותר במאה הזו ( !!!!!!!!!!!) הוא עשה אפס מעשים בכל שנות שלטונו : האם הביא שלום ? האם טיפל בטרור החמאסי ? האם הוזיל את הדיור שרק הולך ומתייקר ? האם - לשיטתו שלו - סיפח לישראל את איוש ? האם הגדיל קיצבאות לנכים וקשישים ? האם גייס את החרדים ? האם פתר את בעיות התחבורה הציבורית ? האם העלה שכר לעובדים הסוציאלים ? האם שיפר את מצב בתי החולים ? האם בזמנו המשטרה טובה יותר ? התשובה האחת היא לא ! אז מה הם הישגיו ? במה הוא באמת שיפר את מדינת ישראל ? רק גרם לשסע ושיסוי בעם. הקצנה מטורפת בשני הקצוות ועזיבת רבבות ישראלים צעירים מטובי בנינו לחול. תפתחו עיניים ואל תתפתו לדיבורים הריקים.
13
אולי לא שמאלנים אך גם לא ימין אמיתי
לילי | 15-08-2019 14:35
בסוף כולם יתנו שטחים בגודל כזה או אחר ועל הדת הם יתפשרו עם כל הרעש והצילצולים שלהם. ימין אמיתי בינתיים זה רק עוצמה יהודית. האמת היא קיצונית. מה לעשות.. אחד ועוד אחד זה שתיים ולא בערך שתיים....
14
אור, מה האינטרס שלך ללכלך על ביבי?????
משחק סכום אפס | 15-08-2019 16:17
לפיד משלם לך? או עמיר פרץ? נדרשת חקירת משטרה אולי, ואז נראה האם תחשוב שהחוקרים שמאלנים או לא? נכון לעכשיו ביבי הוא המועמד שלנו לראשות הממשלה, והאלטרנטיבה שלו הוא 2 ליצנים, אחד רמטכל שסיכן חיי חיילים למען האויב, והשני ליצן שלא יודע שום דבר חוץ מאשר שנאת חרדים שהוא ינק עם החלב של אמא שלו. ובמצב כזה אסור לתקוף את ביבי שהוא האופציה הכי טובה שיש לנו! וגם הדיבורים כאילו ביבי הרס ישובים: תתבייש לך. הוא התנגד להתנתקות, בעוד לפיד עודד אותה ותמך בה ובעצם יזם אותה עוד לפני ששרון חשב עליה. אז אם אתה תוקף את ביבי, שהיה נגד ההתנתקות, אתה בעצם נותן כח לליצן קטן בשם לפיד, שהיה היוזם של ההתנתקות. כי זה משחק סכום אפס.
15
כל מי ששונא את ביבושקה שמאלני? באמת..........
אוראור | 15-08-2019 21:12
ומה שהכי מצחיק פה - זה שביבושקה בעצמו מתנהג כמו שמאלני - בגלל התשלום וההנחות שלו למחבלים ולרוצחים - אז שלא ישחק לנו אותה!