ליצמן: "מצפוני נקי, תמיד פעלתי לסייע על פי החוק" - סרוגים

ליצמן: "מצפוני נקי, תמיד פעלתי לסייע על פי החוק"

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מגבי לתשתית הראייתית שהציגה כנגדו המשטרה ואומר: "מצפוני נקי. לא פעלתי במקרים אלה שנחקרו כמו באף מקרה אחר ממניעים פסולים"

author-image
ליצמן: "מצפוני נקי, תמיד פעלתי לסייע על פי החוק"
  Photo by Aharon Krohn/Flash90

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בועידת ישראל לרפואה בבנייני האומה :

"מטבע הדברים כולכם סקרנים לשמוע התייחסות שלי לפרשה שנחקרה והועברה עי המשטרה לפני מספר ימים לפרקליטות ולהחלטת היועמ"ש, כמובן שאיני יכול להתייחס לדברים מלבד האמירה אותה השמעתי מתחילת הדרך שמצפוני נקי ושחלילה לא פעלתי במקרים אלה שנחקרו כמו באף מקרה אחר ממניעים פסולים. טיפול בפניות ציבור הוא ערך עליון ותמיד פעלתי לסייע לכל אחד על פי החוק בלבד אני משוכנע שזו גם תהיה מסקנתם של הגורמים המוסמכים ושל היועץ המשפטי לממשלה"

עוד באותו נושא

אייכלר: "לא יצא כלום מההמלצות על הרב ליצמן"


4

כזכור המשטרה המליצה להעמיד לדין את סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בשתי פרשות בהן נחשד, בתום  חקירת הפרשה המכונה "תיק 1452" בביצוע עבירות מרמה והפרת אמונים והצעת שוחד.

במסגרת הפרשה עלה החשד כי ליצמן, ניצל לכאורה את מעמדו ומרותו במשרד הבריאות במטרה להשפיע באופן פסול על שיקול דעתם של מגוון גורמי מקצוע הכפופים לו במשרד הבריאות.

האירוע הראשון שנחקר עסק באירוע בו סייע לכאורה ב"פרשת ההסגרה" למלכה לייפר, לפיו, ניסה להשפיע באופן פסול על חוות דעתם של מספר פסיכיאטרים עובדי משרד הבריאות אשר מונו על ידי בית המשפט המחוזי בירושלים לקבוע את כשירותה הנפשית מכיוון שהייתה מועמדת להסגרה לשלטונות אוסטרליה בשל עבירות מין בקטינות, וזאת בעיצומו של הליך הסגרה תלוי ועומד בבית משפט.

האירוע השני שנחקר מתעסק ב"פרשת בית העסק לממכר מזון", בו ניסה ליצמן להשפיע על הדרגים המקצועיים במשרדו לטובת בית עסק בתחום המזון שבעליו מקורב אליו, וזאת כדי למנוע את הליכי סגירתו בעטיים של ממצאי תברואה חמורים שנמצאו בו והביאו לתחלואה של מס' אנשים שאכלו מתוצרתו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ליצמן
גקי | 13-08-2019 10:41
מצפונך נקי כי אן לך מצפון אחד שנלחם בעד פדופילים ואנסים אז ברור שמצפונו נקי
2
לקראת הימים הנוראים יש לקיים מצוות פעדופיליע
על חומרותיה והידוריה | 13-08-2019 10:49
סגולה בדוקה ליראת שמים
3
יש איסור דאורייתא לחבר את ליצמן לגלאי שקר
חסיד שוטה | 13-08-2019 10:53
היכולת של ליצמן לשקר במצח נחושה בלי למצמץ מעידה לא רק עליואלא על כל חסידות גור. על היחס הדוחה שלהם לנשים כבר נאמר מספיק עכשיו הם מתאכזרים גם לילדות. הפדופיליה של חסידי גור נובעת מהדחקה חולנית ולא יהודית של הקשר בין גברים לנשים.
4
כמו ב"המתחזים"
קופיקו | 13-08-2019 12:24
מאמין לשקרים של עצמו