הרצח בנתניה: המשטרה פרסמה את תמונת החשוד - סרוגים

הרצח בנתניה: המשטרה פרסמה את תמונת החשוד

משטרת ישראל פרסמה את תמונת החשוד ברצח שהתבצע אמש בעיר נתניה. על פי החשד, כפיר עטיה בן 36 מי שהיה בן זוגה לשעבר בת הקורן הוא זה שביצע את הרצח, כך מעלה חקירת המשטרה

author-image
הרצח בנתניה: המשטרה פרסמה את תמונת החשוד

לאחר הרצח בנתניה אמש (ראשון), משטרת ישראל פרסמה את תמונת החשוד כפיר עטיה בן 36 מנתניה. בו היא מבקשת את עזרת הציבור במציאת החשוד. על פי החדש עטיה, בן זוגה לשעבר של בת הקורבן, הוא זה שעומד מאחורי המעשה.

בהודעה שפרסמה המשטרה נכתב: "בהמשך לחקירת נסיבות האירוע, משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר כפיר עטיה, בן 36 מנתניה. תיאורו: עינייו חומות, גובהו 1.75 מ', שיערו שחור, מבנה גופו בינוני . כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה או למשטרת מרחב שרון בטלפון 09-8864444".

אמש גבר כבן 70 נמצא כשהוא דקור במספר דקירות בגופו וללא רוח חיים בשדרות בנימין בעיר.

פראמדיק מד"א ירדן דהרי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר בן 73 שוכב כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח

ממשטרת ישראל נמסר: לפני זמן קצר התקבל במשטרת ישראל דיווח על גבר בכניסה לבניין בשד' בנימין בנתניה כשהוא דקור מספר דקירות בגופו. גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותו של הגבר שזהותו טרם ידועה. כוח משטרה במקום.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
זהו הזמר כפיר עטיה שרצח את חלפן הכספים ?
אלינור | 12-08-2019 14:14
חיפשתי בגוגל כפיר עטיה וקיבלתי מידע שהוא זמר. זה הזמר כפיר עטיה ? הוא שרצח את חלפן הכספים ? זה הזמר כפיר עטיה שרצח את חלפן הכספים ?
לא! אין קשר.
לתגובה 1 | 13-08-2019 13:44
אתה יכול לנשום