צפו: עימותים בהר הבית בין שוטרים למוסלמים - סרוגים

צפו: עימותים בהר הבית בין שוטרים למוסלמים

עימותים פרצו בהר הבית בין כוחות משטרה למתפללים מוסלמים שהחלו לצעוק ססמאות לאומניות. שוטרים וחיילי מג"ב פרצו להר על ידי אמצעים לפיזור הפגנות. צפו בתיעוד

author-image

עימותים פרצו לפני זמן קצר (ראשון) בהר הבית בין כוחות משטרה למתפללים מוסלמים שהחלו לצעוק ססמאות לאומניות. שוטרים וחיילי מג"ב פרצו להר על ידי אמצעים לפיזור הפגנות.

מוקדם יותר, בתום הערכת מצב, הוחלט לסגור את הר הבית לכניסת מבקרים יהודים, בעקבות ההיערכות לחג הקורבן המוסלמי, ועל אף אירועי תשעה באב והבקשות לאפשר כניסת יהודים להר.

בהודעת המשטרה נאמר: "החל משעות הבוקר המוקדמות עשרות אלפי מתפללים פוקדים את הר הבית. בשעה האחרונה, התקיימה הערכת מצב מיוחדת בראשות מפקד מחוז ירושלים ובסיומה הוחלט כי לאור כמות המתפללים ופוטנציאל החיכוך הגבוה לא יתאפשרו בשלב זה ביקורים בהר הבית. משטרת ישראל ערוכה באזור כבר מליל אמש ובמהלך הבוקר הזה עם מאות שוטרים ולוחמי מג״ב הפרוסים במגוון משימות, הכל במטרה לשמור על הסדר הציבורי ועל שלומם ובטחונם של המתפללים והמבקרים באזור.

בנוסף, ‏גורמים מדיניים מבקשים להבהיר: "הכניסה להר הבית נקבעת על פי הערכות מצב של המשטרה. בשום שלב לא ניתנה הנחיה של רה"מ לסגור את הכניסה להר הבית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לירות בהם
אהרן דרעי | 11-08-2019 10:12
אין פחד לא היה פחד.לירות בהם זה שלנו פשוט