ג'פרי אפשטיין שהורשע בעבירות מין שם קץ לחייו - סרוגים

ג'פרי אפשטיין שהורשע בעבירות מין שם קץ לחייו

המילארדר ג'פרי אפשטיין שקשריו עם אהוד ברק עלו לכותרות במערכת הבחירות, שם קץ לחייו כשהוא בן 66 ונגדו מתנהל משפט בחשד לעבירות מין וסרסור בקטינות. ברק הגיב: "הייתי מעדיף שהקשר בינינו לא היה נוצר. לא לא רווח לי"

author-image
ג'פרי אפשטיין שהורשע בעבירות מין שם קץ לחייו
  (צילום מסך מתוך cbs, כאן 11)

המילארדר ג'פרי אפשטיין שקשריו עם אהוד ברק עלו לכותרות בתקופה האחרונה – שם קץ לחייו בארצות הברית. ברק הגיב ל'ערוץ 13': "הייתי מעדיף שהקשר בינינו לא היה נוצר. לא רווח לי ולא לא רווח לי".

זהו ניסיון ההתאבדות השני של אפשטיין, בן ה- 66, שיושב במעצר בכלא במנהטן בחשד לסרסור בקטינות לאחר שהורשע בעבר בעבירות מין ובתחילת החודש שעבר נעצר פעם נוספת. גורמים בארה"ב מאשימים כי אפשטיין לא היה תחת השגחה והאסירים כשלו במשמרתם לאחר שלא פעלו כראוי, למרות שהיה בתא מיוחד.

ברק, ששמו נקשר ליחסיו החבריים עם אפשטיין ועלו בשנית במערכת הבחירות האחרונה לאחר שתועד בכניסה לביתו, הוסיף כי "כמו הרבה אנשים מכובדים בארצות הברית אני בדיעבד מעדיף שהקשר הזה לא היה נוצר בכלל, אך מרגע שהדברים נחשפו הקשר נותק ומיד".

ביממה האחרונה פורסמו מסמכים מרשיעים על  אפשטיין, כחלק ממשפט שמנהלת אחת המתלוננות נגד ג'יזלין מקסוול, שלטענתה גייסה את הנערות עבור אפשטיין. מהמסמכים עולים פרטים חמורים על אפשטיין עצמו ועל מי שלכאורה סיפקה עבורו את הנערות שבהן ביצע את מעשיו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מר אפשטיין היה כבר מת לפני המאסר
מיכה | 11-08-2019 16:11
האם הבנות שבאו לדירתו של אפשטין נחטפו או אונסו הם באו בידיעת ההורים והחברים קיבו לעשות קריירה להרויח כסף ומעמד עושים ממנו סרסור זה כמו שהנערים בקפריסין היו סרסורים זה העולם שאנו חיים ויש אירגוני נשים שמנצלים את חולשת הגברים בנשק הנשי שלהם והגברים החלשים נישכים אחריהם
2
אפשר לסלוח לברק,כי לא ידע שג'פרי מסרסר קטינות
נימרצ. | 11-08-2019 16:12
.
3
עוד מעט יצוצו סרטוני וידאו של כל מיני אישים שחגגו אצל אפשטיין
נועם | 11-08-2019 18:55
ככה זה
4
ראש ממשלתנו הוא רק ביבי נתניהו מה כל השמצות ו
חנה סימן טוב | 11-08-2019 21:01
הוא הכי טוב בשביל העם ישראל הוא אחד ויחד