שקד מגיבה לרה"מ: "אתמול אנשיך אמרו שתלך עם גנץ" - סרוגים

שקד מגיבה לרה"מ: "אתמול אנשיך אמרו שתלך עם גנץ"

לאחר שנתניהו טען כי הוא "שומע את הגמגום בימין על מי ימליצו לראשות הממשלה", איילת שקד תקפה בתגובה: "מי שגמגם עם ברק, לבני, הרצוג, גבאי ורק אתמול כשאמרו אנשיו שילך עם גנץ - שלא יטיף לימין המאוחד"

author-image
שקד מגיבה לרה"מ: "אתמול אנשיך אמרו שתלך עם גנץ"
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

יו״ר הימין המאוחד, איילת שקד, הגיבה לדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שהתבטא נגד המפלגה וטען כי הוא ״שומע את הגמגום שם על מי ימליצו לראשות הממשלה״. בדבריה הבהירה כי לא תמליץ על מועמד אחר להרכבת הממשלה אחרי הבחירות.

״אנחנו הימין האידיאולוגי היחידי. אמרנו שנמליץ על מועמד הימין, שזה נתניהו. די לזרות חול בעיני הציבור" תקפה. "במקום לריב עם השותפות הטבעיות, עדיף לנתניהו למקד מאמצים בהגדלת הגוש אם אכן ממשלת ימין לאומית היא רצונו. מי שגמגם עם ברק, לבני, הרצוג, גבאי ורק אתמול כשאמרו אנשיו שילך עם גנץ – שלא יטיף לימין המאוחד. אצלנו נאמנים לימין ולערכיו״.

דבריה של שקד מצטרפים לקריאתה מאולפן סרוגים, כשאמרה כי מפלגתה תמליץ על נתניהו אך גם הזהירה כי הוא "ינסה שוב לשתות מנדטים. מי שמצביע ליכוד יכול להתעורר עם ממשלת שמאל".

במקביל, ח"כ אופיר סופר אמר כי "אין גמגום! הנה הדברים חד וחלק: אנחנו נמליץ על מועמד המחנה הלאומי לראשות הממשלה שהוא רוה"מ בנימין נתניהו. כדי שאכן יממש את התואר "מועמד המחנה הלאומי" צריך לדאוג שמימינו תהיה מפלגת ימין חזקה וגדולה".

כזכור, נתניהו אמר היום במהלך שידור חי בפייסבוק כי "מי שאומר ׳אני רוצה את נתניהו בראש ממשלת ימין – שיצביע ליכוד ולא יגיד 'טוב אני אתן את זה למישהו אחר ונקווה שאם יעברו את אחוז החסימה גם ימליצו על נתניהו'. גם שם אני שומע את הגמגום של החברים בימין. אולי כן, אולי בהתחלה, כרגע – כל מיני מילים כאלה. אני אומר – אתה רוצה להיות בטוח ואתה רוצה שאני אמשיך להוביל את מדינת ישראל כראש ממשלת ישראל, אז תצביע מחל. פתק אחד. וזו הבחירה האמתית בבחירות האלה, מי יהיה רה"מ הבא של מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
שני אתאיסטים מוחלטים, מוליכים באף את
רגשי נחיתות | 09-08-2019 15:23
כל הציונות הדתית. גם ביבי וגם איילת הם אתיאסטים מוחלטים שמצהירים על קירבה למסורת רק כדי לקדם את עצמם.
2
בנט סגור עם לפיד
שקד פלקט | 09-08-2019 15:51
היא ממשיכה לחלל שבת בפרהסיא,לתמוך ברפורמים,בגיורים רפורמים,בלהטבים,ולהזכירך איילת,את ובנט בממשלה הראשונה שלכם ישבתם עם לפיד וניסיתם לעקור את תורת ישראל,אבל בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו ,והקבה מצילנו מידכם.
רק תזכיר לי בממשלה של מי הם ישבו? נתניהו!
אורי | 09-08-2019 18:13
היכולת לייחס כל פעילות שלילית לשותפיו והצלחות לו היא של חסידים שוטים. נקודה.
3
ווכחנות היא בזבוז תחמושת על מטרות לא מועילות
Yehuda Elyada | 09-08-2019 20:55
שקד, אצל נתניהו זה יוצא כמו רפלקס מותנה, דחף שלא ניתן לשליטה בשפה של פסיכולוגיה משפטית. אבל אצלך?!? הפופולריות שלך בין המצביעים בנוייה על יכולת שליטה עצמית, ריסון דחפי טסטוסטרון הרסניים, והוכחה שאפשר לשאוף גבוה בלי להזדקק למהליכים נמוכים. השארי כפי שאת, אחרת באמת נחשוב שאם צריך לבחור במפלגה ימנית מוטב כבר ללכת למקור ולשתות מסרים מה-Mainstream ולא להתחייב לגירסה הפסאודו-דתית של הימין החדש. אגב, גנץ כבר למד את זה והוא הכריז כי לא ימשיך באסטרטגיה של לפיד ולהוריד את ההתגוששות את מתחת החגורה
4
השיר האופראי
אני | 10-08-2019 12:48
האופרטה הזו בין שקד לנתניהו,כל כך ענוגה זכה וטהורה,אבל האהבה ונתאום בינהם יפים לאין שיעור.הבה נקווה שהמיזוג והמשכה של הדרך המשותפת,יעלה יפה ולא יהיה לנו פה סוף טראגי.
5
שקד בשביל כיסא את גם תלכי עם נסראללה
רבנית | 11-08-2019 7:24
לכי הביתה מושחטת רודפת כיסאות הציבור לא מטומטם
לא להסתה..
קובי פרי | 11-08-2019 12:09
שקד כשרת משפטים לשעבר הנהיגה בחוכמה לשביעות רצון כל חלקי העם ושמרה על ההיתישבות ביהודה ושומרון ...לא בשביל הכסא...היא נכס לימין ולמדינה ...נתניהו סלל את הדרך ובעתיד הקרוב בעזרת השם היא תשלים את המשימה..
6
לא למדת כלום מהעבר
שרה | 11-08-2019 7:55
גם הפעם אין לך מצביעים כפי שאת חושבת או רוצה שיהיו.
7
בנט ושקד עם ברית הדמים ברית אחים עם יאיר לפיד
שבתאי | 11-08-2019 8:13
יש מידה גדולה של חוצפה מצידה של שקד כשהיא מתריעה כלפי הליכוד. הרי היא ובנט הם אלו שפנו ליאיר לפיד בבחירות שלפני לפני האחרונות. וכולם יודעים כיצד זה הסתיים. זה הסתיים בהצבטה למען סגירת עיתון ישראל היום העיתון האהוב בעיקר לקוראי הימין . ולכן עדיף ששקד לא תטיף מוסר כשבראשה חמרה כבדה שקשה לסלוח לה. דרך אגב כל מה שנאמר לגבי דנץ זה לחא לםיד. אז מי מה נפשה?
8
חורבן השומרון ויהודה על ידי נתניהו
שלמה עמר | 11-08-2019 8:39
כל הרוצה ימין,לא להצביע לליכוד ולא נתניהו. נתניהו והליכוד הם לא ימין. כל הרוצה את יהודה שומרון יצביע ימינה , לא לנתניהו. נתניהו לא חיבור לימין החדש, לא לעוצמה יהודית,לא לבית היהודי,לא לסמוטריץ. הוא יביא חורבן על יהודה ושומרון! בתמורה לא יוגש נגדו כתב אישום. יהודים ,ראו הוזהרתם!
9
לתקוף
שלמה | 11-08-2019 8:43
למרות שלא הצביע לשקד לימין החדש צריך לתקוף את הליכוד ואת המדיניות אחרת ישתו לכם מנדטים אני אישית+משפחתי מאוכזבים לכן נצביע לבן גביר
10
שקד
בר | 11-08-2019 15:01
חזרת כמו ילדה טובה למפלגה שעזבת.... רק הקריירה שלך ,בכל מעשייך, לא אידאולוגיה ולא מדינת ישראל. רק את..הרימו לך את האף למעלה... וגנץ איש יהודי וטוב לא פחות מימך....ואולי יותר אמיתי...