נתניהו מתחייב: "אנחנו בדרך לתפוס את המרצחים" - סרוגים

נתניהו מתחייב: "אנחנו בדרך לתפוס את המרצחים"

יום לאחר הפיגוע בגוש עציון, ראש הממשלה אמר כי "אנחנו הולכים לתפוס את המרצחים" האחראים למותו של דביר שורק הי"ד. עוד הבהיר כי "אנחנו ערוכים למערכה רחבה מול חמאס"

נתניהו מתחייב: "אנחנו בדרך לתפוס את המרצחים"
  נתניהו בזירת הפיגוע אמש (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

יום לאחר הפיגוע בגוש עציון, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שישי) במהלך שידור בפייסבוק כי נרשמה התקדמות במצוד אחר המחבלים שרצחו את דביר שורק הי"ד. עוד התייחס למתיחות בדרום ואמר כי ישראל מוכנה לעימות בעזה במידת הצורך.

"אנחנו הולכים לתפוס את המרצחים האלה" התחייב נתניהו בדבריו. "לפי דיווח שקיבלתי לפני שעה קלה, אנחנו בדרך לשם. זה לא ייקח הרבה זמן".

עוד הוסיף כי "אנחנו ערוכים למערכה רחבה בעזה מול חמאס, אבל פתוחים גם להבנות מלאות״. לדבריו, "לא מדובר במילים בעלמא. צריך לזכור שחוץ מהמחיר שאנחנו נגבה, יש גם מחיר שנצטרך לשלם".

עוד באותו נושא

החוליה מנתה 3 מחבלים: פרטים נוספים על הפיגוע


13

כזכור, אתמול נתניהו ביקר בזירת הפיגוע בגוש עציון, שם קיבל סקירות ביטחוניות במקום והתעדכן בהתפתחויות במצוד אחרי המחבל."אמרתי הבוקר שארץ ישראל נקנית בייסורים" אמר נתניהו. "איבדנו כאן את דביר, בן יקר למשפחת שורק, שאיבדה גם את הסבא, הרב הרלינג, לפני שנים אחדות. ליבנו איתם. אנחנו מחבקים אותם בשעתם הקשה".

לדבריו, "התשובה שלנו למרצחים האלה היא כפולה: קודם כל – הם באים להרוס, אנחנו בונים. שנית, ידינו תשיג אותם ונבוא איתם חשבון. החקירה מתקדמת והיא בעיצומה. אני יכול רק לומר לכם שאנחנו רואים כאן את הסיבוב שהרכב עשה אחרי מעשה הפשע והרצח. בשנים האחרונות כוחות הביטחון בהנהגת השב"כ מצאו את כל המרצחים. ואין לי ספק, גם על סמך מה ששמעתי, שאנחנו גם נשיג את מי שביצע את הרצח הנורא הזה, נבוא איתם חשבון וגם עם שולחיהם".

מוקדם יותר היום נחשפו פרטים חדשים על פיגוע הדקירה, זאת לאחר שהמחבלים טרם נתפסו יותר מ-24 שעות אחרי האירוע. במערכת הבטחון גוברת ההערכה כי המחבלים עדיין נמצאים באיזור בו בוצע הפיגוע, אך הערכה נוספת היא שהם התפצלו בכדי לגרום למאמץ גדול יותר בחיפושים.

מלבד הכוחות הגדולים שתוגברו לסייע במאמצי החיפוש, כאב ראש נוסף שעוד בפני צה"ל הוא הימים הרגישים שיחלו בתחילת השבוע הקרוב; תשעה באב וחג הקורבן. בצה"ל מפעילים מאמצים אדירים במטרה למנוע פיגועי השראה בסוף השבוע הנוכחי. במקביל, כוחות גדולים הוקפצו לתגבר מוקדים רגישים ברחבי יהודה ושומרון ובאיזורים בסביבת הפיגוע.

הערכה נוספת שמתחזקת בקרב מערכת הבטחון היא שהחוליה שביצעה את הפיגוע מנתה יותר משני מחבלים. בנוסף, החיפושים מתרחבים גם דרומה לכיוון העיר חברון וחלחול.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בבקשה
יוסי | 09-08-2019 15:33
ביבי בבקשה אל תמכור לנו קלישאות , מי שרוצה ימין אמיתי שהערבים לא יחשבו לעשות פיגוע צריך להצביע עוצמה יהודית
2
בהחלט! יאיר שכב במארב כל הלילה!
בהצלחה | 09-08-2019 15:37
שרה הביאה מרק חם לכוחות, ובזכות משפחת נתניהו הרוצחים יבואו על עונשם במהירה.
3
ביבי אלוף בהבטחות
בן הימין | 10-08-2019 0:21
ביבי בקושי מקיים, כי מפריעים לו, לכן צריך את חוק החסינות
4
תפיסת החשודים
זאב | 10-08-2019 22:31
אם אחרי תפיסתם של הרוצחים כל פעם ממשיכים לרצוח זא שהתגובה לרצח אינה מרתיעה.ולכן צריך לחשוב איך מפחידים אותם.והם לא יעזו יותר.ולהפסיק להתפאר בתפיסת החשודים.כי אין לזה משמעות