אביו של דביר שורק: מקווה שהוא לא ראה את פני הרשע - סרוגים

אביו של דביר שורק: מקווה שהוא לא ראה את פני הרשע

יואב שורק, אביו של דביר שורק הי"ד שנרצח בפיגוע דקירה בגוש עציון, מסר הצהרה ראשונה לתקשורת: "תמיד התפוצצתי כששמעתי אחרים אומרים, כי ידו הארוכה של צה"ל תשיג"

אביו של דביר שורק: מקווה שהוא לא ראה את פני הרשע
  (צילום: פלאש 90)

יואב שורק, אביו של דביר שורק הי"ד שנרצח אתמול (חמישי) בפיגוע דקירה בגוש עציון, מוסר בשעה זאת הצהרה ראשונה לתקשורת.

"אני מקווה שזה כמו שאני מדמיין את זה – שהוא הלך לתומו והותקף מאחור ולא הספיק לראות את הפרצוף של הרשע בעיניים והוא עלה בטהרה. אני מקווה שהוא עלה השמימה לא מתוך מאבק שנכשל בסופו של דבר".

(באדיבות מיה ויינר)

האב השכול צוטט באתר ynet לגבי חיסול החשבון עם המחבל הרוצח, ומתח ביקורת על שחרור מחבלים בעסקאות: "ידו הארוכה של צה"ל תשיג? תמיד התפוצצתי כשאני שומע אחרים, כי ידו הארוכה של צה"ל כל הכבוד לה שהיא מונעת הרבה דברים כאלה, אחרי שזה קרה ובתמורה לזה משחררים באיזושהי עסקה, זה בעיניי לא מנחם ולא חשוב".

אמש, אלפים הגיעו לבית העלמין ביישוב עפרה לחלוק לדביר כבוד אחרון. אביו יואב היה ראשון הסופדים: "קיבלנו מתנה לכמעט 19 שנה, מתנה שהפיצה אור וטוב בתוך המשפחה ומחוצה לה. בלי יומרנות ובלי ציניות, על המתנה הזו אמרתי ושוב אומר: 'ה' נתן וה' לקח'. רשעים אוהבי מוות קיפדו את חייך דבירי, אבל הם לא פגעו כמלוא הנימה בתום שלך, באור ובאהבה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
14 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
חיות אדם רצחו אותו
יוסי | 09-08-2019 11:19
הערבים רעים ומתנהגים כמו חיות , אין אמונה בהם .
למה להעליב את החיות?!
בן אדם. | 09-08-2019 13:02
.
2
ממש קשה לי עם מישחקי המילים של הדתיים.
בנימין בן אביב | 09-08-2019 11:20
ברשתות החברתיות מישתתפים המון בחורים ובחורות דתיות,וזה ממש בדיחה עצובה ליראות וליקרוא את הריקנות וחוסר ההבנה בהבעה העצמית,והטעויות כתיב שנעשות מחוסר הבנת הניקרא,והתגובות המוזרות שלהם כאילו אלוהים עומד לצידם ומכוון אותם להיתגונן בזכותו ועל חשבונו, ופה האב שאיבד את בנו בפיגוע,מקווה שהבן היקר לכולנו,שהוא עלה לשמים בטהרה?,רק ביגלל שנידקר בגבו ולא ראה את פני הרוצח?,ממש קשה להבין את הלך המחשבה שגורם לדתיים ליראות עליה לשמים וטהרה,הבחור הצעיר נירצח בידי בני עוולה,והוא יקבר באדמה כמו כולנו,מעפר נולדנו ואל עפר נשוב,פשוט ומדויק עם כל הכאב.
מדינה
מוסה | 09-08-2019 11:55
לך קשה
הקדוש והטהור דביר שורק
הדס | 09-08-2019 11:42
קשה לך להבין כי עולמך הפנימי שונה ומתבסס על הבנה שהעולם הזה, זה ההתחחה והסוף. אנשים דתיים יודעים שהחיים בעולם הזה הם רק חחק מסויים מחיי הנשמה של האדם. מכאן, האדם עובר אל עולם הנצח של הנשמות ללא גוף. זה לא משחק מילים. זו אמונה של העם היהודי ולמעשה , האמונה שיש חיים אחרי המוות הפיסי , נחלתם של כל הדתות האחרות. כן, יש משמעויות רבות שרק אחרי לימוד יודעים אותם. התייחסת לטעויות לשוניות נובעות מבורות. ומה באשר לבורות בכל הקשור ליהדות??? כמו שלא יעלה בדעתך לחלוק על פיסיקאי או רופא כי אתה יודע את מקומך באשר לידיעות בתחום, הגיע הזמן, שכל מי שחולק על עניינים הקשורים לדת, ילמד על מה הוא חולק, ולא ישים עצמו ללעג וקלס. אז קצת ענווה, תתחיל להתעניין באמת מה זו היהדות, מה המשמעויות של מוות כזה או אחר, מה הנזקים בלראות פני רשע....ועוד ועוד.....ואז יהיה משקל לוויכוח שלך.
קשה מאוד להבין
התוהה | 09-08-2019 11:35
מה אתה בדיוק רוצה, תשתה כוס מים קרים ותנסה שוב להסביר את עצמך, למרות שזה יהיה מאוד קשה...
3
למה כאשר אדם ניצל אלוהים מצילו והפוך לא
לא ניצל אלוהים הורג | 09-08-2019 11:43
אנא תשובה
מפי עליון לא תצאנה הרעות והטוב
יעל | 09-08-2019 13:37
רוב הרעות אומר הרמבם באות על האדם מידי בני האדם. האדם הוא ייצור בחירי ואם הוא בוחר לעשות רע יצא רע. כדי להציל אדם מהרוע של בני האדם צריך או שמישהו אחר ידע על זה ויעזור או שאלוהים מלמעלה יעשה נס והרוע לא יצא אל הפועל או לא יצליח. אלוהים מוריד טוב לעולם. מה האדם עושה עם זה זו כבר שאלה אחרת. (כדי שיהיה ברור ששאר הרע אינו עי אלוהים אומר שחלק האדם גורם לעצמו עי שאוכל אוכל מזיק או אוכל יותר מדי וכו' וחלק עי טבע העולם. העולם בנוי באופן טבעי שדברים מתכלים בו . זה נקרא עולם ההוויה וההפסד. חלק מהדברים נפסדים. זורעים 100 זרעים רק 80 מצליחים לדוגמא).
4
שחרור אסירים
הרוזן | 09-08-2019 13:00
את זה צריך ללמד את ביבי. כך עשה בעיסקת שליט והביא הרבה פצועים וברוכים, לצערי
5
כל התגובות באות במחזוריות,כי אין עונש מרתיע
גירוש=הרתעה=אי קבעון | 09-08-2019 13:16
למה לא לנסות עונש הגירוש שלרוב הדיעות יירתיע. גירוש של משפחת רוצח לאומני בלבד. לא פלילי. כי בא מעידוד סביבתי. לא עונש מוות ולא רק הריסת בית שהיא קיבעון. זו ההגדרה של קיבעון. בהוראת שעה גירוש ופיזור משפחת רוצח לאומני מקירבה ראשונה ומעגל סובב. חייבים לפרסם ברבים בעיקר לציבור המעודד רצח לאומני. מה שלכאורה אכזרי ולא צודק , הוא הכי רחמני והכי צודק . כי יימנע/ייצמצם משמעותי 95% את הרצח הלאומני הבא. זו הוראת שעה עד לירידה והרתעה דרסטית של כל רוצח לאומני פוטנציאלי. שבת דברים שלום.
6
תנחומים למשפחת הנירצח,נכד הרב הרלינג הי"ד.
צבר סרוג. | 09-08-2019 13:19
הנירצח הוא יין בן יין בני יין. השבת תנחמכם.
7
ה' יקום דמו של דביר הקדוש ז"ל
עמ"י | 09-08-2019 16:06
כואב הלב... ה' ינחם את המשפחה! שנזכה לגאולה השלימה!
8
החרטאה ברטה
מאייר | 09-08-2019 17:11
יש מזל לדביר שלא ראה את המחבלים כי אם היה הורג אחד מהם אייזינקוף ויועז הנדל ויעלון ושטרן כל אלו נבלות היו מכניסים אותו לבית הסוהר ועוד שהוא גר בהתנחלות עוד יותר גרוע גרוסמן היה שותה לו את הדם עם קשית כי מבחינתם עדיף חייל מת על מחבל מת . מה פרוש הדבר ידו הארוכה של צהל הלא ידוע לכל שיש למחבלים קבוצות עידוד במחסומים אשתו של גנץ ויעלון מעודדות אותם אז מה עצימת העיניים הזאת ונגיד שתפסו את המחבל את הו ילמד לדוקטורט ברפואה או כמיה על חשבון אבא של דביר ויעזור למחבלים הבאים אחריו הם מתואמים עם בלד ועם מרץ ועם הצבא הצבא מודיע לרשות של אבו מאזן שחסר להם תלמידים בכלא ואז שולחים להם עוד מחבלים שילמדו ... נראה לי שישלחו כמה מחבלים לרב של דביר הרב פורמן שמאלני לא קטן אבל הו הבטיח לקלוט את המחבלים בישיבה הזאת ויועז הנדל ילמד אותם יחד עם יעלון וגנץ ואפילו עמיר פרץ יתרום את הילדה שלו לטובת מחבלים
9
הרצח
אריה וייס | 09-08-2019 17:31
האב צריך להיזהר מה שהוא אומר כי הוא עלול לפגוע בציפור נפשם של האיחוד והליכוד המחבלים שהם כל כך אוהבים יותר מיהודים