סמוטריץ' מאשים: "אבו מאזן הוא האחראי לפיגוע, נקודה" - סרוגים

סמוטריץ' מאשים: "אבו מאזן הוא האחראי לפיגוע, נקודה"

בעקבות הפיגוע בגוש עציון, שר התחבורה דרש לכנס את הקבינט ולהעביר החלטה לקיזוז מלא של משכורות המחבלים. עוד תקף את הרשות הפלסטינית: "אבו מאזן אחראי לפיגוע, נקודה"

author-image
סמוטריץ' מאשים: "אבו מאזן הוא האחראי לפיגוע, נקודה"
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

שר התחבורה ויו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' תקף בחריפות את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, והאשים אותו באחריות לפיגוע הקשה בגוש עציון שבו נרצח דביר שורק הי"ד.

עוד באותו נושא

הפיגוע בגוש עציון • מסתמן: דביר נחטף ואז נרצח

בדבריו הגיב לציוץ של דובר משרד ראש הממשלה לתקשורת בינלאומית, אוון גארי כהן, שאמר כי "רק אתמול 40 חברי קונגרס אמריקנים שמעו את אבו מאזן משקר על הרצון שלו לשלום- והיום אנחנו מתעוררים למציאות האכזרית: רצח ברוטלי". בדבריו התייחס במרומז למפגש של אבו מאזן עם משלחת של חברי קונגרס דמוקרטים שהגיעו לרמאללה, במהלכו אמר כי הוא מעוניין להגיע להסכם שלו- אך לא יקבל "הכתבות חד צדדיות של הממשל האמריקני. השלום יכול להיות מקודם רק תוך שימוש בפתרון שתי המדינות".

"לא צריך לרמוז- אבו מאזן אחראי לפיגוע, נקודה" אמר סמוטריץ' בתגובה לכהן. "הרשות הפלסטינית היא מחוללת הטרור הגדולה ביותר היום, בהסתה ובתשלום משכורות למחבלים. חוק קיזוז משכורות המחבלים צריך להיות מקוים ככתבו כלשונו. היום מקזזים להם רק חמישים אחוז. ‎נתניהו צריך לכנס היום קבינט ולקבל החלטה על קיזוז מלא".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
הגיע הזמן להגדיר
אבי | 08-08-2019 10:34
את הרשות כארגון טרור. זה הרי המצב בפועל מזה שנים רבות. זה ארגון טרור לכל דבר ועניין. להוציא את דגל אשף מחוץ לחוק. ולתפוס את כל האחראים לרצח הזה ולחסל אותם
2
אתמול דיברת שטויות היום דיברת הגיוני
עמית | 08-08-2019 10:43
אתמול שיחקת לידים של ליברמן שמחכה לטעיות .היום צדקת אבו מאזן רוצה להראות שהתיאור נכשל
3
מי שמאשר לפלסטינים לבנות בשטח c קם לפיגוע
די בצלאל | 08-08-2019 11:17
בצאלאל אתה חבר ממשלה,אתה חבר קבינט,אתה אישרת לפלסטינים לבנות בשטח ישראלי,אז אל תיתמם,נתתה להם מתנה וקיבלנו פיגוע,תפסיק עם הספינים והאיומי סרק,תתפטר. אבל הכבוד,היוהרה,מנעמי השילטון ,הרכב הלישכה,המשכורת מעבירים אותך על דעתך ואתה מוציא ספינים לבלבל את הציבור,אבל הציבור לא טיפש,מי שהכתיר מחללת שבת בפרהסיא לעמוד בראש הצינות הדתית שיסתום.
4
בצלאל אלוף העולם בלהדביק לעצמו הצלחות
אריאל | 08-08-2019 12:50
ולאחרים כשלונות הרי אתה עם כל זה שאתה אפס אחד גדול אתה חבר בקבינט ושר בממשלה אז מה אתה עושה????? חוץ מלדבר ולדבר ולדבר מה אתה עושה???? כלומניק שיודע לדבר בלי סוף ולא מסוגל לעשות כלום
5
בסך הכל סמרוטיץ הוא ברכה גדולה רק חבל שהוא נו
אמיר | 08-08-2019 13:40
בלשונו ולא מבין שעדיף לשתוק לפעמיים כמו אתמול צריך להבין יש לנו אויבים פוליטים שמחכים על קוצים שנעשה טעות להראות שהנה אתם רואים הם רוצים מדינת הלכה להבריח 3 מנדטים חילונים מהליכוד לליברמן ולפיד והעסק גמור 5 שנות אופוזיציה