לקראת ועידת הליכוד; רגב בקמפיין התפקדות לליכוד - סרוגים

לקראת ועידת הליכוד; רגב בקמפיין התפקדות לליכוד

המערכת הפוליטית מתכוננת לבחירות הכלליות, אבל במקביל השרה מירי רגב עובדת על מפקד לליכוד, זאת רק חצי שנה אחרי הפריימריז הקודם אליו הגיע במקום 5. הסיבה: גב חזק לקראת ועידת המפלגה

לקראת ועידת הליכוד; רגב בקמפיין התפקדות לליכוד
  רגב עם פעילים (צילום: פלאש 90)

המערכת הפוליטית מתכוננת לבחירות הכלליות שיערכו בעוד 37 יום בדיוק, אבל במקביל החלה השרה מירי רגב לעבוד על מפקד ארצי ענק לליכוד, זאת רק חצי שנה אחרי הפריימריז הקודם אליו הגיע במקום החמישי.

בליכוד כולם פוקדים, השאלה באיזו דרך ולמה דווקא עכשיו, כשרק בחודש פברואר האחרון התחרו המועמדים על ליבם של 120 אלף המתפקדים וחברי הליכוד שקיבעו את סדר הרשימה לכנסת. המשמעות של מפקד כזה יכול לתת לרגב כוח ועוצמה ואפילו גב לעזור לה בבוא העת במשא ומתן ללקראת תפקידים בממשלה הבאה.

כבר לאחר סבב הבחירות האחרון רגב העלתה סרטון לדף הפייסבוק שלה המונה למעלה מ-300,000 עוקבים וכן לאנסטגרם ולטוויטר שבו היא קוראת לעוקבים שלה להצטרף אליה ולהתפקד למפלגת השלטון- ליכוד, תחת הכותרת: "ישראל מתפקדת".

דף הנחיתה של רגב

לצורך כך נפתח עמוד נחיתה בו הגולשים המעוניינים להתפקד משאירים פרטים אישיים ולאחר מכן אנשיה חוזרים אליהם על- מנת לצרפם לשורות המפלגה. פעילים מרכזיים של אמרו לסרוגים כי "מדהים לראות איזו אהבה השרה רגב מקבלת מהציבור הרחב ושבעקבות כך הצלחנו לפקוד אלפי אנשים חדשים למפלגת הליכוד ".

לליכוד יש כאמור כ- 120 אלף מתפקדים, מתוכם כ- 3500 חברי מרכז שמשלמים דמי חברות שנתיים ליחיד בסך של 64 שקלים, ואפשרות למנוי זוגי בסך של 96 ש"ח לשנה. בקשותינו לקבל את מספרי ההתפקדות מלשכת רגב או ממשרדי הליכוד במצודת זאב עלו בתוהו, אך גורמים במפלגה מעריכים כי מדובר בכ- 2000 איש.

עם זאת, גורמים במפלגה העריכו כי המפקד המוקדם יחסית שהחלה בו רגב הגיע בעקבות החשש מכניסתה של יו"ר הימין המאוחד איילת שקד לליכוד, מה שהיה עלול לדרדר את רגב כמה מקומות למטה. סיבה נוספת שעולה היא קיום ועידת הליכוד, שצפוייה להתקיים בשנת 2020. הועידה בוחרת את נציגיה, אלו הצירים שהופכים להיות מרכז הליכוד וקובעים את האנשים שישבו במוסדות הליכוד: המזכירות וועדת חוקה.

עם זאת, בליכוד ישנה תקופת הכשרה של שנה וחצי ואילו החודש הנוכחי, אוגוסט הוא הזמן האחרון שאפשר לפקוד כדי שאותם מתפקדים יהיו רלוונטיים להצביע בוועידה ולבחור את חברי המרכז שיהיו אנשי האמון של הח"כ או השר במפלגה. זאת אומרת, שמי שרוצה להשתתף בוועידה ושיהיו לו חברי מרכז משלו – חייב לפקוד עכשיו כדי שעוד שנה ושישה חודשים, אנשיו יהיו זכאים להצבעה.

גורם במפלגה הסביר לסרוגים כי "אין קורלציה בין המפקד לבין המקום בפריימריז. למשל, השר חיים כץ שנחשב מהפוקדים הגדולים ביותר לליכוד שלו אלפי נאמנים הגיע בבחירות המקדימות רק למקום ה- 12 ואילו רגב שלה מספר נמוך בהרבה מצאה עצמה סוגרת את החמישייה הראשונה".

לדבריו, "השאלה היא האם ביום פקודה מירי רגב תדע להביא את אלפי המתפקדים שלה מעבר למי שהצביע לה, אלא גם לאכוף אותם שיצביעו לדיל שהיא מוציאה. לפקוד זו עבודה קשה, אבל הרבה יותר קשה גם לשלוט במפקד ולדעת למי הם באמת נאמנים".

מלשכת השרה מירי רגב נמסר: "השרה רגב שמחה ומברכת את המתפקדים אשר הצטרפו לליכוד על מנת לחזק את פעילותה ואת הליכוד. השרה רגב תמשיך לפעול לקידום האג’נדה החברתית , לאומית ומדינית אותה היא מובילה וקוראת לחברים נוספים להצטרף לתנועה ולחזק אותה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בנתה קרירה על הגב של ביבי הפרייר
בנתה קרירה | 12-08-2019 14:15
ביבי שם על הגב שלו כל מיני כלומניקים שחיים על חשבונו
2
ניסע בזמן בכייף
אני | 12-08-2019 18:07
למה ככה ליפגוע בה לעשות לה רצח אופי. אני חושבת בגלל שהייתה לאומית בעבר ויותר מיכל השמאל שונא מילה זו . לא יודעת מאיפה התסביך. למה אני לא יכולה להיות לאומית. הייתי בערב כזו נולדתי שם. והיא הייתה יפה וניפלאה. כולה געגוע ואהבה מיכל. אני אוהבת אותה את המילה לאומי, כי היא אני. לאומי קודם זו הנבואה . והכי דבורה ומשה וכל השרשרת לידם. נבואה זה אברהם הרדיקל מהפכן עתידן קסום וניפלא. לאומי זה דוד הקסום וזה התנך כולו. זה סימום טראנסי מהפנט היישר מיכל סיפרי האגדות כולם , הלו הוא התנך. הוא אגדתי ודתי. הוא קידמי ועתידני ופנטסטי ודרמתי וקומי ואלוהי ודיווייני וניצחי. הוא מעופף ודימיוני הוא ענני וקוסמי וכל סרטי הוליווד כולם וכל ההארי פוטרים שבעולם שניכתבו ויכתבו. רק צריך להבין אותו נכון. כולנו עיבריים באנו מבני ישראל. ואנחנו נוסעים בזמן במיוחד פה במכונה שלנו הלו היא חגורת התנך.