"שבוע אחרי שגל הירש מצטרף לליכוד- כתב אישום" - סרוגים

"שבוע אחרי שגל הירש מצטרף לליכוד- כתב אישום"

בליכוד הגיבו להמלצה על כתב האישום נגד גל הירש החשוד בהעלמת מס במיליוני שקלים: "שבוע אחרי שגל הירש מצטרף לליכוד, המשטרה ממליצה להעמיד אותו לדין. זה בטח מקרי"

"שבוע אחרי שגל הירש מצטרף לליכוד- כתב אישום"
  גל הירש מתפקד לליכוד (צילום : דוברות הליכוד)

בתגובה להמלצת המשטרה לכך שתת אלוף במיל' גל הירש יעמוד לדין על העלמת מס במליוניי שקלים, בליכוד מאשימים: "שבוע אחרי שגל הירש מצטרף לליכוד, המשטרה ממליצה להעמיד אותו לדין. זה בטח מקרי".

המשטרה ורשות המיסים הודיע היום (שני) כי התגבשה תשתית ראייתית נגד תת אלוף במיל גל הירש הנוגעות להעלמת מס בהיקפים של מיליוני שקלים.

עוד באותו נושא

פרשת גל הירש: ראיות להעלמת מס במיליונים


6

החקירה עסקה בחשדות לביצוע עבירות של מתן שוחד לשר ההגנה הגיאורגי לשעבר, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עבירות על חוק איסור הלבנת הון ועבירות מס הכנסה, בנוגע לפעילותם בגיאורגיה של אנשי קבוצת דיפנסיב שילד – עודד שכנאי, גל הירש ושורת חשודים נוספים. שכנאי והירש ניהלו במשותף את פעילות הקבוצה בגיאורגיה.

החקירה נערכה זמן רב, וחלק מהביקורות על התנהלות המשטרה בפרשה, דיברו על עינוי דין לגל הירש. החקירה נפתחה בסמוך לרצונו של השר לביטחון פנים גלעד ארדן למנות את הירש לתפקיד המפכ"ל- מינוי שזכה לביקורת רבה מצמרת המשטרה, על כך שממנים מישהו מחוץ למערכת. ולאחריו כאמור מונה רוני אלשייך לתפקיד המפכ"ל.

בין הביקורות שעלו היו גם על מסמך יצחקי, אותו מסמך שנחשף שמוחזק בידי המשטרה על ידי ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה לשעבר ניצב (בדימוס) מני יצחקי. בועדת הפנים של הכנסת הייתה הצעה להקים ועדת חקירה פרלמנטרית סביב מה שכונה "סיכול מינויו של גל הירש למפכ"ל ומסמך יצחקי–" בו רוכז במשטרה חומר מודיעיני על נבחרי ציבור, כך הודיע יו"ר ועדת הפנים חה"כ יואב קיש מהליכוד.

המשטרה בהודעתה היום הגיבה לביקורת ובשל התמשכות החקירה נכתב, כי "מדובר בחקירה סבוכה ומורכבת, בעלת היבטים בינלאומיים משמעותיים, שהצריכה זמן רב בעיקר מאחר שהחשדות היו לביצוע עבירות שחלקן בוצעו מחוץ לישראל, ועל כן היה נדרש שיתוף פעולה של מדינות זרות לצורך קידום החקירה.

הירש שהתמודד לכנסת בבחירות האחרונות עם מפלגת 'מגן' ולא עבר את אחוז החסימה, התפקד והצטרף לליכוד בבחירות הללו. בליכוד רואים בכך עוד התנכלות של המשטרה. באופוזיציה עד עכשיו שהתנגדו להקמת אותה וועדת חקירה, טוענים שהמהלכים ההם פוליטיים, וזה חלק ממאבקו של נתניהו במשטרה, מאבק שפוגע ברשויות האכיפה במדינת ישראל.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אם היו כמה אצלניקי''ם אז המשטרה היתה נכנעת
אנטי אהוד ברק | 05-08-2019 12:41
ולא שותים את דמם של אנשי הימין
ומי הם
התמים | 05-08-2019 13:39
השוטרים ? 00מולנים ? לא נמאס לכם לשייך כל דבר להתנהלות פוליטית ? למשטרה לא מתקבלים על סמך שיוך פוליטי ויש במשטרה אנשים ממיגוון דעות ומפלגות. חקירה בינלאומית כזו אורכת זמן רב ואין קשר להצטרפות גל הירש לליכוד. גם אחרים, רבים וטובים , הצטרפו לליכוד ואיש לא המליץ להעמידם לדין. תפסיקו עם הספינים המטופשים האלה.
2
המשטרה והפרקליטות
ניסים | 06-08-2019 10:25
די לכו לעזזל משטרת עזראל והפרקליטות מענין את אהוד ברק ואת השמולנים אתם לא חוקרים ולא בודקים אתם מושחטים רק בליתפור תיקים אתם מומחים