בגלל ליברמן: חברי הליכוד יחתמו על מסמך מיוחד - סרוגים

בגלל ליברמן: חברי הליכוד יחתמו על מסמך מיוחד

ליברמן טען כי במקרה שנתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה הליכוד ימליצו על מועמד אחר מהמפלגה, בתגובה, מקדמים בסביבת רה"מ החתמת ח"כים על תצהיר, לפיו, נתניהו הוא המועמד היחיד

בגלל ליברמן: חברי הליכוד יחתמו על מסמך מיוחד
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

בעקבות אמירותיו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לפיהן קיימת אפשרות להחליף את נתניהו ולהקים ממשלת אחדות בראשות נציג אחר מהליכוד, בסביבתו של ראש הממשלה פועלים כעת בכדי למנוע מצב כזה ומתכוונים להחתים את חברי הרשימה על תצהיר מיוחד לפיו המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה, הוא בנימין נתניהו, וכי אין בכוונת אף אחד מ- 40 הנציגים להחליף אותו.

על פי הדיווח של מורן אזולאי באתר ynet, ההצהרה נוסחה כבר אתמול בלילה ואת החתמת חברי הרשימה יוביל יו"ר הקואליציה לשעבר דוד ביטן.

לפי הנוסח, "אנו החתומים מטה, המועמדים ברשימת הליכוד לכנסת ה-22, מדגישים כי לא נקבל שום תכתיב משום מפלגה אחרת. ללא תלות בתוצאות הבחירות, ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו הוא המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה – ולא יהיה שום מועמד אחר. אבקש את אישורך בהודעה חוזרת כדי לצרף את שמך", נכתב לאנשי הליכוד.

עוד עולה מהדיווח, כי את היוזמה החלו לקדם אמש בסביבת רה"מ לאחר שליברמן אמר בשידור כי אם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה – הוא יפנה אל "חבריו בליכוד" על-מנת שיבחרו נציג אחר, ואף נקב בשמו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כמועמד אפשרי ומוסכם לממשלת אחדות עם ישראל ביתנו וכחול לבן.

אדלשטיין הגיב על הדברים שאמר ליברמן ואמר: "נתניהו הוא המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה הבאה. שרבוב שמותיהם של בכירים בליכוד כמחליפים לנתניהו, אינו אלא נסיון נוסף ובלתי פוסק לעשות דה לגיטימציה למנהיג הליכוד הנבחר. לא ניתן לאיש לפגוע באחדות הליכוד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
המפלגה הכי דמוקרטית
יוסי | 04-08-2019 10:25
ללא ספק!!!
2
ביבי
התמים | 04-08-2019 10:51
כבר לא מאמין לאיש. עוד מעט יחתים את עצמו.....פרנואיד שייקספירי. סוף הפרנויה להתגשם....
3
מחלת הרדיפה
אוהיו | 04-08-2019 11:45
אהבתי את ביבי, אבל הוא מתנהג עכשיו כאחרון ועד העובדים בחברת החשמל.
4
המחנה הדמוקרטי - סוף הדמוקרטיה
י. | 04-08-2019 12:28
צריך להסביר למי שאינו בקיא בפוליטיקה שכחול לבן אינה מפלגה דמוקרטית למעט זכות הבחירה של בני גנץ במפלגה ואילו המחנה הדמוקרטי היא מפלגה דמוקרטית בחלקה. סתיו שפיר שוריינה לאחר שעזבה את מפלגת העבודה ולקחה את המנדט של התנועה הירוקה ויאיר גולן שוריין מישראל דמוקרטית. כאן ראוי לציין שהמפלגה אינה דמוקרטית ולא מתקיימות בה בחירות כל שהן על מקום ברשימה למעט הבחירה של אהוד ברק. כל יתר המקומות הראליים נלקחו על ידי מרץ - שרץ.