הליכוד: ליברמן יקים ממשלת שמאל בראשות לפיד - סרוגים

הליכוד: ליברמן יקים ממשלת שמאל בראשות לפיד

בליכוד טענו כי אביגדור ליברמן פועל להדחתו של ראש הממשלה נתנהיו לאחר שאמר כי ימליץ אצל הנשיא על בני גנץ: "הוא יביא לממשלת שמאל שבה יאיר לפיד יהיה ראש ממשלה"

הליכוד: ליברמן יקים ממשלת שמאל בראשות לפיד

בליכוד מגיבים לאפשרות שהעלה אביגדור ליברמן כי בליכוד ייתנו למועמד אחר, שלא בנימין נתניהו להקים ממשלה וטענו כי הוא רק רוצה להפיל אותו.

"ליברמן אמר בשבוע שעבר שימליץ על בני גנץ לראשות הממשלה. היום אמר שלא יפסול איתו רוטציה וקרא להדחתו של נתניהו", לטענתם עכשיו ברור "שליברמן רק רוצה להפיל את ממשלת הליכוד בראשות נתניהו ולהביא ממשלת שמאל שבה יאיר לפיד יהיה ראש ממשלה", וקראו בתגובה כי "מי שרוצה ממשלת ימין חייב להצביע רק לליכוד".

בראיון לפגוש את העיתונות, טען ליברמן כי "אם גנץ ונתניהו לא יסכימו על ממשלת אחדות, אבקש מהליכוד להציג מועמד אחר לראשות הממשלה", כשהוא מתכוון ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.

לטענת היו"ר, "שרבוב שמותיהם של בכירים בליכוד כמחליפים לנתניהו, אינו אלא נסיון נוסף ובלתי פוסק לעשות דה לגיטימציה למנהיג הליכוד הנבחר. לא ניתן לאיש לפגוע באחדות הליכוד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ליברמן = זבל
אלי | 03-08-2019 23:25
אין מילים . צריך לנדות אותו. וספק גדול אם הוא יהודי. בכל מקרה אסור לצרף אותו למניין ...
2
חלומות
תמר | 04-08-2019 0:00
לעולם לא יוכל השמואל להקים ממשלה כי כולם רוצים להיות ראש ממשלה מספר האנשים כמספר המפלגות ומספר המפלגות כך מספר ראשי הממשלה
3
נועם ועוצמה יהודית
תמר | 04-08-2019 0:01
נועם ועוצמה יהודית יקבלו את כל הקולות של שקד ובנט לא ישארו קולות עוצמה יהודית בנועם הם מפלגה בעלות יכולות חברות תקדים היום יותר מתמיד שואבים את כל הקולות
4
ליברמן
השופט | 04-08-2019 0:13
ואתה ביבי תכנס לכלא.לא יעזרו לך כל המניפולציות