טרגדיה בחופשה: ילדה ישראלית טבעה למוות ביוון - סרוגים

טרגדיה בחופשה: ילדה ישראלית טבעה למוות ביוון

ילדה ישראלית בת שמונה טבעה למוות בבריכת שחייה בבית מלון בכרתים שביוון. רשויות החוק ביוון בודקות את נסיבות האירוע כאשר הכיוון הוא אם בעת האירוע לא היה מציל ולא היו שירותי עזרה ראשונה במקום

טרגדיה בחופשה: ילדה ישראלית טבעה למוות ביוון
  (דורון הורוביץ/ פלאש90)

טרגדיה בחופשה.

ילדה ישראלית בת שמונה טבעה למוות בבריכת שחייה בבית מלון בכרתים שביוון. רשויות החוק ביוון בודקים את נסיבות האירוע כאשר הכיוון הוא אם בעת האירוע הטרגי לא היה מציל ולא היו שירותי עזרה ראשונה במקום.

על פי הדיווח באתר ynet, משרד החוץ עודכן על פרטי האירוע והוא מטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד, וכי קונסולית ישראל באתונה, ליליאן חיים, מסייעת למשפחה בהשבת המנוחה לקבורה בארץ.

מאז 2008 טבעו למוות 204 ילדים. עד כה, מתחילת 2019 טבעו למוות 10 ילדים.

כלי תקשורת מקומיים ביוון דיווחו כי הטביעה אירעה בשעה 18:30 לערך בבריכת המלון שבו נפשה הילדה עם הוריה ושני אחיה, בעיירה חרסוניסוס שבצפון כרתים. הילדה נמשתה מהמים ללא הכרה, ולמקום הוזעק אמבולנס. הצוותים הרפואיים ביצעו בה החייאה במשך דקות ארוכות ופינו אותה לבית החולים – שם נקבע מותה.

במסגרת חקירת האירוע, הרשויות ביוון מעוניינות לבצע במהלך היום נתיחה שלאחר המוות. לפי אתר חדשות מקומי, כל המשפחה הייתה באזור הבריכה בזמן האסון ו"הילדה טבעה לעיני הוריה".

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, מסרה לסרוגים "נשבר הלב לשמוע על משפחה נוספת שיצאה לנופש שמסתיים באורח כל כך טרגי. אנחנו מזכירים להורים, אל תגידו 'לי זה לא יקרה' – פעלו כדי למנוע. תאונות קורות בכל מקום בעולם, ובמיוחד בסביבה שאינה מוכרת חשוב להשגיח על הילדים היטב ולהקפיד על כל כללי הבטיחות. כאשר יש יותר ממבוגר אחד בסביבה, קבעו מבוגר תורן בכל רגע נתון שתפקידו להשגיח על הילדים מבלי להסיר מהם את העיניים וללא הסחות דעת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הורים יקרים רוצים לצאת לחופשה קודם תשלחו את ה
המוציא לאור | 01-08-2019 13:25
הילדה לקורס שחיה
אתה לא יודע מה נסיבות הטביעה
אני | 02-08-2019 12:44
גם ילדים שעברו קורס שחיה יש מצבים שעלולים לטבוע ילדים קטנים במים חייבים בהשגחת מבוגר אחראי !
2
נוסעים עד סוף העולם
מאייר | 01-08-2019 16:06
שום דבר לא לומדים הישראלים תמיד יש תוכנית הסמוך ובסוף נופלים בפח או אונסים להם את הילדים ובסוף בא איזה דרוקר דריק אחד ומשחרר את האנס או שסומכים על בעלי המלון או המצילים או שסומכים על השלט או התוכנה שיציל את הילד משכחה באוטו הכל סומכים על כל מיני אנשים או כל מיני שטויות למינהים די די די אל תשכחו שיש לכם נכס יקר ביד ואתם לא ראויים לא ואתם לא אוהבים אותו האם יש איזה הדיוט שישכח שיש לו ילד אם כן סוף העולם
כל מילה בסלע! איך הורים היו במקום והילדה טבעה
מודאגת | 01-08-2019 16:22
הם כנראה התכתבו בווטצאפ....לא יאומן!