מחבל חמאס חדר מעזה וחוסל, 3 חיילים נפצעו קל - סרוגים

מחבל חמאס חדר מעזה וחוסל, 3 חיילים נפצעו קל

מחבל חמאס חדר לישראל מרצועת עזה, ופתח באש לעבר לוחמי צה"ל באזור. 3 חיילים נפצעו, ביניהם קצין שנפצע בינוני ושני לוחמים שנפצעו קל. המחבל נורה וחוסל

מחבל חמאס חדר מעזה וחוסל, 3 חיילים נפצעו קל
  (צילום: דובר צה"ל)

תקרית ירי חמורה בגבול רצועת עזה: מחבל חמאס חדר הלילה (חמישי) לשטח ישראל מדרום רצועת עזה, ופתח באש לעבר לוחמי צה"ל שהוצבו באזור. שלושה חיילים נפצעו, ביניהם קצין שנפצע באורח בינוני ושני לוחמים שנפצעו קל ופונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. המחבל נורה וחוסל.

על פי הודעת דובר צה"ל, במהלך הלילה הכוחות זיהו חשוד מתקרב לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. בעקבות הזיהוי במערכות הוקפצו כוחות לאזור והוכרזה כוננות. לאחר שהמחבל חצה את גדר המערכת, הוא ירה לעבר הלוחמים- שאיתרו את המחבל ופתחו באש לעברו. המחבל נהרג מירי כוחות צה"ל. כמו כן, עמדת חמאס הותקפה על ידי טנק במהלך האירוע. במהלך האירוע נחסמו מספר צירים וכוחות תגבור נוספים אבטחו את הישובים הסמוכים. כלל האירוע התרחש במרחב הגבול.

(צילום: דובר צה"ל)

בהמשך הותר לפרסום כי המחבל שנורה הוא האני אבו סלאח, איש הזרוע הצבאית של חמאס השייך לכוח "תפיסת השטח" של הארגון. כוח זה מוצב על הגבול עם ישראל ומטרתו למנוע שיגורי רקטות בידי גורמים שאינם סרים למרות חמאס וכן למנוע הסתננויות לישראל. מחקירת האירוע עולה כי מדובר בפעולה עצמאית של המחבל על דעת עצמו, כשהוא החליט לחדור לישראל עם רובה קלצ'ניקוב ומספר רימונים.

מביה״ח סורוקה נמסר כי 3 פצועים פונו לביה״ח לפנות בוקר במסוק מאזור רצועת עזה. אחד מהם במצב בינוני, הועבר לחדר ניתוח, נותח ונמצא בהתאוששות. שניים נוספים במצב קל. הפצועים צפויים להשתחרר בשעות הקרובות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו