עמיר פרץ תוקף: "איחוד ברק-מרצ זוכה לאיתרוג" - סרוגים

עמיר פרץ תוקף: "איחוד ברק-מרצ זוכה לאיתרוג"

לאחר שוועידת העבודה אישרה את החיבור עם אורלי לוי נשא היו"ר נאום תקיף, "לעמוד בראש מרצ. עבורי זה היה קל ונוצץ" האשים את התקשורת, תקף את 'כחול לבן' והצהיר כי לא ישב עם נתניהו

עמיר פרץ תוקף: "איחוד ברק-מרצ זוכה לאיתרוג"
  Photo by Tomer Neuberg/Flash90

לאחר אישור ההסכם בין גשר של אורלי לוי אבקסיס לעבודה ברוב בגדול, נאם היו"ר עמיר פרץ נאום בחירות תקיף, בו הוא סותם את הגולל לחיבור עם מרצ ומפלגתו של אהוד ברק.

"יכולתי להישאר במקום הנוח לי, לחבור למרצ, לעמוד בראש מרצ. עבורי זה היה קל ונוצץ. הייתי מקבל מחיאות כפיים, מאמרים מפרגנים, אבל אם הייתי עושה זאת הייתי חוטא לתפקידו האמיתי של מנהיג, כי תפקידו האמיתי של מנהיג לשנות את המציאות ולא רק לנהל אותה ולשרוד בה", אמר פרץ.

"אם הייתי בוחר להישאר במקום הנוח לי, היינו גוזרים הפסד בטוח לכל המחנה. הרי אנו רואים שהחיבור של ברק-מרצ לא מוסיף קול אחד למחנה, וזה אומר לוותר מראש. אולי היינו עומדים יחדיו מנופחי חזה, אך היינו מגישים לנתניהו את השלטון ללא מאבק. החיבור עם העם, זה החיבור החשוב ביותר שהמפלגה צריכה לעשות".

לאחר מכן תקף ברק את התקשורת המאתרגת: "עברנו שבועיים בלתי נתפסים וראינו איך אנשים חסרי אמונה מנסים להסית נגדנו. איך האיחוד הטקטי ברק-מרצ זוכה לאיתרוג, לליטופים, ואיך החיבור האמיתי שלנו סופג ביקורת מכל עבר. למה ? למה? מאוד פשוט. כי לא הקשבנו לכל נותני העצות שהם תמיד בטוחים שהצדק בצד שלהם, שתמיד ייצגו את האמת המוחלטת שלהם. לצערי חלק מהם חברים שלי, בפוליטיקה ובתקשורת ואני היום מיישיר מבט אליכם ואומר לכם: יכול להיות שאתם כל הזמן צודקים אבל אתם כל הזמן מפסידים.

אלה שהחליפו את המשפט "ביתי הוא במבצרי" ב"מבצרי הוא הטוויטר שלי". יכול להיות שהאמת המוחלטת שלכם היא בסך הכל שקט ברנז'אי, נוח?"

פרץ הוסיף והאשים: "אנחנו כאן כדי לשבור את הדיכוטומיה שאתם יצרתם, את הסטיגמות שאתם מטילים על האנשים, את הנרטיב שמי שלא חושב כמוכם הוא עדר, הוא רפה שכל. התקשורת היתה צריכה לחבק את החיבור הזה. כן, נכון – היא באה מהימין. גם ציפי לבני באה מהימין וכולנו קיבלנו אותה בזרועות פתוחות".

לא מתכוון לתת לנגמ"ש הפוליטי של כחול לבן למחוץ אותנו

פרץ לא חסך שבטו גם מ-'כחול לבן': "היום גם ברור לכולם כי מה ש"כחול לבן" מכרה לציבור היה בלוף אחד גדול. יצרו מיזם פוליטי שהיתה לו מטרה אחת, הגדרה אחת: להחליף את בנימין נתניהו. אבל זו עגלה שהסוסים האצילים שמושכים אותה אינם שועטים באותו כיוון.

ואני רוצה להבהיר קצת את תפקיד הנגמשים במערכת הפוליטית. עוד מעט תישמע זעקת השבר של "כחול לבן". עוד מעט נשמע את הקוזאק הנגזל זועק לו. הם מייד יגידו "היי, יורים בנגמ"ש! יורים בנגמ"ש!" ואתם הרי יודעים. ביליתי בבתי החולים כמעט שנתיים כי נמחצתי בין שני נגמ"שים במיתלה. ולכן אני לא מתכוון לתת לנגמ"ש הפוליטי של "כחול לבן" לדרוס אותנו כי הרי גם הם וגם ביבי מביאים את אותו הדבר בתחומים החשובים לאזרחים.

לא נשב עם בנימין נתניהו

וכדי שהמסר לא ישתמע לשני פנים הוסיף פרץ: "מישהו עוד יכול לחשוב, או איזה פרשן משועשע יכול לפרש כי המסר "רק לא ביבי זה לא אג'נדה" הוא מסר של קריצה לממשלתו של ביבי? ובכן, על מנת שלא יהיה ספק – אנחנו לא נשב עם בנימין נתניהו! אנחנו לא ננהל מו"מ עם נתניהו

כאשר כתב חשדות מעל ראשו, ואם יוגש נגדו כתב אישום נדרוש את התפטרותו המיידית. איננו מחרימים את הליכוד. איננו מחרימים את מצביעי הליכוד. מצביעי הליכוד הם לא הבעיה – מצביעי הליכוד הם הפיתרון"

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
פרץ: 2006 לא יחזור.מאוכזבי bb לא יגיעו אליך.
יש שחקנים אחר' במגרש | 01-08-2019 10:33
אבל טקטית , טוב שתמשיך -לריב- עם: ברק.מרצ.שפיר.תקשורת מאתרגת. גוואלד. אכלו לי. אנדרדוג. תמכת בהתנתקות. נקודה. למדת משהו מ-ביבי , דרעי , ליברמן++
2
אין סיבה שעמיר פרץ, יו"ר מפלגה ציונית יישה עם
מיקי | 01-08-2019 23:45
מהרסיה של ישראל, עם בוגדיה, עם חברים של פדופילים, עם יקירי קרנות זרות העוינות את ישראל. השמאל הקיצוני של מרץ הם אויב גדול יותר מהערבים
3
עמיר שפם
אב | 02-08-2019 16:22
אדון שפם.רק להזכיר לך ולקוראים.לפני אחת ממערכות הבחירות הקודמות כאשר יחימובית היתה בראש מפלגתך , דרשת ממנה שתתחייב לפני הבחירות שהיא לא תיכנס לקואליציה עם ביבי.היא סירבה ואתה התחברת לציפי ולתנועה.לאחר הבחירות נחשו מי הראשון שסגר עם ביבי?, כמובן אדון שפם שהתמנה לשר לאיכות הסביבה והשפמים.גועל נפש כבר אמרנו?. זה אדון שפם שמטיף לאחרים.
4
מפלגת העבודה
עדי | 02-08-2019 18:21
בן גוריון, שרת, גולדה, רבין, פרס, מתהפכים וזועקים לאן הגענו? פרץ אתה יכול להיות ראש ועד עובדים, לא יותר מזה. החיבור עם אורלי לוי בזיון, מה האישה הזאת עשתה ומה יכולה להביא למפלגת העבודה? איציק , אבא אבא גועל נפש. הספרדים הורסים את המפלגה וועידת המפלגה נתנה יד לזה . בושה ,,,,