View this post on Instagram

 

A post shared by Harper's BAZAAR Singapore (@harpersbazaarsg) on

אפקט מייגן: כמעט שלושה חודשיים עברו מאז הלידה ומייגן מרקל מוכיחה שהיא ממש לא מתכוונת לנוח בשנה הקרובה. לאחר שהפכה לעורכת אורחת של מגזין ווג הבריטי לגיליון ספטמבר, כעת היא לוקחת צעד אחד קדימה את אהבתה הגדולה לאופנה.

מייגן שהפכה לאייקון אופנה עולמי, הולכת לנצל את מעמדה וצפויה להשיק קולקציית קפסולה בעיצובה שתוקדש למען עמותת Smart Works, שמסייעת לנשים מובטלות לחזור לשוק העבודה, על ידי סדנאות קואצ'ינג וסטיילינג לקראת ראיונות עבודה.

קולקציית הקפסולה של מייגן, צפויה לכלול בגדים בסגנון קז'ואל המתאימים לשוק העבודה. הבגדים עוצבו בשיתוף עם מותגים ומעצבים קרובים לליבה של הדוכסית, ביניהם: תמארקס אנד ספנסר, ג'ון לואיס, Jigsaw וחברתה הטובה, מעצבת האופנה מישה נונו.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cambridges & Sussex Updates (@cambridges_sussexupdates) on

כל פריט שייקנה מהקולקציה, אחד כמותו ייתרם לעמותת Smart Works. "שיטה זו מאפשרת לנו להיות חלק מהסיפור אחד של השני, היא גם מזכירה לנו שכולנו כאן ביחד", סיפרה מייגן למגזין ווג, שם חשפה לראשונה את היוזמה.

מאז חודש ינואר, מייגן לוקחת חלק בעמותת 'Smart Works' ואף סייעה בעצמה לאישה להתכונן לראיון עבודה (גם בתחום הסטייל כמובן) בעת שביקרה לראשונה במטה החברה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anasalwa (@anasalwa.magazine) on

הקולקציה המסקרנת צפויה להיחשף בסתיו הקרוב. עד אז נותר לנו רק לדמיין איך תראה הקולקציה שתשלב את הסטייל המחויט שלה עוד מתקופתה כשחקנית ב"חליפות" בשילוב עם ההוט קוטור של בית המלוכה הבריטי.

עוד תלביש את קייט?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal) on