מרצ ברמאללה עם רה"מ הפלסטיני: "יש פרטנר" - סרוגים

מרצ ברמאללה עם רה"מ הפלסטיני: "יש פרטנר"

קורצים לשמאל: לאחר שאישרו את הריצה עם אהוד ברק שקבע בזמנו שאין פרטנר פלסטיני, משלחת מטעם מרצ השתתפה בכינוס בינלאומי ברמאללה ולאחר ששמעו את ראש הממשלה הפלסטיני אמרו: "יש פרטנר"

מרצ ברמאללה עם רה"מ הפלסטיני: "יש פרטנר"
  צילום באדיבות: דוברות מרצ

משלחת מטעם מרצ בהשתתפות ח״כ תמר זנדברג, והח״כים לשעבר קולט אביטל (נציגת מרצ באינטרנציונל הסוציאליסטי), אבו וילן ומוסי רז השתתפה בכינוס בינלאומי ברמאללה בנושא שלום ושתי מדינות.

המשלחת פגשה את ראש הממשלה הפלסטיני החדש, מוחמד א-שתייה, אשר חזר בפניהם על המחויבות הפלסטינית למו״מ לשלום ושתי מדינות והביע הסתייגות ממדיניות ממשלת ישראל וממשל טראמפ, על רקע ועידת בחריין

לאחר ששמעו את דבריו אמרו אנשי מרצ: "יש פרטנר". בתגובה לדבריו של אהוד ברק- איתו הם רצים יחד, שקבע בזמן כהונתו כראש ממשלה כי אין פרטנר פלסטיני.

ח״כ תמר זנדברג: "באנו להביע את המחויבות שלנו למשא ומתן לשתי מדינות, ולהעביר מסר לציבור הישראלי, הפלסטיני והבינלאומי שיש פרטנר".

ח״כ לשעבר ומועמד מרצ לכנסת מוסי רז: "לאחר ששמעתי את ראש הממשלה הפלסטיני החדש אני קובע חד משמעית: יש פרטנר פלסטיני להסכם שלום.

ח״כ לשעבר קולט אביטל, סגנית נשיא האינטרנציונל הסוציאליסטי: "דווקא בימים אלה חשוב לנו לחזק את מחנה השלום והוא קיים בשני הצדדים".

ח״כ לשעבר אבו וילן: ״החלופה לשתי המדינות תהיה מדינה אחת בעלת רוב ערבי ובלתי דמוקרטית בעליל. פטריוטיות ישראלית פירושה תמיכה בלתי מתפשרת בהסדר מדיני"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו