בצלאל סמוטריץ' – אל תפיל את ממשלת הימין!
גם אני מברך על איחוד השורות בבית היהודי כמו שהתרחש אמש, אבל כולם יודעים שלא מדובר בחיבור של הימין, אלא בחיבור של הפלגים של הבית היהודי, אבל יש כמה נקודות שחשוב לדעת;
א. עוצמה יהודית הצילה את איחוד מפלגות הימין. יש אומנם מחלוקת כמה קולות הגיעו מעוצמה יהודית. אנחנו סבורים שהבאנו 70,000 קולות, סמוטריץ' והרב פרץ סבורים שהבאנו 30,000 קולות, אך בין כך ובין כך בלי אותם קולות בצלאל לא היה היום שר התחבורה והרב רפי לא היה היום שר החינוך.
ב. לא נחזור כאן באריכות על כל מה שקרה אחר כך; על הנסיון לקחת את הכסף של עוצמה יהודית, על הכוונה שלא לקיים את החוק הנורווגי- עוד לפני שהכנסת התפזרה! ועוד ועוד.
ג. למרות כל אלה, לפני כחודש וחצי ישבתי במשרדו של בצלאל וסגרנו על מקומות 4 ו-7 בחיבור שכולל את הרב רפי, סמוטריץ ואותנו, ובמקומות 5 ו-8 בחיבור שכולל בנוסף גם את בנט ושקד. לטעמי זה אמנם הצריך ויתורים שהרי אין שום סיבה שמפלגה שמביאה יותר משליש הקולות של איחוד מפלגות הימין צריכה לקבל שליש ולא פחות מכך אך למרות הכל ויתרנו שוב…
סמוטריץ' לא עונה לטלפונים
ד. לתדהמתי מאז, בצלאל לא ענה בחודש וחצי האחרון לטלפונים ולא התקשר. הוא אמנם כתב בטוויטר כמה האחדות חשובה ומצייץ כמעט כל יום בנושא הזה, אבל בפועל לא נקף אצבע…
כשפניתי לסביבתו ושאלתי מה קורה, הם אמרו לי שהוא מעדיף לסגור קודם עם בנט ושקד. לגיטימי. פחות לגיטימי שאחרי הסגירה הוא התחיל לא לספור אותנו…
ה. ניהלתי לא מעט שיחות עם איילת שקד. היא מבינה לגמרי את החשיבות של כניסת עוצמה יהודית לאיחוד, והיא מבינה שזה יכול להיות ההבדל בין ממשלת ימין לממשלת שמאל. אבל נדהמתי לגלות שרק שיקולים של אגו והעובדה שרוצים שסופר ויוגב יהיו לפנינו ברשימה, היא זאת שמונעת את האחדות וגורמים אחרים בבית היהודי החדש מסרבים לאפשר לנו את המינימום. אגב, אם תשאלו את סופר ויוגב עצמם, הם מסכימים לזוז ואין להם שום בעייה של אגו, אך לצערי מישהו ברשימה מחבל בזה.
בצלאל יקירי, בין אם אתה זה שמחבל באיחוד ובין אם אתה רק נותן הסכמה שבשתיקה, אני קורא לך לגלות אחריות. זה לא הזמן לספינים! זה לא הזמן לתעלולים תקשורתיים!
למען האחדות, ברגע האחרון הזה, אני מוכן כרגע לוותר ולחתום אפילו על מקומות 5 ו-10 באיחוד.




תגובות
עוצמה יהודית אתם כולכם מהאיחוד צריכים להתבייש אתם אנשים צבועים שקרנים ולא אמינים בעליל אתם מדברים על וויתורים ועל אגו ואתם אלה שלא מוותרים והאגו שלכם בשמים לעשות ככה לאנשי עוצמה יהודית הצדיקים שכל פעם מחדש אתם משתמשים בהם ועובדים עליהם בעניים בושה וחרפה ככה יהודים לא מתנהגים רק עוצמה יהודית אנשי אמת נטולי אגו רק עם וארץ ישראל מול עיניהם לא כמוכם משחקים את משחק הכיסאות אתם האכזבה הכי גדולה שיש בימין!!!
רק עוצמה יהודית לא בנט לא סמווטריץ ולא כלום !!!
רק עוצמה יהודית אני הולך באש ומים למען עוצמה יהודית.