כוכב פאודה: "הרגו את הדמות שלי כנקמה על הריבים שלי עם הבמאי"

כוכב פאודה: "הרגו את הדמות שלי כנקמה על הריבים שלי עם הבמאי"

כוכב 'פאודה', סיפר בראיון ל'וואלה' כי הוא מרגיש שהחליטו להרוג את הדמות שלו כנקמה על כך שלא הסתדר עם הבמאי. הפקת הסדרה מסרו בתגובה: "אין קשר בין המוות של הדמות של יובל לקשיים שחווה על הסט"

כוכב פאודה: "הרגו לי את הדמות בגלל ריב עם הבמאי"
  (צילום: אוהד רומנו/ באדיבות YES)

בקרוב תשודר בYES העונה השלישית של "פאודה", רגע לפני שזה קורה השחקן יובל סגל שגילם את אחד מהדמויות הבולטות והמשפיעות בסדרה- כמפקד יחידת המסתערבים (מורנו) במשך שתי עונות, סוגר חשבון עם הפקת התכנית.

"מבחינתי 'פאודה' זה אחד הפספוסים הגדולים. הרבה באשמתי, אגב" סיפר סגל בראיון ל'וואלה' "אני אומר את האמת. לא הסתדרתי עם הבמאי בעונה הראשונה (אסף ברנשטיין), והצילומים היו בשבילי סיוט. אני מניח שגם בשבילו. אני חושב שהסיבה שהחליטו להרוג אותי בעונה השנייה הייתה 'בוא נשחרר את עצמנו מהעול הזה'. בעונה הראשונה לא רציתי להטריד את ליאור רז באיך אני מרגיש ומה אני מרגיש. בעונה השנייה אני חושב שרצו להיפטר ממני".

"נעלבתי שהחליטו לנקום בי בעונה השנייה" (צילום: אוה גז/ באדיבות YES)

סגל הוסיף בראיון, כי הוא נעלב מהנקמה ובהתחלה לא היה מוכן להצטלם לעונה השנייה. "אני והבמאי לא הסתדרנו, הרבה בגללי. כל הדבר הזה של 'פאודה' התחרבש מהסיבה הזאת. נעלבתי שהחליטו לנקום בי בעונה השנייה.

בהתחלה לא הייתי מוכן. אמרתי, 'חפשו פראייר אחר שתרצחו ותעליבו'. אמרתי לו, 'אני לא מוכן להצטלם לזה'. גם ככה העונה הראשונה בשבילי הייתה מאוד קשוחה, ואני רואה פה עלבון וחיסול חשבונות, ככה אני תרגמתי את זה, ואני לא מוכן"

מי שהצליח להרגיע את המצב ולשכנע את יובל להצטלם, היה יוצר וכוכב הסדרה- ליאור רז (המגלם את דורון) "אחרי שדיברתי איתו, נרגעתי. אמרתי לו, הם לא יקלקלו, ויותר מזה אני אבוא הכי טוב שיכול להיות ואשאיר טעם טוב. וזה באמת הסתיים בתיקון. היה במאי אחר, אני באתי אחרת, וזה היה תיקון. אבל לצערי זה נגמר ככה".

ליאת בנאסולי, מפיקת "פאודה", מסרה בתגובה: "אין קשר בין המוות של הדמות של יובל לקשיים שחווה על הסט. בכל מקרה אסף לא היה מעורב בכתיבת התסריט ולא ביים את העונה השנייה. יותר מדמות אחת או שתיים (או הרבה יותר) 'מצאה את מותה' בעלילת העונות השונות. מדובר בהחלטה שנעוצה בעלילה ובטובת התסריט שחייב להיות בועט, מפתיע, כואב ומקורי. יובל סגל הוא אחד מהשחקנים הטובים ביותר במדינת ישראל ואנחנו אוהבים אותו ומוקירים לו תודה על חלקו בסדרה. עבורנו היה ונותר חלק ממשפחת פאודה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
ככה להרוג בן אדם רק בגלל שלא הסתדר עם הבמאי?!
ישראל | 29-07-2019 22:07
חחח
2
בן אדם אתה לא יודע על שם מי אתה קרוי?
בן אדם | 29-07-2019 23:05
מורנו (עמנואל) היד היה סאל בסיירת מטכל שירת במדינות אויב ולכן תמונתו אסורה עד היום לפרסום וגם הוא נהרג בפעילות מבצעית בבעל-בק
3
שחקן מצויין
תמיר | 30-07-2019 0:18
שחקן מצויין
4
מזכיר סיפור של קישון
אפרים | 30-07-2019 1:13
על במאי שנאלץ לשנות שוב ושוב את העלילה עקב הברזות של שחקנים
5
מסכים שיובל סגל אחד השחקנים הטובים בישראל
רותם | 30-07-2019 1:37
מת עליו בקצרין, החיים זה לא הכל ופאודה
6
יובל סגל לא מסוגל להבין שהמשחק שחו היה גרוע
סטפן | 30-07-2019 6:13
שיעשה בדק בית, הוא פשוט שיחק גרוע
7
למה למה
משה | 30-07-2019 9:00
אני לא צופב יותר עד שיקום בתחיית המתים
8
ככה זה שכל הזמן אתה רוצה למקסם למקסם למקסם
שוגי קריימר | 30-07-2019 11:18
אין לי תוכן מה תעשו לי
9
תמיד ניתן להחזיר שחקן ש"מת" כי זה סרט.
ישראל ישראלי | 30-07-2019 12:35
תמיד אפשרי איכשהו להחזיר אותו ולהראות איך הוא ברח מהפיצוץ. אם באמת רוצים אותו תמיד יש אפשרות להחזיר ולתת סיפור כיסוי חדש.
10
תגובה בוגרת ומדהימה של ליאת
ון מוריס | 30-07-2019 15:29
כל הכבוד