כץ לנשיאת קרואטיה: "על העולם להתאחד מול איראן" - סרוגים

כץ לנשיאת קרואטיה: "על העולם להתאחד מול איראן"

שר החוץ ישראל כץ נפגש עם נשיאת קרואטיה, והדגיש בפניה את האיום הנשקף מאיראן: "זה הזמן שהאיחוד האירופי ישנה מדיניות. העולם חייב להתאחד מול איראן, אני קורא להצטרף לסנקציות האמריקאיות"

author-image
כץ לנשיאת קרואטיה: "על העולם להתאחד מול איראן"
  (צילום: דוברות משרד החוץ)

שר החוץ ישראל כץ נועד היום (שני) עם נשיאת קרואטיה קולינדה גראבר קיטרוביץ׳, המבקרת כעת בישראל. במהלך הפגישה השר כץ הודה לנשיאה על תמיכתה של קרואטיה בישראל בפורומים הבינלאומיים, וסוכם על המשך שיתוף פעולה בין המדינות.

בדבריו כץ התייחס לאיום הנשקף מאיראן, ועודד את קרואטיה לפעול כדי להביא לשינוי בעמדה של האיחוד האירופי נגד פרוייקט הגרעין האיראני. "בשנה הבאה תעמוד קרואטיה בראש האיחוד האירופי, וזה הזמן שהאיחוד האירופי ישנה מדיניות, כדי להבטיח שאיראן לא תשיג לעולם נשק גרעיני" אמר. "העולם חייב להתאחד מול איראן, אני קורא להצטרף לסנקציות האמריקאיות שהטיל הנשיא טראמפ".

עוד הודה לנשיאה על הפעילות שמדינתה עושה נגד האנטישמיות, והדגיש את הצורך להמשיך במאבק ללא פשרות כנגד כל גילויי אנטישמיות. "העלייה שאנו רואים לאחרונה בעולם ובאירופה בפרט בנושא האנטישמיות מדאיגה מאוד" הבהיר.

בהמשך הפגישה השניים דנו בשיתופי הפעולה והמיזמים הכלכליים והאסטרטגיים בין המדינות שיוסיפו להתחזק ולהתרחב. הערב קיטרוביץ' תיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
קרואטיה
ארבל | 29-07-2019 19:32
קרואטיה שיתפה פעולה במלחמת העולם השניה עם הנאצים שמם אוסטצ'ה שהיסתיימה המלחמה האוסטצ'ה המשיכו במשך כמה חודשים וחסל במחנות ריכוז בקרואטיה ביסנובץ יהודים רבים טוענים מה לעשות הכל נישכח