ראש מועצת גוש עציון: "אנחנו לא אזרחים סוג ב'" - סרוגים

ראש מועצת גוש עציון: "אנחנו לא אזרחים סוג ב'"

זעם בהתיישבות, על ההחלטה של שר התקשורת דוד אמסלם מהליכוד שאישר הקלות לחברת הוט מבלי שתחויב לספק שירות ביהודה ושומרון. " אנחנו לא אזרחים סוג ב'"

ראש מועצת גוש עציון: "אנחנו לא אזרחים סוג ב'"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

זעם בהתיישבות, על ההחלטה של שר התקשורת דודי אמסלם מהליכוד, שאישר הקלות לחברת הוט מבלי שתחויב לספק שירות ביהודה ושומרון.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן מסר לסרוגים: "תושבי יהודה ושומרון לא זוכים לקבל חלק נרחב מהשירותים שכל אזרח בישראל מקבל כמובן מאליו. אנחנו לא אזרחים סוג ב'- והדבר מקבל משנה תוקף בימי ממשלת ימין שמכריזה לא אחת כי היא רואה בנו חלק ממדינת ישראל.

לא ייתכן שמשרד התקשורת ייתן הקלות נרחבות לחברת הוט בסכום של קרוב למיליארד שקל בפריסה האוניברסלית, בזמן שהחברה לא רואה לנכון לספק שירות לתושבי יהודה ושומרון. אנו סומכים על חברינו, השר דודי אמסלם, שבדיון הקרוב שיתקיים בנושא יביא לשיפור הכיסוי הסלולרי והכיסוי של מתן שירותי האינטרנט בשטחי יהודה ושומרון באופן מיידי ומלא".

אמסלם מבהיר: הרשיונות בידי המנהל האזרחי

אתמול הודיע אמסלם, כי 220 ישובים בפריפריה יזכו לקלוט את הוט, ולאחר מכן הסתבר כי הישובים אינם כוללים את האזורים שמעבר לקו הירוק.

בעקבות הזעם, הבהיר אמסלם: "המנדט של הוועדה לעניין חובת הפריסה האוניברסלית, לא הכיל את נושא חובת הכיסוי ביהודה ושומרון, כידוע, רשיונות ביהודה ושומרון ניתנים לחברות על ידי המנהל האזרחי. בימים הקרובים השר יקיים דיון בנושא זה והמשרד יוודא שההחלטה שקיבל השר היום תתקיים גם ביהודה ושומרון. בנוסף יש לציין כי חברת הוט פורסת תשתיות סלולר מתקדמות ביהודה ושומרון כחלק משותפות ברשת PHI"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
תזכרו שאדונו,ביבי,הצביע בזמנו בעד הגירוש.
אמסלם הולך בעקבותיו | 29-07-2019 11:48
יש לו ברירה ?
2
עכשיו גם המתנחלים הפכו לסוציאליסטים??
מתנחל=שמאלן? | 29-07-2019 13:16
כמה שיותר הקלות וביטול רגולציה זה מעולה! מה אתם רוצים לעשות? להעביר חוק שיחייב כל חברת כבלים לספק שירותים בכל רחבי הארץ? רק חברות גדולות יוכלו לעמוד בזה! לא תהיה תחרות והמחירים יישארו גבוהים... סתם מנגחים לחינם שר שאשכרה עושה את העבודה שלו שהיא להוציא את המדינה מהווריד של האזרח.. רגולציה רק מקשה על מתחרים להיכנס ופוגעת באיכות המוצר... תאפשרו תחרות ואז תראו שיש גם שירותי כבלים מעולים ביוש
3
שוק חופשי!
בולשביקים | 29-07-2019 13:40
שוק חופשי. חברה מסחרית.
4
תמשיכו לחיות ב"נדמה לי"
יואב | 29-07-2019 14:09
לא משנה מה האידאולוגיה שלכם. חוקית שטחי יוש לא נמצאים בתחומי המדינה אלא מוגדרים כשטח צבאי מוחזק. להתנפל על חברה שמסתכלת על הוצאות והכנסות זה לחפש את המטבע מתחת לפנס.
5
טלוויזיה בכבלים? ערוצי פורנו? תועבה!!!
תתבייש | 29-07-2019 20:00
מי בכלל מכניס את התועבה הזאת לביתו?