כחלון מגיב לפרישה של פולקמן: "יחסר לנו בכנסת" - סרוגים

כחלון מגיב לפרישה של פולקמן: "יחסר לנו בכנסת"

לאחר ששותפו למפלגה רועי פולקמן הודיע על פרישה, יו"ר כולנו משה כחלון הגיב בעצב: "הוא יחסר לי באופן אישי, והוא יחסר לנו בכנסת ישראל". מנגד ליברמן תקף את החיבור לליכוד: "כחלון הפקיר חבר"

כחלון מגיב לפרישה של פולקמן: "יחסר לנו בכנסת"
  (צילום: אלכס קומולובסקי)

שר האוצר ויו"ר מפלגת כולנו משה כחלון הגיב הערב (ראשון) להחלטה של ח"כ רועי פולקמן על פרישה מהחיים הפוליטיים וויתור על מקומו בליכוד, זאת לאחר שהוצב במקום ה-35 בעקבות המיזוג של כולנו.

עוד באותו נושא

רועי פולקמן פורש מהכנסת; מוותר על השריון בליכוד


10

"ח"כ רועי פולקמן הוא אחת הדמויות המרכזיות בהצלחת המהפכה הכלכלית-חברתית שעברה על מדינת ישראל בשנים האחרונות. הוא מהפרלמנטרים המצטיינים שהכרתי, והייתה לי זכות גדולה לעבוד איתו בצורה הדוקה בארבע וחצי השנים האחרונות" אמר כחלון. "הוא שליח ציבור אמיתי וערכי, שמבין את חשיבות המוסדות הדמוקרטיים והקפיד לשמור עליהם, בן אדם חברתי שרואה תמיד לנגד עיניו אך ורק את טובת האזרח".

"רועי יחסר לי באופן אישי, והוא יחסר לנו בכנסת ישראל" הוסיף. "אני מודה לו על עבודתו המסורה ובטוח שימשיך לתרום למדינת ישראל ולחברה הישראלית בהמשך הדרך".

גם הח"כית לשעבר מירב בן ארי אמרה כי פולקמן היה "אחד מהחכים הטובים שהיו בכנסת ה-20. חרוץ, ישר, מקצועי ואהוב, אבל מעבר להכל הוא גם החבר הכי טוב שלי. מהיום שנפגשנו בהשקת המפלגה ב2015, הוא מספר תשע ואני עשר. פולקמן מסיים את תפקידו, וזה הפסד גדול לכנסת ולציבור. חבל מאוד וגם עצוב, בטוחה שעוד ישוב, מי יודע אולי נחזור ביחד".

גם ח"כ אביגדור ליברמן הגיב לפרישה, כשאמר בראיון לגלי צה"ל כי "כחלון הפקיר חבר. זו סטירה ללחי של פולקמן, שהיה אולי האיש הכי נאמן שלו בכנסת ועבר טרגדיה אישית קשה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
כחלון האיש השקוף שדאג ????? (לעצמו)
ברוך | 28-07-2019 18:23
מול משרד האוצר עצרה מכונית ריקה וממנה יצא כחלון...... איש ריק, פחדן , פופוליסט שהביא את המדינה לגרעון ומסכן את כל ההישגים החברתיים שהשיגו קודמיו.
2
נוכל
o1 | 28-07-2019 19:51
פולקמן הוא ההגון היחיד שם. כחלון הינו אחד הנוכלים הכי גדולים בתולדות הפוליטיקה. גם שרלטן וגם חובבן. אסור לבחור בליכוד שכן בחירה בליכוד משמע בבחירה בנוכל הזה.
כול מילה בסלע
ציוני גאה | 29-07-2019 23:19
אמת לאמיתה
3
נשארו עוד שני כלומניקים שצריכים לפרוש
ק | 28-07-2019 23:57
אדון כחלון שעבורו נקים אנדרטה על שריפת המזומנים הכי גדולה שהיתה אי פעם ועל הקמת שכונות רפאים למסכנים שהתפתו לסיפורים שלו. ומנכל האוצר באבד שפרס את השטיח לכחלון לשריפת המזומנים הגדולה אי פעם בישראל. לכו הביתה חברים. נמאסתם על כולנו.
4
חברים????
אבי | 29-07-2019 18:36
הפנים האמיתיות של כחלון יצאו לאור. כדי לשריין לעצמו מקום בכנסת זרק את החברים שלו. פולקמן נכס לכל מפלגה. כחכ חברתי יכול להתחבר לכל מפלגה.
5
מקום 35 חחחחח
חיים | 29-07-2019 19:50
מקום לא ראלי
6
כחלון אולי הוא יחסר לך אבל לנו אתה לא תחסר
מיקי | 29-07-2019 20:23
לך תבנה עמוד שידרה כי אין לך
7
כחלון אתה בשוק?
תום | 29-07-2019 22:32
בגדתה בכל בוחריך . מקווה שהליכוד יעלים אותך. כפי שאתה העלמתה אותנו הבוחרים. בוז לך.