מתן כהנא: "אנחנו בתחושה שהרב רפי גורר רגלים" - סרוגים

מתן כהנא: "אנחנו בתחושה שהרב רפי גורר רגלים"

מתן כהנא באולפן סרוגים מבהיר: "אנחנו בתחושה שהרב רפי, שאני אוהב ומעריך ומכבד- קצת גורר רגלים בסיפור הזה, עד שאני חושש שהוא לא באמת רוצה אחדות"

author-image

מתן כהנא (הימין החדש) באולפן סרוגים: "אנחנו מקווים שזה הולך לאיחודים בימין, מאז שאיילת שקד לקחה את הובלת הימין החדש, שמה הצעות מאוד נדיבות על שולח המו"מ, אנחנו לא רואים סיבה שלא לסגור את המו"מ בעוד 10 דקות".

הצעה מנותקת

כהנא מאשים את הרב רפי בגרירת רגליים: "אנחנו בתחושה שהרב רפי, שאני אוהב ומעריך ומכבד- קצת גורר רגלים בסיפור הזה, עד שאני חושש שהוא לא באמת רוצה אחדות". כהנא מתייחס לטענות הפגישת המו"מ בין נפתלי בנט לרב רפי פרץ נדחתה, "הייתה אמורה להתקיים פגישה אתמול בערב, היא נדחתה להיום בבוקר ושוב להיום בערב. אני מתקשה להאמין שלשכה של שר לא יודעת להעריך מתי יש ישיבות קבינט אצל ראש הממשלה. ההצעה של הרב רפי שמדברת על 3 מקומות ב-9 הראשונים היא מנותקת מכל מציאות רלוונטית".

כהנא מסביר ש"זה לא רק הסקרים, בוא נלך לסקר הסקרים שזה הבחירות, איחוד מפלגות הימין- 3 מפלגות קבלו 160 אלף קולות 3 המפלגות יחד, בגדול 53 אלף קולות כל מפלגה. אנחנו לבד, מפלגה אחת קבלנו 140 אלף קולות. אם אתה עושה את החישוב, אנחנו צריכים לקבל לפחות, ולמרות זאת אנחנו באים לפנים משורת הדין ואומרים אנחנו מביאים הצעה שבכל מקום שתחתוך אותה יש היתרון לאיחוד הימין".

מבחינתו המקום הראשון זה לא סוגיה של מו"מ, במקום הראשון צריך להיות מי שמביא יותר מנדטים. אם היו סקרים שהרב רפי מביא יותר מנדטים היינו מתייצבים כאיש אחד מאחוריו, אבל אין אף סקר שמראה את זה, כל הסקרים מדברים על כך שאיילת שקד היא היחידה שיכולה להביא את האיחוד הזה להצלחה גדולה בבחירות ובבחירות מסתבר שלמנדטים יש משמעות ומי שיביא יותר מנדטים צריך לעמוד בראש.

עוד באותו נושא

הרב רפי: "מול עיניי ממשלת ימין וצביון הציונות הדתית"


22

ליברמן עשה תעלול

"איילת ונפתלי עוד לא הבטיחו למתמודדי הימין החדש מהסיבוב הקודם מקום ברשימה. הרבה תלוי גם באילו הסכמים יחתמו עם המפלגות", הוא מבהיר. ואמר ש"כל מי שנמצא מימין לליכוד יהיה באיחוד כזה, ליברמן עשה פה תעלול שמסכן את הקיום של מפלגת ימין בבחירות הבאות. אנחנו חייבים להגיע לסיטואציה שיהיו 61 ח"כים שממליצים על ממשלת ימין אמיתית, אחרת, נהיה בממשלת אחדות- שליברמן בעצמו קרא לה ממשלת שיתוק, או שנתניהו יכניס את מפלגת העבודה ותהיה ממשלת שמאל", מזהיר כהנא, "אנחנו חייבים ממשלת ימין".

כולנו צריכים לעלות על אוטובוס אחד

כהנא שבעבר תקף את פייגלין מבהיר, "גם פייגלין בעצמו מיתן את ההתבטאויות שלו, הוא כבר לא אומר שממשלת ימין מעניינת את הסבתא שלו. יש מקום גם לעמדות שזהות ביטאה בבחירות האחרונות, לפחות עם חלקם, לא עם כולם אני מסכים. פה זה המקום להדגיש, הדבר הזה זה איחוד טכני, בלוק טכני. בעצם יש פה גשר שניסינו לעבור אותו עם פרייבט נכשלנו, אנחנו לגמרי, אחרים עברו אותו עם אדי הדלק, כולם מבינים שאנחנו צריכים כולנו לעלות על אוטובוס אחד ולעבור בבטחה את הגשר הזה, אחרי שנעבור נפרד כידידים.

לגבי עוצמה יהודית הוא אומר, "מבחינתנו, עוצמה יהודית זה חלק מאיחוד מפלגות הימין"

על ההתערבות של נתניהו והליכוד בחיבור שכזה אומר כהנא שהוא לא מכיר ולא יודע על זה אך מוסיף, "בבחירות האחרונות, עם כל הבחישות של הליכוד ונתניהו לא ראיתי שקמה ממשלת ימין

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
14 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
כהנא בחור כארז
ס.תחמס | 28-07-2019 16:53
אבל הוא טןעה. הממשלה הנןכחית היא ימין חרדים מלא מלא והלאומנות הערבית פורחת כמו שקדיה. צריך משהו אחר ומישהו אחר או שנסגור את הבסטה ונלך לאוגנדה או אומן. או ברלין כי המילקי זול שם. מנהיגות חלשה מזמינה עורבים על הפגר
2
לא מעוניין שיגיד
מאיר | 28-07-2019 16:54
אם הרב רפי לא רוצה אחדות שיגיד ברור. בכדי לדעת האם להצביע לבית היהודי או לא??? ללא אחדות אני אשתי ובני משפחתי לא נצביע לבית היהודי.. נקודה.
3
לפי הסקרים הם היו צריכים לעבור את אחוז החסימה
ליאת פרידמן | 28-07-2019 17:04
מתן נשען על סקרים, ולפי הסקרים הם היו צריכים לקבל בין 4-9 מנדטים. הטיות היא להישען על סקרים...
4
איילת שקד ונפתלי לא עברו את % החסימה
עוצמה שווה יותר | 28-07-2019 17:06
זהו
5
מתן כהנא
נח כגן | 28-07-2019 17:12
כל אחןד ממשפחת כהנא תותח בתחום שלו. כנראה כהנים אמיתיים מזן משופר.
6
משפחת כהנא
נח כגן | 28-07-2019 17:13
כל אחןד ממשפחת כהנא תותח בתחום שלו. כנראה כהנים אמיתיים מזן משופר.
7
תפנימו לגבי הקשר עם עוצמה ערבית,הקואליציה
הרצל | 28-07-2019 17:26
היחידה האפשרית תהיה אך ורק בצירוף העבודה(דוד ביתן פנה לעמיר פרץ בקשר לכך),וצירוף של עוצמה ערבית תמנע את הצטרפות העבודה ותגרום להקמת ממשלת אחדות לאומית ולאסון אוסלו נוסף.עוצמה ערבית שווים חצי מנדט ועושים רעש ברשתות החברתיות כאילו הם שווים קולות של 3 מנדטים.חצי מהבוחרים שלהם הם חברי הכת של עבריין המין 'הרב' אליעזר ברלנד (ראו ביוטיוב-'איתמר בן גביר הנואש פונה לחסידי אליעזר ברלנד שיצביעו עבורו על כך שסייע להם מול המאבק נגדם',כנסו שם לקישור ותיווכחו).
עוצמה אינה מקשה אחת.יש שם בעלי ש' דעת.
לא כולם בעייתיים. | 28-07-2019 18:26
לכן לשבץ רק מי שאין לו בעייה. לניראות חשיבות בפני עצמה. למנוע חילול ה' גדול. ומראית עין.
8
לפי הסקרים הם היו צריכים לעבור את אחוז החסימה
אבי יצחק | 28-07-2019 17:30
לפי הסקרים הם היו צריכים לעבור את אחוז החסימה. ובכל זאת הוא ממשיך בכיוון זה. הוא צורך סקרים. מתן נשען על סקרים, ולפי הסקרים הם היו צריכים לקבל בין 4-9 מנדטים. הטעות היא להמשיך להישען על סקרים.
9
מה לאל"מ מתן כהנא וכלומניק בצלאל סמוטריץ???
פלא | 28-07-2019 17:41
מה לאלוף משנה לוחם בסיירת מטכל ומפקד טייסת בחיל האויר ולכלומני בצלאל סמוטריץ שרימה את הצבא הצהיר שתורתו אומנותו ודחה גיוס כדי ללמוד משפטים עם מלגה חודשית של אברכים ממדינת ישראל וכך התגייס בגיל מאוחר לשרות מקוצרר בצלאל סמוטריץ לא מדגדג את הקרסוליים של מתן כהנא בכל זוית שמשוים בינהם
סמוטריץ אהוד בצורה מדהימה על הציונות הדתית
אור | 29-07-2019 2:02
הרבה יותר מפרץ
שאלה מצויינת באמת לא ברור מה יעשו עם סמוטריץ
ד. גדות | 28-07-2019 18:35
סמוטריץ לא פונה לקהל של הימין החדש בכלל הוא שייך לזרם זניח בחרדלים שהם בעצם פלח קטן בציונות הדתית לא מאמין שיש לו אפילו 5000 מצביעים
10
טירוף
שובל | 28-07-2019 18:39
שמישהו יסביר לי איך יכול להיות שבצלאל והרב רפי הולכים להתאחד עם נפתלי בנט, מי שתומך בפומבי בארגונים הרפורמיים שגרמו להתבוללות יהדות אמריקה ועכשיו הם באים לעשות זאת בישראל? איך אפשר להתאחד עם מי שמדבר כל היום על הלגיטיות של ארגוני הטירוף הלהטבים שרוצים לשגע לנו את הילדים? הרבנים חייבים להתעשת. מישהו צריך לעצור את האיחוד הזה.
סמוטריץ דואג לעצמו הציבור אף פעם לא ענין אותו
חיימקה | 28-07-2019 20:41
מאז ומתמיד הוא פעל אך ורק מתוך תחושת שליחות למלאת את רעבונו לכבוד איש יהיר ושחצן שלא הציבור לא התורה ולא הארץ מעניינים אותו כולו אומר כבוד