קפריסין: 7 החשודים באונס שוחררו המתלוננת נחקרת - סרוגים

קפריסין: 7 החשודים באונס שוחררו המתלוננת נחקרת

המתלוננת הבריטית שינתה את גרסתה, 7 הצעירים הישראליים שהואשמו באונס שוחררו לביתם. על פי הדיווחים, המגע עם הצעירים היו בהסכמתה ולאחר שגילתה כי צילמו אותה התלוננה על אונס

author-image
קפריסין: 7 החשודים באונס שוחררו המתלוננת נחקרת
  שאטרסטוק

דרמה בקפריסין: שבעת הנערים החשודים באונס התיירת הבריטית באיה נאפה בקפריסין, השתחררו היום (ראשון) ממעצר. לאחר שהמתלוננת שינתה את גרסתה וכעת היא נחקרת באזהרה במשטרת קפריסין בחשד ל"פגיעה בציבור".

החשד כלפי המתלוננת בת ה-19, שהיא הודתה כי קיום יחסי המין עם הנערים התקיימה בהסכמתה. ועל פי הדיווחים בקפריסין היא אף הודתה שהזמינה אותם לחדר, היא כעסה ונעלבה לאחר שהבינו שחלקם מצלמים אותה ולכן החליטה להגיש את התלונה.

עו"ד ניר יסלוביץ', שמייצג מספר נערים החשודים בפרשה, אמר כי "כל הנערים חוזרים הביתה" לאר ש"הואשמו על לא עוול בכפם". יסלוביץ' מאר מוקדם יותר, "כפי שטענתי לאורך כל ההליך, לא היה בקפריסין אונס, הצעירים שיצאו לחופשה שהפכה לסיוט יצאו לביתם עוד היום, כולם יחזרו לביתם ולמשפחותיהם. משטרת קפריסין ביצעה חקירה מקצועית ויסודית".

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הם חיות - זה לא דינה שום דבר
דנה | 29-07-2019 8:18
גם אם התברר שהם לא אנסו זה לא משנה את העובדה שהם חיות אדם. עברייני מין. אינם יודעים כיצד להתייחס בכבוד לבחורה. לא יודעים מתי לעצור.