חשד: חיסול הישראלים במקסיקו הוזמן על ידי קרטל - סרוגים

חשד: חיסול הישראלים במקסיקו הוזמן על ידי קרטל

במהלך חקירתה במשטרה המקסיקנית, החשודה בחיסול של הישראלים בן סוטחי ואלון אזולאי אמרה כי היא נשכרה לרצח על ידי אחד מקרטלי הסמים הגדולים במדינה. ככל הנראה, פעילי הקרטל ניסו לעזור לה להימלט מהמקום- אך ללא הצלחה

author-image
חשד: חיסול הישראלים במקסיקו הוזמן על ידי קרטל
  זירת הרצח במקסיקו (צילום מסך)

מחקירת החשודה באירוע הירי שהתרחש שלשום במקסיקו עולה כי חיסולם של הישראלים בן סוטחי ואלון אזולאי הוזמן על ידי אחד מקרטלי הסמים הגדולים במדינה- כך דווח הערב בתקשורת המקומית במקסיקו.

בחקירתה החשודה בירי, אספרנסה גוטיירס-רוחאנו בת ה-33, הודתה כי נשכרה לחסל את שני הישראלים תמורת תשלום של 5,000 פזו (כ-1,000 שקלים), כשלדבריה מדובר בסכום קבוע שאותו היא גובה עבור כל חיסול שהיא מבצעת. לטענתה, היא הוזמנה על ידי קרטל "חליסקו", כשאנשיו היו אלו שירו בחניון בניין המרכז המסחרי שבו נמצא בית הקפה- ככל הנראה בניסיון לסייע לה להימלט מהזירה.

כזכור, הרשויות סברו בתחילה שהרקע לרצח הכפול הוא רומנטי, ושהיורה היא אהובתו הנבגדת של אחד מהנרצחים, אך בהמשך כיוון החקירה השתנה והמשטרה המקומית מתמקדת במלחמה בין מאפיות. זאת לאחר שנקבע כי שני הנרצחים היו מעורבים בסכסוכים רבים בעולם הפשע הישראלי ונחשבו כיעדים של המשטרה.

על פי החשד, השניים גם הכירו את ארז אקרישבסקי, עבריין שנמלט מהכלא בישראל בשנת 2001 והוסגר השבוע על ידי מקסיקו לישראל. במשטרה מעריכים כי אין קשר בין הסגרתו לבין אירוע הירי, אך בחקירה החשודה בירי טענה כי אחד הישראלים "בגד" באקרישבסקי, אחרי שהשניים קיימו כמה עסקים בקרטלי הסמים המקסיקניים והקולומביאניים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בקרוב על שאר העבריינים
תמר ליבנה | 28-07-2019 9:24
כך לצאת מגבולות המדינה...פחות יריות ברחובות המדינה לאזרחים תמימים נפגעים...