צור גולדין: "ממשלת ישראל מאוד חלשה מול חמאס" - סרוגים

צור גולדין: "ממשלת ישראל מאוד חלשה מול חמאס"

בציון חמש שנים למבצע צוק איתן, תוקף אחיו של החייל הנעדר הדר גולדין, צור, את התנהלות הממשלה: "תם עידן השלום תמורת טרור, מהיום רק שלום תמורת שלום - לממשלת ישראל אין אומץ לעשות זאת"

author-image
צור גולדין: "ממשלת ישראל מאוד חלשה מול חמאס"
  צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחיו של הדר גולדין, צור, תוקף היום (רביעי) את התנהלות הממשלה במלאת חמש שנים למבצע צוק איתן: "תם עידן השלום תמורת טרור".

שבוע שעבר אמו, לאה גולדין, עזבה בבכי את הפגישה עם נתניהו: "הפגישה נועדה בראש ובראשונה על מנת להשתיק את אכזבת המשפחות"

צור גולדין כתב בחשבון הטוויטר שלו: "ממשלת ישראל מאוד מאוד מאוד חלשה מול חמאס. תם עידן השלום תמורת טרור, מהיום רק שלום תמורת שלום והומניטרי תמורת הומניטרי".

לדבריו: "5 שנים לממשלת ישראל אין אומץ לעשות זאת, לדרגים כן- התוכניות הנבחרות על השולחן".

דובר החמאס: הזדמנות שלא תחזור להחזיר את הנעדרים

דובר הזרוע הצבאית של חמאס אבו עוביידה טען אתמול (שלישי) בהצהרה מיוחדת לתקשורת כי ישראל משקרת לתושביה: "אם מדובר בגופות, למה לא מחזירים אותם"? אך לא פירט על מצב הנעדרים, החללים אורון שאול והדר גולדין הי"ד והשבויים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד.

הוא פנה לאזרחי ישראל באשמה כי ראש הממשלה נתניהו "בורח מעסקה לחילופי אסירים, הם לוקים בסחבת ומצדיקים את ההתעלמות שלהם מהנושא בכך שמדובר בגופות ובשרידים", אמר. "אם זה נכון, אז מדוע הם לא מגשימים את החלום של משפחותיהם ומחזירים אותם כבר? המנהיגים הישראלים משקרים למשפחות החיילים ששלחו את בניהם לעזה בשנת 2014" וציין כי "היא זו שגרמה לחיים בעוטף עזה להפוך לגיהינום".

לדבריו,  "אם ישראל רוצה לפתוח את תיק השבויים והנעדרים – זו ההזדמנות שלה, והיא לא תחזור הממשלה ששלחה את החיילים לעזה  היא זו שיוצאת לבחירות שוב ושוב".

לאה גולדין נטשה בבכי את הפגישה עם נתניהו

משפחות הנעדרים גולדין, שאול, מנגיסטו וא-סייד, נפגשו שבוע שעבר ביום שלישי, עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לאחר נתק ממושך. במהלך הפגישה, עזבה לאה גולדין בדמעות את החדר.

כחצי שעה לאחר תחילתה, נשברה לאה גולדין ויצאה ממנה בדמעות לאחר שלטענתה, היא הבינה כי כל מטרת הפגישה היא לנסות להרגיע את המשפחות רגע לפני האירועים לציון 5 שנים למבצע צוק איתן.

בתחילת הפגישה הציע ראש הממשלה למשפחות להטיס אותן בשבוע לארה"ב על מנת שיקחו חלק באירוע טקסי במטה האו"ם בניו-יורק למען העלאת המודעות להשבת הבנים.

בטרם יצאה גולדין מהפגישה היא התעמתה עם נתניהו ואמרה לו "מעניין מדוע נזכרת בנו דווקא עכשיו, אחרי 5 שנים בהן לא עשית דבר. אנחנו לא צריכים נסיעה לניו- יורק ומה שהצעת, כבר עשינו בעצמנו לפני שנתיים ובהצלחה מרובה".

ממשפחת גולדין נמסר לאחר הפגישה: "כינוס הפגישה היום והצעותיו של נתניהו לפעול בזירה הבינלאומית נועדו בראש ובראשונה על מנת להשתיק את אכזבת המשפחות, רגע לפני שמציינים 5 שנים למלחמת צוק איתן".

"התחושה שלנו במהלך הפגישה הייתה שרה"מ עושה כל שביכולתו על מנת לצלוח בשלום את השבועיים הקרובים, במהלכן תתקיים העצרת הממלכתית ונציין 5 שנים לחטיפתו של בננו הדר".

"גם אחרי הפגישה הזו לא ברור לנו מדוע נתניהו אינו מתנה את השבת הבנים בכל המהלכים לשיקום ושדרוג עזה המתקיימים מידי יום והאם בכוונתו לעמוד בהבטחתו כי השבת הבנים תהיה חלק מההסדרה בעזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בגלל התנהלות אמך!
תהילה ומוריה | 24-07-2019 14:49
בגלל התנהלות אמך-לא תיזכה לראות את אחיך עוד זמן רב !!!
תתביישו לכן
תתביישו לכן | 25-07-2019 2:04
תתביישו!!!
2
אבל סמוטריץ גיבור ישראל בממשלה, איך יתכן?
יאיר | 24-07-2019 17:15
הרי כל הזמן הוא לכלך על בנט שבגללו הוא לא מפיל את הממשלה אז מה עכשיו יגיד הנוד הנפוח סמוטריץ?
3
מש' גולדין-אנחנו איתכם
חובה מוסרית | 25-07-2019 14:17
כאב , זעם ותיסכול עמק. מבינה את כאבה של המשפחה. אנחנו יחד איתכם עד שנחזיר את אורון והדר הביתה. זו החובה המוסרית שלנו לחיילי צהל!!!