חדשות חרדים

"להט"בים דתיים? שיזרקו את הכיפה, פושעי ישראל"

רבה הראשי של ירושלים, הראשון לציון הרב שלמה עמאר, התייחס לתופעה של להט"בים דתיים ותקף אותם בחריפות: "יותר טוב שיזרקו את הכיפה, הם פושעי ישראל". צפו

"להט"בים דתיים? שיזרקו את הכיפה, פושעי ישראל"
צילום: (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

רבה הראשי של ירושלים, הראשון לציון הרב שלמה עמאר, התייחס לתופעה של להט"בים דתיים ותקף אותם בחריפות. בהקלטה שנחשפה ב'כאן 11' נשמע הרב עמאר אומר: "יותר טוב שיזרקו את הכיפה, הם פושעי ישראל".

בכנס שנערך בסוף השבוע באשדוד אמר הרב עמאר: "יש אנשים שקוראים לעצמם דתיים שגם נפלו בפח הזה. הם לא דתיים. יותר טוב שיזרקו את הכיפה ואת השבת ויגלו את פניהם האמיתיות. הם פושעי ישראל בגופם".

הרב עמאר התייחס לטיפולי ההמרה ואמר: "כל אחד יכול להתגבר, לא צריך לא המרה ולא פסיכולוג ולא שטויות. צריך רק יראת שמיים, רק אמונה בה' להתגבר".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

48
28
דיין משה
23.07.19

מה עדיף לזרוק את הכיפה או לחילופין את הרב ? אין בכלל שאלה .