סמוטריץ' לסרוגים: המו"מ לאיחוד- בלי תנאים מוקדמים - סרוגים

סמוטריץ' לסרוגים: המו"מ לאיחוד- בלי תנאים מוקדמים

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מתייחס לסרוגים למשא ומתן עם הימין החדש לקראת איחוד: "האחריות על כתפיה של איילת, בלי תנאים מוקדמים ואולטימטומים - בוודאי לא דרך התקשורת"

author-image

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מתייחס הערב (שני) לסרוגים על כוונת הימין החדש לאיחוד עם חזרתה של שקד: "היא כל התקופה משדרת שהיא באמת רוצה ללכת ביחד, נפתלי זה לא סוד דיבר על רצונות ללכת בנפרד, וממשיך לדבר על אותם סקרים שגרמו להם לא לעבור את אחוז החסימה".

על המו"מ אומר שר התחבורה: "הציפייה שלי מאיילת זה לא להסתפק בדיבורים ולהתחיל להתקדם למעשים. אנחנו באמת בדקה ה-90.צריך לשים את הכל על השולחן. אפשר למצוא פתרונות".

סמוטריץ' תוקף את ההדלפות בתקשורת סביב הניסיונות לגשר על הפערים: "לא מנהלים משא ומתן לא במסיבות עיתונאים והצהרות לתקשורת ולא בתדרוכים עיתונאיים. אני לא צריך לשמוע על האולטימטומים והדרישות שלהם דרך התקשורת".

על ההליכה המשותפת אומר סמוטריץ': "יש דגלים שאנחנו רוצים לשאת בראש התורן, יש דגלים של תורה, יהדות, של ערכים, ארץ ישראל והתיישבות – ועל זה לא נוותר. זה גם צריך להשתקף בהרכב הרשימה, במסרים ובקמפיין".

עוד מוסיף מסר לאיילת שקד: "האחריות כל כתפיה, בלי תנאים מוקדמים ובלי אולטימטומים – בוודאי לא דרך התקשורת. לבוא לחדר מתוך רצון כנה ואמתי – ובזה היא תיבחן".

על נקודת הפתיחה בה שקד בראש הרשימה, אומר שר התחבורה: "אני לא מוכן לקבל שום נקודת פתיחה, ושם תנאי מוקדם. מי שרוצה להכשיל מו"מ מציב תנאים מוקדמים דרך התקשורת. אף אחד מהצדדים לא צריך להציב תנאים מוקדמים".

הרב רפי: אין ספק כשנוכל לאחד את כל הכוחות

מוקדם יותר הערב אמר רפי פרץ בכנס אתגרים חברתיים של הבית היהודי והאיחוד הלאומי כי ייפגש עם שקד בהקדם האפשרי וכי הוא קורא לעוצמה יהודית להצטרף.

שר החינוך התייחס לאירועי השעה: "אמש הוחלט בימין החדש ששקד תעמוד בראש הימין החדש. אני מעריך מאד את עשייתה ומברך אותה שתצליח. ההחלטה תאפשר להתנהל מולם בצורה יותר קלה להסכמות".

עוד הוסיף הרב רפי: "יש לנו אחריות לגוש הימין כולו. אני מתכוון להיפגש עם איילת בהקדם האפשרי ואין לי ספק שיחד נוכל לאחד את כל הכוחות ולשמור על דמותה של הציונות הדתית".

שר החינוך מצפה לאיחוד כולל בין מפלגות הימין: "קורא לכולם, כולל לעוצמה יהודית. בוא נתכנס למו"מ ונתעלם מרעשי הרקע ונגלה אחריות".

על המו"מ מול שקד ומקומה של הבית היהודי: "יש כאן מפלגה, יש כאן תנועה שמייצרת ערכים ואידיאלים והיא חייבת להיות מיוצגת כראוי. התנועה הזאת עברה משברים, מפלגות קמות והולכות ואנחנו פה וזה יהיה חייב לבוא לידי ביטוי לרשימה לכנסת, אני לא מדבר באופן אישי"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
הצעת פשרה לכולם!
כנסו | 22-07-2019 22:17
מקום 1. שקד. 2 פרץ. 3. בנט. 4. סמוטריץ. 5. פרופ' הילל וייס. 6.שולי מועלם. 7. מתן כהנא. 8. יוגב. 9. פייגלין. 10. פרופ' אריה אלדד. 11. בני בגין. את עוצמה יהודית אפשר לפצות ב 50 קילו בורקס. בן גביר וגופשטיין השמנמנים לא יצליחו לעמוד בכזה פיתוי, וזה גם יעסיק את הפה שלהם בזמן הקרוב.
תגובה מגעילה
יוסי | 23-07-2019 8:28
איכססססס
מתן כהנא שווה הרבה יותר מבצלאל סמוטריץ'
דור | 22-07-2019 23:23
מתן כהנא שם בכיס הקטן את בצלאל סמוטריץ לא יתכן שבצלאל סמוטריץ יהיה לפני מתן ברשימה עד כאן
שכחת את נאוה בוקר!
כמעט מדויק | 22-07-2019 22:45
היא גם אשה, גם נכשלה, וגם לא פחות טפשה משולי מועלם. על סמך כישורים אלה היא ראויה למקום בחמישיה!
2
סמוטריץ לא שווה כלום ומדבר כאילו מי הוא
יואל גרמן | 22-07-2019 23:21
איך אין לו טיפת בושה? שיסתום את הפה שלו ויחכה בסבלנות לראות מה המציעים לו בהתאמה לכמות המצביעים שלו כל היום מתרבב ומדבר כאילו מישהו צריך אותו בלעדיו יש סיכוי שיקבלו יותר מנדטים גם ככה החרדלים פתחו מפלגה חדשה
די לשקר, האיחוד הלאומי רץ עם מיכאל בן ארי
עצמה יהודית | 23-07-2019 0:18
לפחות תכתוב אמת
די להכפיש
Max | 23-07-2019 0:00
בבחירות לכנסת ה18 האיחוד הלאומי התמודד לבד והביא 4 מנדטים, בעוד הבית היהודי 3
3
אל תשכח את יהודה אליהו ישראל מלאכי ור' זלמן
יניב | 22-07-2019 23:42
שיבואו להתחנן ולכרוע ברך למען שריון מקום בשבילך כמו שעשיתם בבית של הרב דרוקמן והורדתם את הבית היהודי על ארבע בשבילך הם יודעים טוב מאד שחשוב שאתה תשאר קרוב לכסף הציבורי למענם ודי למבין
4
נאום הלוחם שלמד משפטים בהיותו בישיבה.
מופת של אמירת אמת | 23-07-2019 7:30
כמה טוב לעם ישראל שהגיבור חבר בקבינט הבטחוני.
5
תיזהרו מהליצנים⁦^_^⁩בן גביר ופייגלין
מפלגת "צבא העם" | 23-07-2019 8:42
הם יחסלו לכם את הקריירה הפוליטית זהירות מהליצ⁦^_^⁩נים⁦.
6
רק מפלגת נעם תציל אותנו
שפויה | 23-07-2019 9:31
מהטירוף הזה שאסור לנו להביע דעה. תמיד אנחנו מכילים ובסוף תראו מה קרה, מחקו אותנו.... אני סטודנטית באוניברסיטת בר אילן. בתקופת מבחנים כל שאלה שנייה הייתה קשורה לנטיות הפוכות.... אפילו סתם מבחן בסטטיסטיקה או כלכלה. רק נעם! מנסים להציג אותה כאילו היא רק לחרדים, זה לא נכון. היא לכל עם, מנסה להציל את הבסיס של העם הזה.
7
אילת שקד מספר 1
בנימין | 23-07-2019 10:01
איילת מקום ראשון בחיבור
8
די לדמגוגיות המטופשות בדבר "הצורך" באיחוד מלא
מצדרביעי | 23-07-2019 18:16
יש פה 4 חלקים- איחוד הימין, ימין חדש, זהות, עוצמה. עכשיו-ימין חדש לא ילך טוב עם עוצמה זהות לא תלך טוב עם סמוטריץ', בנוסף, גם בנט לא מסתדר ככ עם סמוטריץ', ועוד לא דברנו על מפלגת נועם שלא מסתדרת עם ימין חדש. לכן: הדרך הכי הגיונית היא- שיהיו 2 בלוקים: איחוד הימין+נועם+ עוצמה. זהות+ הימין החדש.(להזכירכם-במערכה הקודמת הם הגיעו יחד ליותר מ-7 מנדטים..