במהלך של שקד: הכדור עובר לרב רפי פרץ - סרוגים

במהלך של שקד: הכדור עובר לרב רפי פרץ

כשמעמדו הציבורי נמוך, בן גביר ונעם מזנבים בו מכל הכיוונים, הרב רפי מגיע לדיונים על אחדות השורות. לאחר שבנט ויתר לשקד- שהצליחה שהכישלון לא נדבק אליה היא מגיע כשידה על העליונה

במהלך של שקד: הכדור עובר לרב רפי פרץ
  צילום: פלאש 90

בואו נאמר את האמת, הבחירות הללו משעממות עד מוות. גם ההודעה הדרמטית כביכול של איילת שקד היום (ראשון), מצליחה לחלץ פיהוק.

גם ככה חם ואנשים עסוקים יותר במה יקרה בתום הקייטנות, מחירי הצימרים בצפון והבחירות הללו, אם נשתמש בביטוי של מוטי יוגב ששאל מדוד המלך- נראות כקיא שהכלב ששב עליו. אותם הנושאים פחות או יותר, אותם השחקנים, וכל מיני משחקים מעייפים עד למועד סגירת הרשימות.

עושה רושם שמפלגת נעם הקיקיונית היא המרעננת הרשמית של הקיץ הנוכחי. חבריה מצליחים ליצור את הדיונים הכי מעניינים שעוברים על הציונות הדתית בכל הנוגע ליחס לסוגיית הלהט"ב והשפעות מוסדות הקו על תפיסת העולם של הדתי הלאומי הממוצע- לטוב ולמוטב.

מספיק עצרנו את נשימתנו בגישושי סמוטריץ' הרב רפי עד לשעות הקטנות, בהקנטות בן גביר ועוצמה יהודית וטיפולי כף הרגל של פייגלין וקרבות הימין החדש לימין הישן. הפעם מתגלה למי יש אורך נשימה. פייגלין הצליח לריב עם רשימתו עוד לפני איחוד כלשהו, רב רפי פרץ הצליח לדרוך על כל המוקשים האפשריים וגם סמוטריץ'- פוליטיקאי מיומן שהגיע להנהגה בטרם עת, בשל המהלכים של בנט ושקד- צבר טעויות על הדרך.

ובכל זאת. טוב עשתה איילת שקד- שהפופולריות שלה בשחקים, וטוב עשה נפתלי. היא לא התפתתה לעזוב עוד מפלגה, גם בגלל התעקשותו של הרב רפי, והוא הבין שהיא צריכה להוביל- השאלה מה הלאה. הפיתויים גדולים. נתניהו צריך אותם הרבה יותר כשליברמן מתייצב כלשון המאזניים הפך אויב שלו- מאגר המצביעים של כחלון וזהות נתון לרשותם- ואיחוד הימין כאמור סובל מפופולריות שפל.

אבל בפוליטיקה צריך לנהל סיכונים מול סיכויים. ללכת בבלוק טכני עם ריצ'רץ ניתן לפרימה מהירה תהיה החלטה מושכלת יותר- ככה הגוש שמימין לנתניהו יצעד יחד בבטחה אל מעבר לאחוז החסימה. כישלון נוסף של בנט ושקד יגמור אותם סופית.

הרב רפי פרץ גם הוא בעמדת נחיתות, לא סתם בן גביר מרבה להצטלם עם שקד, "נעם" מזנבת בו חרד"לים, חרד"לים והוא עלול להירשם כמי שלא אפסן את האגו- אם לא יוותר על המקום הראשון. קרב המצמוצים החל מעמדת פתיחה לא רעה לצמד בנט שקד- אלו שפרקו את החבילה מלכתחילה ולא עברו את אחוז החסימה.

וצריך להגיד עוד משהו- מבחירות לבחירות מלאה כל הארץ עמית סגל. אם פעם הייתה דרך והיו ערכים ומטרות לקדם היום הכל חישובים אלקטורליים חשובים ככל שיהיו, שהם מנחים את הפוליטיקאים מימין ומשמאל. הכל ציני ופוליטי, הכל חישובי עלות תועלת. גם מזה נקעה נפשו של הציבור. את החישובים תשאירו לעמית, ותנסו לדבוק בדרך- אם ישנה כזו בכלל.

בחיים הפוליטיים צריך פוליטיקאים מיומנים, שמכירים את שדה המערכה הפוליטי, אך בצד זה לא תזיק גם מטרה ודרך.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
לא זמן לאגו
מאיר | 21-07-2019 17:08
כולכם תתאחדו בלי משחקים. אין לנו את הלוקסוס למשחקים.. אנחנו חייבים 61 ללא ליברמן וזה לא בשמים. רק 1000 וליברמן לא היה מבזבז לכולנו מליירדים וזמן..
2
שקד חושבת שהיא המצילה הלאומית והיא אפס
רחל | 21-07-2019 17:50
שיחקה אותה בממשלה הקודמת לר עוד אף אחד לא מאמין שהיא אשתו של המשיח.
3
נועם עם יחד עם עוצמה... ימין חדש עם הבית היהודי והאיחוד הלאומי
בן נתן | 21-07-2019 19:48
2 מפלגות לימין הליכוד מקוה שזהות לא תרוץ כי אין לה סיכוי ואין לה חיבורים
4
בוא נאמר את האמת אדון
המיואש | 21-07-2019 20:36
יזרעאלי אני קורא את המשפט הראשון ואני מוותר על כל ההמשך אם יש משהו בבחירות האלה שהן מעניינות ולא מהסיבות הטובות
5
מי שמפלרטט עם שקד מודה שאין הבדל מהליכוד
ג'סי | 21-07-2019 21:09
אלקין מספק את אותה הסחורה כמו שקד. אין הצדקה להצביע לרפי פרץ
6
הרב
התמים | 21-07-2019 21:29
רפי פרץ נפל לנסיבות שהוא לא מורגל בהן. רב ומחנך שנכנס למגרש הפוליטי המלא צפעונים ומיני נחשים אחרים. התחיל כאיש ממלכתי ומכיל, בעל הדר וכבוד - והגיע למעמד של תרנגול מרוט נוצות. הפוליטיקה לא עשתה לו טוב ולדעתי במהרה הוא יקוץ בה ויפרוש. דומה שמקומו הטבעי אינו בפוליטיקה אלא בארגוני חינוך ובפלטפורמות אחרות בהן יכול לתרום. הוא והפוליטיקה לא מסתדרים.
7
אין מטרה ואין דרך ואין ערכים - ורבניות השתיקה
אליהו | 22-07-2019 0:01
אין מטרה ,ואין דרך ואין ערכים ! יש אינטרסים צרים ואנחנו בתהליך של התאבדות רוחנית. איילת שקד בהיותה יושבת ראש ועדת שרים לענייני חקיקה חסמה פעמיים הצעת חוק . פעם ראשונה הצעת חוק של תמר זנדברג , ופעם שנייה , אותה הצעת חוק מוגש על ידי יהודה גליק. וכל העניין - לאסור על ישראל לחמש ולאמן כוחות רצחניים בדרום סודן , מיאנמר , קמרון , קונגו, בורונדי, רואנדה ועוד. ועכשיו , הגיע הישועה. למה כי היא מציעה פסקת התגברות על העליון , ומצד שני היא עושה פסקת התגברות על העליון והיועץ המשפטי נגד נשמת ישראל. ישראל רחמניים בני רחמניים. 382000 נשים גברים וילדים נרצחו בדם קר גם עם הרבה נשק שלנו בדרום סודן. לא יעזור חיבורים , הציונות הדתית לקראת חיסול עצמי. ורבני ישראל בוחרים לשתוק. מסכן העם היהודי היושב בציון שאלה רועי ישראל - רבני ישראל שותקים שאנו מחמשים רצח עם. נכנה אותם רבנים - רבני השתיקה. הם שותקים שנזרעים זרעים של חרבן.
8
חחחחח
יצחק | 22-07-2019 7:51
הורג אותי איך כל הפרשנים של סרוגים עושים הכל כדי להציג את בנט ושקד כפופולארים יותר. תפסיקו להיות מוטים פוליטית ותגידו כבר את האמת. סמוטריץ והרב רפי עברו את אחוז החסימה ובנט ושקד לא! לא משנה מה יגידו פרשנים ומה יגידו הסקרים בסוף העם לא משנה את דעתו על יומיים והוא כבר בחר לפני חודשיים. שקד צריכה לתת את המקום לרב רפי שהביא אותנו לשש מנדטים ולא לקשקש
9
אור יזרעאלי
שלום עזריה | 22-07-2019 8:02
כלב השב על קאו {ככה, קאו בלא י'} של שלמה המלך, לא של דוד בנו. זאת גם ההרגשה כשקוראים כותבים מסוימים ומגיבים מגיבות מסוימות/ים
10
שקד לראשות הממשלה!!!
אלון | 22-07-2019 11:39
!
11
לא הכל חיצוניות
אבי | 23-07-2019 6:32
צריך גם אישיות עם ראש על הכתפים ולא רק אף יפה ראינו בבחירות לפני חודשים מה אמר הציבור