יפן: 30 הרוגים בהצתת אולפן אנימציה בקיוטו - סרוגים

יפן: 30 הרוגים בהצתת אולפן אנימציה בקיוטו

לפחות 30 בני אדם נהרגו ו-35 נוספים נפצעו בשריפה שפרצה באולפן האנימציה "קיואני" בעיר קיוטו שביפן. במשטרה טענו כי גבר פרץ לבניין, שפך נוזל דליק, צעק "תמותו כולכם"- והצית את המקום

author-image
יפן: 30 הרוגים בהצתת אולפן אנימציה בקיוטו
  השריפה ביפן (צילום מסך)

לפחות 30 בני אדם נהרגו בשריפה שפרצה היום (חמישי) באולפן האנימציה "קיואני" בעיר קיוטו שביפן. 35 אנשים נוספים נפצעו באירוע, מתוכם עשרה במצב קשה. גורם בשירות הכבאות היפני מסר כי קיים חשש לנעדרים נוספים.

על פי הודעת המשטרה המקומית, מדובר בהצתה שבוצעה על ידי אדם שפרץ למקום והשליך חומר לא מזוהה שהוביל לפריצת השריפה. ברשת NHK דיווחו כי החשוד הוא גבר בן 41, אשר צעק "תמותו כולכם" לפני ששפך את החומר, שככל הנראה היה דלק. החשוד בהצתה נפגע גם הוא ופונה לבית החולים המקומי.

עדי ראיה סיפרו כי הם שמעו סדרה של פיצוצים, ובהמשך ראו אנשים מפונים מהבניין עם שמיכות. "עלו להבות אדומות מהבניין" סיפרה אחת העדות לסוכנות הידיעות קיודו. "אדם עם שיער שרוף שכב שמה, והיו עקבות דם".

אולפני "קיואני" נחשבים כאחד מאולפני האנימציה המפורסמים ביפן, כשסדרות האנימציה שלהן זוכות לפופולריות רבה בקרב הציבור במדינה. אחת מהסדרות הבולטות שלהן היא "צליל! אופוניום", שבהמשך החודש אמורה לצאת בסרט קולנוע חדש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו