הופסקו החיפושים אחרי הישראלי שנעדר באינדונזיה - סרוגים

הופסקו החיפושים אחרי הישראלי שנעדר באינדונזיה

כחודש אחרי שהתקבלה ההודעה הראשונה על היעדרותו, באינדונזיה הודיעו על הפסקת החיפושים אחרי אביב משל- הצעיר הישראלי שנכנס לגלוש באחד החופים ונעלם. אחותו סיוון: "אנחנו לא מוותרים"

author-image
הופסקו החיפושים אחרי הישראלי שנעדר באינדונזיה
  (צילום: פייסבוק/ מחזירים את אביב)

כחודש אחרי שהתקבלה ההודעה הראשונה על היעדרותו, באינדונזיה הודיעו על הפסקת החיפושים אחרי אביב משל- הצעיר הישראלי שנכנס לגלוש באחד החופים ונעלם.

"אנחנו עדיין עושים הכל כדי לאתר את אחי ולהחזיר אותו הביתה", צוטטה באתר 'מאקו' סיון משל אחותו של אביב. "אנחנו חיים בחוסר וודאות כי לא מצאו שום פריטים של אביב, אבל שומרים על תקווה שנמצא אותו".

כזכור, אביב, תושב כפר סבא בן 23, הגיע לפני כחודשיים לאינדונזיה לאחר שטייל עם חברו הטוב בפיליפינים ותכנן לחזור לארץ בתחילת אוקטובר. לפני חודש (17.6) יצא אביב לגלוש בים ומאז נעלמו עקבותיו.

מיד לאחר ההודעה על היעדרותו, צוותי חילוץ והצלה הוקפצו למקום וערכו סריקות ממושכות אחר משל כשהם מסתייעים באמצעים טכנולוגיים משוכללים ביותר, כולל שימוש במסוקים ורחפנים, חיפושים שכאמור לא העלו עד כה דבר.

בני משפחתו של אביב הבהירו כי אין בכוונתם לוותר והשבוע הם ערכו ערב התרמה לגיוס הכספים למימון המשך החיפושים: "מבחינתנו אנחנו לא מוותרים וממשיכים להפוך כל אבן לאתר את אחי. יש צוות מקומי שמסייע לאתר אותו. אנחנו מתפללים ומבקשים מכולם להתפלל למען אחי שימצאו אותו", אמרה אחותו סיוון.

ממשרד החוץ הישראלי נמסר ביום ההיעדרות כי "ההודעה על היעדרותו של אביב משל התקבלה במחלקה לישראלים בחוץ לארץ, באגף הקונסולרי של משרד החוץ. ככל שהוסבר, אביב נכנס לבאלי שבאינדונזיה באמצעות דרכונו האמריקני. נציין כי לא שוררים יחסים דיפלומטיים בין המדינות וממילא אין בה נציגות דיפלומטית ישראלית. עם זאת, האגף הקונסולרי במשרד החוץ פנה לבקשת סיוע לאיתור הנעדר בדרכים אחרות, ועוקב מקרוב אחר מאמצי החיפוש של שלטונות אינדונזיה לאיתורו".

בשבועות האחרונים נפתח עמוד פייסבוק 'מחזירים את אביב' לצורך ריכוז מאמצי החיפוש וגיוס מתנדבים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו