חקירת האונס בקפריסין: 9 מהחשודים מכחישים קשר - סרוגים

חקירת האונס בקפריסין: 9 מהחשודים מכחישים קשר

במהלך חקירת הנערים הישראליים החשודים באונס הקבוצתי של תיירת בריטית בקפריסין, 9 מהעצורים הכחישו כל קשר לפרשה. שלושת הנותרים הודו כי קיימו יחסי מין עם המתלוננת, אך טענו כי היה מדובר ביחסים בהסכמה ולא אונס

חקירת האונס בקפריסין: 9 מהחשודים מכחישים קשר
  מלון באיה נאפה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

חקירת פרשת האונס בקפריסין: 12 הנערים הישראלים שנעצרו אמש באיה נאפה בחשד לאונס של תיירת בריטית בת 19 יובאו היום (חמישי) לדיון בהארכת מעצרם, שייערך בבית המשפט המקומי בניקוסיה.

במשטרת קפריסין לקחו הבוקר דגימות DNA של הנערים, והפרקליטות צפויה לבקש הארכת מעצר של 8 ימים לכל החשודים כדי לקבל את תוצאות הבדיקות ולבחון האם הם קשורים לאונס הקשה. קונסול ישראל בניקוסיה יוסי וורמברנד, שעמד בקשר עם הנערים מאז שנעצרו, צפוי להיפגש איתם היום, במקביל להגעת משפחות העצורים לאי.

עו"ד ניר יסלוביץ', שטס לפנות בוקר לקפריסין ומייצג שניים מהנערים העצורים, אמר כי תשעה מתוך 12 העצורים הכחישו כל קשר לפרשה במהלך החקירה. לדבריו, רק שלושה מהם הודו כי הם קיימו יחסי מין עם הנערה הבריטית- אך לטענתם היה מדובר ביחסים בהסכמה ולא באונס.

כזכור, אמש פורסם כי תיירת בת 19 התלוננה כי חבורת ישראלים אנסו אותה במלון באיה נאפה בו שהתה והגישה נגדם תלונה במשטרה- שהובילה למעצרם. ממשרד החוץ נמסר כי הם מעורים בפרטים, בקונסוליה הישראלית שבניקוסיה יצרו קשר עם העצורים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אם ככה, אז הכל טוב
מעולה | 18-07-2019 13:54
אם נאשם אומר שאין כלום כי היה כלום, חובה לזכותו ולשחררו לאלתר!
2
והארץ לא רעדה
אליהו | 19-07-2019 1:26
והארץ לא רעדה ! אונס בקפריסין , אונס של ילדה בת 11. והארץ לא רעדה. ראש הממשלה לא מגיב. שר החינוך לא מגיב. לא משביתים הלימודים ביום הראשון ללימודים בעניין כדי לקיים סדנאות ושיחות בעניין עם התלמידים וההורים. אין סדנאות להורים. כלום . אם לא נתייחס לזה כאילו הבא בתור יכולה להיות הבת שלנו - איך בדיוק זה ייפסק.? אלה חבר'ה טובים. לפי הכתבות מצטיינים. מצטיינים במה ? לימודים ללא תוכן ערכי. אנחנו במשבר ערכי מחריד. האם יש קשר בין האדישות שלנו לאונס המוני בדרום סודן , קמרון מיאנמר קונגו , בורונדי לפני רצח המוני עם נשק שלנו. לזה שלבני טובים , אין חמלה על בחורה שבוכה שהיא נאנסת. המערכת הבחירות ממשיכה - כאילו כלום. מה התנתקנו מעצמנו , מהלב שלנו מהנשמה שלנו. רק חברת כנסת אחת - שרון השכל בכלל שואלת את המשטרה - למה לקח כל כך הרבה זמן להתחיל לחקור מקרה האונס של ילדה בת 11. הגיע זמן למהפכה של לב. לא נהיה שותפים למערכת בחירות הזויה שמתעלמת מהשאלה המרכזית . מי אנחנו ? עם חומל , עם אוהב כל אדם שנברא בצלם. או עם נצלני . לנצל מצוקה של שבטים באפריקה להרויח כסף. לתמוך ברודנים. ושהציניות משטלטת עלינו , קהות חושים - אנחנו עוברים לאוטומט - . לא מאפשרים לעצמנו לחוש , להרגיש את השני. הכל הוא נצלני , ייצרי ללא חמלה. הגיע זמן למהפכה של לב . ובינתיים נחרים את הבחירות הזויות.
3
אונס
שלו | 19-07-2019 13:10
לי נראה שכל הסיפור מצוץ מהצבע אם שכבה עם שלושה נערים בהסכמה זה כבר אומר דרשני שרלילה לא קטנה היתה שיכורה ומסוממת..... ולא זכרה כלום ונערים מיתלהבים עם ההורמונים בשמים וידוע שהיא כבר היתלוננה עח אונס קבוצתי בעבר וקיבלה כסף
4
חינוך
חנוך | 19-07-2019 16:06
תפסיקו להצדיק אותם בכל דבר קטן.לא תקבלו כאלה סרטים שיגדלו.ילד בן 16 נוסע לישתות אלכוהול בחו'ל .בושה חיות אדם..עם חרה