בגוש עציון מבהירים: "לא מדובר בהתעללות בילדים" - סרוגים

בגוש עציון מבהירים: "לא מדובר בהתעללות בילדים"

במועצת גוש עציון מגיבים למעצר הסייעות ביישוב תקוע ואומרים כי לא מדובר בהתעללות בילדים אלא בתלונה שהוגשה למשטרה בעקבות סכסוך בין קבוצות סייעות

author-image
בגוש עציון מבהירים: "לא מדובר בהתעללות בילדים"
  (צילום: הדס פארוש\ פלאש90)

במועצה האיזורית גוש עציון מיהרו להגיב להודעת המשטרה לפיה שתי גננות העובדות ביישוב תקוע עוכבו לחקירה בחשד להתעללות בפעוטות בהם טיפלו, ואומרים כי מבדיקת פרטי המקרה עולה כי לא מדובר בהתעללות אלא בסכסוך בין סייעות שהביא חלק מהן לגשת למשטרה ולהגיש תלונת שווא תוך ניצול המקרים האחרונים של התעללות.

מוקדם יותר דווח כי שתי גננות העובדות ביישוב תקוע בגוש עציון, עוכבו לחקירה בעקבות תלונות שהוגשו נגדן בחשד להתעללות בתינוקות בהן טיפלו. על פי החשד, שתי המטפלות- המתגוררות בבית"ר עלית- היו נוהגות להכות פעוטת בהם טיפלו. את התלונה נגדן הגישה שלשום עובדת נוספת באותו גן וכאמור היום הן עוכבו בידי המשטרה ונחקרו במחוז ש"י.

אלא שכעת, כאמור, נראה כי מדובר בסכסוך בין מטפלות. בהודעה שפורסמה מטעם מועצת גוש עציון, נאמר: "לאחר בירור המקרה עם הנהלת המעון בתקוע, מדובר בשתי קבוצות של סייעות שבשבוע שעבר התווכחו ביניהן, אחת הסייעות איימה שתפנה למשטרה ואכן כך עשתה".

עוד נאמר בהודעה כי "נמסר לנו כי מבירור מעמיק כי לא מדובר במקרה של התעללות בילדים, אלא בניצול האווירה הציבורית השוררת בארץ בעקבות מקרים מתוקשרים אחרים. אנו סומכים על משטרת ישראל כי תבצע את עבודתה נאמנה ותחקור את המקרה על מנת שהאמת תצא לאור".

במועצה עדכנו כי "הנהלת המעון השעתה את המעורבות עד לתום הבירור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
התעללות לשמה
תמי | 14-07-2019 17:58
הנכדה שלי היתה שם חודש אחד לפני ארבע שנים. התלוננו על התעללות אצל המנהלת והעמותה, לאף אחד לא היה אכפת. הוצאנו אותה ושילמנו גם למעון וגם למעון פרטי, העיקר שיהיה לילדה שלום. עכשיו זה יצא החוצה. מי יודע לכמה תינוקות נגרם נזק בלתי הפיך!!! לעצור את המגיפה!!!! לא להשתיק, לא לטאטא מתחת לשולחן. המטפלות של הילדים שלנו צריכות להיות הכי טהורות ורחומות בעולם, ללא רבב!!! כותבת בכאב גדול
פייק
אורית | 14-07-2019 18:21
כנראה מדובר שוב בפייק ניוז
2
מה אתם ממהרים לצאת בהודעות?
חמור קופץ | 14-07-2019 20:48
מנין לכם שאלו תלונות שוא?
3
שקרנים
Donnie tatoo | 14-07-2019 21:12
שקרנים
4
סייעות
אב | 16-07-2019 6:11
עצם היות סכסוך בין סייעות ברמה שצריך משטרה , אני מציעה להורים להרחיק את הילדים מהאזור של שתי הקבוצות זה מריח רע